2025-04-21, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havang
Bögar är ofta vältränade, är inte Peter Jöback vältränad liksom? Finns många attraktiva män som inte tränar och som har en lugn, mogen manlighet.

”Kvinnors våra dröm” hittar du på själv, du måste tydligen överdriva för att ha något att argumentera mot.
Allt jag sagt är att hans ansiktsdrag är snygga, och det har jag sett flera kommentarer om.

Och igen, eftersom du inte kan läsa, ”Big Dick Energy” är ett citat från Eftersnack-programmet, ej mina ord.

Läkaren är en skum fjolla som inte ser bra ut i ansiktet för fem öre.

Mannen i programmet som jag tycker är mest attraktiv är dock både lång och vältränad, men med intelligens och en mogen känslighet. (Alexander). Det tyckte även Amanda som sa att hon velat dejta honom om hon sett honom på Tinder, men trott att han var för attraktiv för henne.

Jag vet inte vad du har för referensramar, men i min värld så är Peter Jöback långt ifrån den första jag tänker på när jag hör ordet vältränad hahaha. Det enda du har som man om du inte tränar, är extremt låga testosteron-nivåer, inget annat. Det finns ingen mogen känslighet och lugn som kan kompensera för det, då får du sömnapné tjockisen som inte får upp den med kvinnor haha. Hans ansiktsdrag är inte snygga eller något speciellt, han ser ut som vilken kille som helst som jobbar på Claes Ohlson.

Alexander ser helt okej ut, men han är tunnhårig och har knappast speciellt manliga drag i ansiktet, med extremt litet käkparti.
Citera
2025-04-21, 22:51
Medlem
Citat:
Även min rejting? Haha

Ja! Jag fick inte grepp om honom under dejten då han inte kändes helt närvarande, så jag kunde bara gissa hur han var och den bilden har stärkts av det jag har sett hittills. Jag tyckte han tog sig själv på för stort allvar och att han inte kändes så nyfiken på andra människor

Edit: läste för slarvigt, trodde jag svarade någon annan. Inte läst din rating än Havang!
Senast redigerad av ugn 2025-04-21 kl. 22:53.
Citera
2025-04-21, 22:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DonKilluminati
Jag vet inte vad du har för referensramar, men i min värld så är Peter Jöback långt ifrån den första jag tänker på när jag hör ordet vältränad hahaha. Det enda du har som man om du inte tränar, är extremt låga testosteron-nivåer, inget annat. Det finns ingen mogen känslighet och lugn som kan kompensera för det, då får du sömnapné tjockisen som inte får upp den med kvinnor haha. Hans ansiktsdrag är inte snygga eller något speciellt, han ser ut som vilken kille som helst som jobbar på Claes Ohlson.

Alexander ser helt okej ut, men han är tunnhårig och har knappast speciellt manliga drag i ansiktet, med extremt litet käkparti.

Alexander är inte tunnhårig, han har fint hår som det heter.
Jag tycker att han är dösexig. Kan ju säga att när jag var i tonåren var min största crush Johan Widerberg så jag gillar och attraheras av känsliga män.
Men Alexander är som sagt också lång och vältränad och framgångsrik…
Och jag avgudar rödblondt hår på killar. Tyckte Arvid var jättefin i den säsongen tex.

Alexander har verkligen inte extremt litet käkparti, han har ett normalt. Har du sett Sam?? Han har inte ens nån haka, bara utstickande löständer och utstickande ögon. Fejk-näsa som inte alls blev bra, mer manligt med romerska näsor iallafall…
Citera
2025-04-21, 22:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ugn
Ja! Jag fick inte grepp om honom under dejten då han inte kändes helt närvarande, så jag kunde bara gissa hur han var och den bilden har stärkts av det jag har sett hittills. Jag tyckte han tog sig själv på för stort allvar och att han inte kändes så nyfiken på andra människor

Edit: läste för slarvigt, trodde jag svarade någon annan. Inte läst din rating än Havang!

Ok för den är brutal och flera killar i tråden går i taket av den…
Citera
2025-04-21, 22:57
Medlem
Citat:

Senast redigerad av CatherineSienna 2025-04-21 kl. 23:05.
Citera
2025-04-21, 22:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av CatherineSienna

Jag tycker du ska redigera och sätta även ditt svar till mig inom spoiler….
Citera
2025-04-21, 22:59
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonKilluminati
Är det här ett litet käkparti? https://filmtopp.b-cdn.net/media/2025/04/Alexander_GVFO_2025_Hero.jpg?width=900&height=700& crop=top&auto=format&sharpen=true&aspect_ratio=1:1
Citera
2025-04-21, 23:04
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Har du sett Sam?? Han har inte ens nån haka,
Verkligen? https://vkmedia.imgix.net/G7KEPaEZQ4yLvl2ZXblas9i2o80.jpg?auto=format,compre ss&w=1280&rect=0,134,2560,1441
Citera
2025-04-21, 23:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Verkligen? https://vkmedia.imgix.net/G7KEPaEZQ4yLvl2ZXblas9i2o80.jpg?auto=format,compre ss&w=1280&rect=0,134,2560,1441

Jag tänker på när han synts i profil i programmet. På den bilden du länkar syns det inte framifrån. Men alltså hans tänder och näsa, lovar att han såg bättre ut med sin originalnäsa och orginaltänder.
Dessutom, män som skönhetsopererar sig och filar bort sina fullt fungerande tänder av fåfänga är en red flag.
Citera
2025-04-21, 23:10
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Jag tänker på när han synts i profil i programmet. På den bilden du länkar syns det inte framifrån. Men alltså hans tänder och näsa, lovar att han såg bättre ut med sin originalnäsa och orginaltänder.
Dessutom, män som skönhetsopererar sig och filar bort sina fullt fungerande tänder av fåfänga är en red flag
Det som räknas är framifrån för tjejer, kindpussar är som sagt överskattat

Hur vet du att läkaren opererat sig själv?
Citera
2025-04-21, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UyCVswHfsnM2z3nH
Inga diagnoser ännu från Flashbackpsykologerna för årets deltagare?

Minst en psykopat och en narcissist brukar det vara.

Läkaren är nog på spektrumet. De andra verkar normala i jämförelse med honom
Citera
2025-04-21, 23:15
Medlem
Crapmagics avatar
Jag rekommenderar er att (inte) titta på Eftersnack, Muharem Demirock har fått ett gig efter Centern och Larsdotter säger "jag är kåt" också busringer man till Dennis
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in