2025-04-22, 00:24
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AqintaX
Jag ljuger s bra = frldrarna
Varit med i en realityshow = frdarna
Nationalsngen = Marie Serneholt p Skeppsbron i Stockholm under SVT:s Nationaldagsfirande 2009
Hon medverkade i Melodifestivalen 2009 med lten "Disconnect Me = kan detta vara varfr drkten?
Nu ska ni fresta med smaklkarna = salt and pepper som hon sjng i mello.

Den hr gngen tar jag det inte lika kallt =
Hsten 2008 medverkade Serneholt i TV4:s Stjrnor p is

Vad menar du med frldrarna jag ljuger s bra ?
Citera
2025-04-22, 04:49
Avstngd
smsta serien jag sett i mitt liv
Citera
2025-04-22, 10:00
Avstngd
Citat:
Ursprungligen postat av AqintaX
Nej. Det r Marie serbeholt.
Lets dance volt
Jag ljuger s bra = frdarna
Stndigt tva efter king = Bingolotto (Leif loket Olsson)
Os guld = a teens var dr och sjng p Sergels torg
Bakning = har lett baktvling

Men den bsta ledtrden r hur man ser hon dansa och rr sig p scen.
Rsten r frvrngd med autotune.
Min gissning iaf :->
det r ju taskigt ha med Mns Zelmerlw s ex. Hans fru han ska skilja sig frn var vl med senaste ssongen. Kommer Azra i nsta eller.
Citera
2025-04-22, 15:34
Medlem
Sett flera som gissar att sushin r Kishti, kan ngon av er hjlpa mig lista ut en av ledtrdarna?
I frra programmet r sushin ombord p en buss under ledtrdarna, och det r en hand som hller i en mikrofon p bussens tak. Reagerade p att jag knde igen denna loggan & efter en snabb googling verkar jag ha rtt: det r the voice-loggan. Hur passar den in p Kishti? Knner inte till henne supermycket men vad jag kan hitta p ntet finns det inga kopplingar mellan henne & programmet. Eller r det en lngdragen ledtrd till sngprogram -> idol?
Citera
2025-04-22, 16:06
Medlem
nottoptext69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mangodonna
Sett flera som gissar att sushin r Kishti, kan ngon av er hjlpa mig lista ut en av ledtrdarna?
I frra programmet r sushin ombord p en buss under ledtrdarna, och det r en hand som hller i en mikrofon p bussens tak. Reagerade p att jag knde igen denna loggan & efter en snabb googling verkar jag ha rtt: det r the voice-loggan. Hur passar den in p Kishti? Knner inte till henne supermycket men vad jag kan hitta p ntet finns det inga kopplingar mellan henne & programmet. Eller r det en lngdragen ledtrd till sngprogram -> idol?
The Voice fanns i Sverige r 2012, men Kishti var inte med i det.
https://sv.wikipedia.org/wiki/The_Voice_Sverige
Citera
2025-04-22, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nottoptext69
The Voice fanns i Sverige r 2012, men Kishti var inte med i det.
https://sv.wikipedia.org/wiki/The_Voice_Sverige
Precis, s lngt har jag kommit i min research innan det tagit stopp. Man blir ju lite smtt galen p ledtrdar som man fattar men nd inte fattar.
Citera
2025-04-22, 21:42
Medlem
Wooqiprwos avatar
Har ett nytt frslag p Sushin. Lite otippat kanske, men Carolina Gynning.

Slog igenom i Big Brother 2004.
Har uttalat sig om att hon tnkt dpa sin dotter till Loreen efter vinsten - "euforiskt".
Har varit programledare fr Idol och Talang.
Har varit med i Lets Dance.
Har haft ett program som hette "I huvudet p".
Har varit programledare fr "Hjlp! Jag r med i en Japansk TV-show.
G-klav - Gynning.
Har diagnosen ADHD.

Edit: Sg att det varit uppe p tapeten tidigare. Tror ganska starkt p Gynning, men det hr med "Herr sushi har rtter i fjrran land" blir jag inte riktigt klok p.
Senast redigerad av Wooqiprwo 2025-04-22 kl. 21:58.
Citera
2025-04-22, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Har ett nytt frslag p Sushin. Lite otippat kanske, men Carolina Gynning.

Slog igenom i Big Brother 2004.
Har uttalat sig om att hon tnkt dpa sin dotter till Loreen efter vinsten - "euforiskt".
Har varit programledare fr Idol och Talang.
Har varit med i Lets Dance.
Har haft ett program som hette "I huvudet p".
Har varit programledare fr "Hjlp! Jag r med i en Japansk TV-show.
G-klav - Gynning.
Har diagnosen ADHD.

Edit: Sg att det varit uppe p tapeten tidigare. Tror ganska starkt p Gynning, men det hr med "Herr sushi har rtter i fjrran land" blir jag inte riktigt klok p.

Kan det ha att gra med det jag skrev innan? Fastnade vid att the voice-loggan var p taket av bussen under ledtrdarna, men Gynning var terkommande gst i radioprogrammet Vakna med The Voice.
Citera
2025-04-23, 02:48
Medlem
Gynning kan inte sjunga s hon r inte Sushin. Anja ser absolut inte ut som gldlampan i kroppsformen s det r inte hon.

Nu nr ni skrivit Kishti p Sushin gick jag tillbaka och titta. Och visst hr jag att det r Kishti, 100%.

Gldlampan r svrare. Dr frvrnger hon sjlv rsten, plus att det varit ltar som drnkt hennes rst bakom musiken och andra rster... Men jag har fr mig att jag sett Marie Serneholt varit sdr studsig vid nt annat tillflle, s kan absolut vara hon.
Citera
2025-04-23, 05:43
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plantfjant
Gynning kan inte sjunga s hon r inte Sushin. Anja ser absolut inte ut som gldlampan i kroppsformen s det r inte hon.

Nu nr ni skrivit Kishti p Sushin gick jag tillbaka och titta. Och visst hr jag att det r Kishti, 100%.

Gldlampan r svrare. Dr frvrnger hon sjlv rsten, plus att det varit ltar som drnkt hennes rst bakom musiken och andra rster... Men jag har fr mig att jag sett Marie Serneholt varit sdr studsig vid nt annat tillflle, s kan absolut vara hon.

Det kan inte Anis heller

Serneholt hller jag med om, starkaste kandidaten att vara Gldlampan just nu.
Citera
2025-04-23, 08:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Det kan inte Anis heller

Serneholt hller jag med om, starkaste kandidaten att vara Gldlampan just nu.
Anis kan sjunga men inte s bra som Ugglan gr det utan autotune s det r inte samma sak. Kan medge jag hade svrt att tro det frst d jag antog att det bara skulle finnas minimal rstpverkan fr att gra det s fair som mjligt, men denna jmfrelse r inte rttvis.

Gynning r ingen sngerska verhuvudtaget och har aldrig hllit p med musik, autotune kan gra mycket men det finns en grns och det hade isfall ltit vldigt manipulerat :P Nu vet vi spklart i princip att det r Kishti, men principen gller oavsett.
Senast redigerad av dvx123 2025-04-23 kl. 08:15.
Citera
2025-04-23, 14:32
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dvx123
Anis kan sjunga men inte s bra som Ugglan gr det utan autotune s det r inte samma sak. Kan medge jag hade svrt att tro det frst d jag antog att det bara skulle finnas minimal rstpverkan fr att gra det s fair som mjligt, men denna jmfrelse r inte rttvis.

Gynning r ingen sngerska verhuvudtaget och har aldrig hllit p med musik, autotune kan gra mycket men det finns en grns och det hade isfall ltit vldigt manipulerat :P Nu vet vi spklart i princip att det r Kishti, men principen gller oavsett.

Jag r tveksam, sjlva ledtrdarna stmde in klockrent p Gynning i mngt och mycket, framfr allt "i huvudet p" och det hr med "Japansk TV-show".

Blir spnnande att f fler ledtrdar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in