2025-04-19, 11:49
Medlem
Är Valentina som tidigare annonserade på ST tillbaka? Fick meddelande (skrev med henne med sågs aldrig i januari). Någon som provat?
Citera
2025-04-20, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av craig4craig
Alla som träffade Lara på ST, döljer ansiktet med kommentarer och recensioner avstängda.

Ledsen men jag hänger inte med.

Lara är väl f ö inte i Sverige just nu?
Citera
2025-04-20, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Ledsen men jag hänger inte med.

Lara är väl f ö inte i Sverige just nu?

Sorry, tänkte på Larya…
Citera
2025-04-20, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mormegil77
Är Valentina som tidigare annonserade på ST tillbaka? Fick meddelande (skrev med henne med sågs aldrig i januari). Någon som provat?

Träffade en Valentina i januari som var toppen! Vet du när hon kommer tillbaka?
Citera
2025-04-20, 20:01
Medlem
Citat:

vilken valentina? har funnits flera bra på ST
Citera
2025-04-21, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HampBo
Träffade en Valentina i januari som var toppen! Vet du när hon kommer tillbaka?
Jag verkar tyvärr ha varit felinformerad. Det är samma Valentina, men hon verkar inte komma (skrev men kom inte).
Citera
2025-04-22, 14:58
Medlem
Varning för Party girl föresten. Hon är i Göteborg nu men var länge i Stockholm. Hon påstår sig vara amerikansk/japansk men är uppenbart av sydamerikanskt ursprung. Hon är dessutom post-op shemale men vägrar erkänna det. Verkar finnas några - det var andra gången jag gick på den niten.
Citera
2025-04-22, 18:03
Medlem
Citat:
Varning för Party girl föresten. Hon är i Göteborg nu men var länge i Stockholm. Hon påstår sig vara amerikansk/japansk men är uppenbart av sydamerikanskt ursprung. Hon är dessutom post-op shemale men vägrar erkänna det. Verkar finnas några - det var andra gången jag gick på den niten.

aa, hon var shemale förra året, så roligt att folk tror det är en tjej, ser ut som en kille och det där bbl måste vara det sämsta ja sett
Citera
2025-04-24, 18:39
Medlem
Blev blåst av Tiffy23 på rs, avråder starkt från att boka träff med henne.
Citera
2025-04-24, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThrowAwayOznt123
Blev blåst av Tiffy23 på rs, avråder starkt från att boka träff med henne.

Blåst? Av med pengar eller vad?
Citera
2025-04-24, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Blåst? Av med pengar eller vad?

Yes. TL;DR är väl något i stil med: Kom överens om en längre träff, betalade för det när hon dök upp. Efter ca. 30 minuter har hon massa ursäkter på varför hon måste dra, då säger jag att jag då max betalar för 1h och vill ha resten av pengarna tillbaka, hon hotar med polis. Kände det var lite schackmatt och bara att låta henne gå med pengarna vid det laget. Jävligt trist att bli av med dom pengarna som annars hade kunnat gå till en av dom man träffat innan och vet är bra annars.
Citera
2025-04-25, 10:39
Medlem
Citat:

Vart annonser hen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in