Citat:
Bögar är ofta vältränade, är inte Peter Jöback vältränad liksom? Finns många attraktiva män som inte tränar och som har en lugn, mogen manlighet.
”Kvinnors våra dröm” hittar du på själv, du måste tydligen överdriva för att ha något att argumentera mot.
Allt jag sagt är att hans ansiktsdrag är snygga, och det har jag sett flera kommentarer om.
Och igen, eftersom du inte kan läsa, ”Big Dick Energy” är ett citat från Eftersnack-programmet, ej mina ord.
Läkaren är en skum fjolla som inte ser bra ut i ansiktet för fem öre.
Mannen i programmet som jag tycker är mest attraktiv är dock både lång och vältränad, men med intelligens och en mogen känslighet. (Alexander). Det tyckte även Amanda som sa att hon velat dejta honom om hon sett honom på Tinder, men trott att han var för attraktiv för henne.
”Kvinnors våra dröm” hittar du på själv, du måste tydligen överdriva för att ha något att argumentera mot.
Allt jag sagt är att hans ansiktsdrag är snygga, och det har jag sett flera kommentarer om.
Och igen, eftersom du inte kan läsa, ”Big Dick Energy” är ett citat från Eftersnack-programmet, ej mina ord.
Läkaren är en skum fjolla som inte ser bra ut i ansiktet för fem öre.
Mannen i programmet som jag tycker är mest attraktiv är dock både lång och vältränad, men med intelligens och en mogen känslighet. (Alexander). Det tyckte även Amanda som sa att hon velat dejta honom om hon sett honom på Tinder, men trott att han var för attraktiv för henne.
Jag vet inte vad du har för referensramar, men i min värld så är Peter Jöback långt ifrån den första jag tänker på när jag hör ordet vältränad hahaha. Det enda du har som man om du inte tränar, är extremt låga testosteron-nivåer, inget annat. Det finns ingen mogen känslighet och lugn som kan kompensera för det, då får du sömnapné tjockisen som inte får upp den med kvinnor haha. Hans ansiktsdrag är inte snygga eller något speciellt, han ser ut som vilken kille som helst som jobbar på Claes Ohlson.
Alexander ser helt okej ut, men han är tunnhårig och har knappast speciellt manliga drag i ansiktet, med extremt litet käkparti.