Citat:
Ursprungligen postat av
2.3
Blåst? Av med pengar eller vad?
Yes. TL;DR är väl något i stil med: Kom överens om en längre träff, betalade för det när hon dök upp. Efter ca. 30 minuter har hon massa ursäkter på varför hon måste dra, då säger jag att jag då max betalar för 1h och vill ha resten av pengarna tillbaka, hon hotar med polis. Kände det var lite schackmatt och bara att låta henne gå med pengarna vid det laget. Jävligt trist att bli av med dom pengarna som annars hade kunnat gå till en av dom man träffat innan och vet är bra annars.