Citat:
Ursprungligen postat av
-Pelle
Politikerna anförtror pryomanen vakta ladugården, i hopp om att dom betalar skatt istället för att bara ta den
Istället gör dom båda, för deras bling-bling-kultur är omättlig
Överallt dom blivit inkvoterade börjar problemen
Några fall jag minns
- dörrvakt babbe förståss, som tipsar vilka gäster som har dyra klockor, blir rånade
- kriminalvårdare som smugglar in hemliginformation
- migrationsanställda som säljer uppehållstillstånd eller godkänner kompisar från hembyn
- Rektorer på friskola som går på porrklubb (muslim dessutom) (OCH politiker, Moderat, somalier wasabi eller vad han hette)
och midre fall
-Somalier postnord stal paket för miljoner, främst mobiler
- Chef postnord stal paket, åkte fast för presentkort film fanns
mm mmm
folk från läder där MAKT räknas nöjer sig inte med en bra anställning, bra lön och acepptans bland svenskar, ett hederligt liv helt enkelt
Nej, dom vill ha VÖRDNAD! Och är nästan mer provocerade av att "ha jobb som inte ens svensken har"
fast dom fick dem på "inkluderande grunder" , där många med mer meriter fick avstår för att dom var för svenska
Och svenne trodde att allt skulle bli bra bara dom fick vara med och betala skatt. LoL.
Vi kan göra denna listan lång.
- de polisanställda som gjorde pass åt kriminella.
-skattemyndigheten i Malmö som försåg en av Foxtrots efterlysta män med personuppgifter till dennes nyfödda barn. Trots personen var efterlyst så gav de honom hjälp (samt alla där i Malmö är utlänningar).
- Vi har alla HVB hem där de rekryterat ungdomar till gängen
- Vi har Migrationsverket där det jobbat aktivister som varnat de intagna med att de imorgon skall avhysas från landet så de hinner få hjälp att sticka.
- SÄPO som gick ut och varnade för att gängen höll på ta över myndigheterna. (vad gjorde sedan SÄPO) själva åt saken?
- Fkassan där de haft nysvenskar anställda som betalt ut pengar till anhöriga och sig själva.
_Poliser som haft med sin gängkriminella släktingar på skyddsklassade objekt.
-Kriminalvårdare som haft förhållande med de intagna.
Man blir ju bara så trött när det varje vecka kommer ut saker som vi vanliga vet om. Men som politikerna inte vet om (säger dem i alla fall).
De går i ett normalt land inte få sådana här jobb om man är utlänning. Jag i mitt nya land skulle tex aldrig kunna bli varken Polis eller militär här. Får inte ens ett statligt jobb. Men i Sverige så ger man nyckeln till hönshuset till räven och hans kompisar och kan plundra det på höns om och om igen. Och den dumma bonden fortsätter skaffa nya höns utan att förstå varför.
Men jag tror faktiskt inte vilja finns längre i landet att vilja förändra. Utan det kanske är enklare att blunda och låtsas som om det skall gå över av sig själv. Kanske kan NATO hjälpa till tänker Åkesson och Uffe.