2025-04-24, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PolisenOrebro
Oj, vilken härlig ärlighet!

Många här kommer med massa efterhandstrams och påstår att de tjänat x och y.

För att fira din ärlighet stoppar jag in två stycken trejds:

10x kort på Bitcoin.

10x kort på Doge.

Så att Leaston inte börjar klaga så köpte jag dem 18:55 Doge och BTC cirka 19:00.

Pos i DOGE är hälften så stor som den i BTC då den är lite mer volatil.

Tänk på att krypto är farligt för spelmissbrukare. Finns inga begränsningar hur mycket du kan gå in med. Möjligheter till enorma hävstänger etc.
Citera
2025-04-24, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stopp.Belagg
Tänk på att krypto är farligt för spelmissbrukare. Finns inga begränsningar hur mycket du kan gå in med. Möjligheter till enorma hävstänger etc.

Efter att trejderna gått igenom, for the record:

Pris Doge-scam-coin: 0.18181
BTC: 93106
Citera
2025-04-24, 19:45
Medlem
Citat:

Efter att trejderna gått igenom, for the record:

Pris Doge-scam-coin: 0.18181
BTC: 93106

Är det ingångspriserna?
Citera
2025-04-24, 19:53
Medlem
Citat:
Är det ingångspriserna?

Korrekt.

BTC blev till största delen en halvtimme senare än jag hade trott då första ordern inte kunde tas emot fullt ut pga snabb prisförskjutning eller liknande.
Citera
2025-04-24, 19:58
Medlem
Citat:
Korrekt.

BTC blev till största delen en halvtimme senare än jag hade trott då första ordern inte kunde tas emot fullt ut pga snabb prisförskjutning eller liknande.

Vid vilket pris avser du stänga bitcointrejdet?

Bitcoin förefaller vara i en upptrend, så antar att du inte kan räkna med att kamma in någon jättevinst.
Citera
2025-04-24, 20:03
Medlem
Leastons avatar
Citat:
10x kort på Bitcoin.
10x kort på Doge.
Så att Leaston inte börjar klaga så köpte jag dem 18:55 Doge och BTC cirka 19:00.
Pos i DOGE är hälften så stor som den i BTC då den är lite mer volatil.
Mycket roligare att höra om andras trejds, när man kan lita på dem så där.
Håller med om att efterhands trams är...trams.
Citera
2025-04-24, 20:05
Medlem
hazenectars avatar
Citat:

Bitcoin förefaller vara i en upptrend, så antar att du inte kan räkna med att kamma in någon jättevinst.

Är du helt ointresserad av trejding Stopp.Belagg? Jag menar du bevakar ju redan Bitcoinpriset som en hök? Varför inte ta 2% av din HODL-position och starta upp ett trejdingkonto och börja i liten skala?
Citera
2025-04-24, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hazenectar
Är du helt ointresserad av trejding Stopp.Belagg? Jag menar du bevakar ju redan Bitcoinpriset som en hök? Varför inte ta 2% av din HODL-position och starta upp ett trejdingkonto och börja i liten skala?

Ja, jag är ganska ointresserad. Men jag har som sagt koll på priset ändå och skulle troligen gå med vinst om jag började. Vilken eller vilka börser föreslår du? (Föredrar KYC-fria.)
Citera
2025-04-24, 20:09
Medlem
Citat:

BTC: Senast kring 12:00 oavsett prisrörelse eftersom jag inte är så glad i att ha 10x liggande när jag sover. Rör sig kursen 2%-3% i rätt riktning innnan dess så stänger jag nog.

Doge: volatil tillgång som jag chansade lite på då lite X.com-inlägg tydde på minskat risktagande och flöde från meme-coins till BTC och Fiat. Stänger om jag kommer upp i vinst som motsvarar 1/4 av insatsen.
Citera
2025-04-25, 03:06
Medlem
Citat:
BTC: Senast kring 12:00 oavsett prisrörelse eftersom jag inte är så glad i att ha 10x liggande när jag sover. Rör sig kursen 2%-3% i rätt riktning innnan dess så stänger jag nog.

Doge: volatil tillgång som jag chansade lite på då lite X.com-inlägg tydde på minskat risktagande och flöde från meme-coins till BTC och Fiat. Stänger om jag kommer upp i vinst som motsvarar 1/4 av insatsen.

Det var en sömnig position utan mycket action: den får ligga kvar över natten så ser vi hur det ser ut på morgonen
Citera
2025-04-25, 07:11
Medlem
hazenectars avatar
Citat:
Det var en sömnig position utan mycket action: den får ligga kvar över natten så ser vi hur det ser ut på morgonen

Verkar som om Getingen och Polisen har fastnat i klorna på krabban
Citera
2025-04-25, 07:22
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hazenectar
Verkar som om Getingen och Polisen har fastnat i klorna på krabban
Ser ingen krabba på 4H, däremot en bull flag in the making.

För krabba så hade vi behövd gå sidledes ett par dagar till åtminstone, iaf om vi tittar på 4h upplösningen.

Ett intressant mönster vi har nu och som varit lyckosamt för just BTC är en Wyckoff. BILD
https://www.tradingview.com/x/ycWMA05e/

https://academy.binance.com/sv/articles/the-wyckoff-method-explained
Senast redigerad av Leaston 2025-04-25 kl. 07:27.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in