2025-04-21, 22:18
Medlem
Schnyggves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havang
Jo, jag har fått samma intryck, att hon inte gillar Dennis så mycket som Brandingenjören gillar bartendern (vad heter hon? 😆 Vad heter han? Öl-paret).

Men om inte Jannicka är attraherad så är hon ju ändå schysst och inte som vissa andra genom åren som blivit taskiga när de inte känt attraktion.

Helt ärligt förstår jag också vad du menar med lömska vibbar, hoppas jag har fel.

Jag tycker Jannika är fin, och att hon verkar vara en fin människa. hon har dock en aura av att hon varit med om mycket tråkigheter i sitt liv. Har för mig att mobbing nämndes. Hon är nog skör, vilket jag kan känna igen mig i. Hoppas hon inser att hon är värd kärlek! Hoppas det funkar för dem! Dessa två och öl-paret som någon kallade dem! De känns som fina människor!
Citera
2025-04-21, 22:20
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UyCVswHfsnM2z3nH
Inga diagnoser ännu från Flashbackpsykologerna för årets deltagare?

Minst en psykopat och en narcissist brukar det vara.

Känns som Denise och Amanda, jag får en dålig känsla i magen av dessa två.
Citera
2025-04-21, 22:22
Medlem
ABB87s avatar
Ngn som vill spoila? Vilka är fortsatt gifta?!
Citera
2025-04-21, 22:27
Medlem
Träffade Sam mycket kort en gång i tiden. Gav ett instabilt intryck. Han är väldigt aktiv på både Tinder och Hinge, har flera bekanta och vänner som matchat med honom.

Citera
2025-04-21, 22:27
Medlem
Bartender-Pontus verkar vara en svensk version av Big-Ed. De lider åtminstone av samma sjukdom, som manifesterar sig genom dvärgväxt och avsaknad av hals. Han försöker kamouflera sitt ansikte genom löjligt skägg men det ser väl alla tjejer igenom. Kan vara fulast i programmets historia.
Citera
2025-04-21, 22:33
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kulturstrateg

Årets katastrofmatch är ju Amanda och Alexander. Hon: manhaftig pojkflicka med obefintlig självinsikt. Till skillnad från tjejen ovan så är det i Amandas fall 100% säkert att hon inte förstår skillnaden mellan manlig kåthet och romantisk attraktion. Hon tror att hon kan få de hon lyckas ligga med. Samtidigt vet hennes inre väsen om att hon enbart är en hora - vilket tar sig uttryck i att hon fått för sig att inreda sitt hem som en gammal porrfilmsstudio. Det undermedvetna och omedvetna tar sig alltid uttryck på ett eller annat sätt.
Jag känner lite för dig nu, när ouvertyren har artat sig så väl att Amanda förmodligen kan ha befunnit sig inom en förskräcklig nära radius till Alexanders ejkulation under bröllopsnatten
Senast redigerad av Crapmagic 2025-04-21 kl. 22:46.
Citera
2025-04-21, 22:36
Medlem
ABB87s avatar
Ok jag spoilar själv om vilka som är gifta...

Citera
2025-04-21, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knazboll123
Träffade Sam mycket kort en gång i tiden. Gav ett instabilt intryck. Han är väldigt aktiv på både Tinder och Hinge, har flera bekanta och vänner som matchat med honom.

Jag har också varit på dejt med Sam, innan programmet spelades in. Håller med de flesta analyser i tråden
Citera
2025-04-21, 22:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ugn
Jag har också varit på dejt med Sam, innan programmet spelades in. Håller med de flesta analyser i tråden

Även min rejting? Haha
Citera
2025-04-21, 22:42
Medlem
Försöker mig på att spoila korrekt här för de som är nyfikna.

OBS, ej för Crapmagic alltså.

Citera
2025-04-21, 22:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Schnyggve
Jag tycker Jannika är fin, och att hon verkar vara en fin människa. hon har dock en aura av att hon varit med om mycket tråkigheter i sitt liv. Har för mig att mobbing nämndes. Hon är nog skör, vilket jag kan känna igen mig i. Hoppas hon inser att hon är värd kärlek! Hoppas det funkar för dem! Dessa två och öl-paret som någon kallade dem! De känns som fina människor!

Ja. Hon stöttar fint. Och han är förvånansvärt säker med henne trots det han sagt om sig själv.
Känns som att SVT byggt upp hela hans personlighet runt snarkning och att han är oskuld eller impotent, och att det stämmer överens väldigt lite med hans potential som man i en relation.
Citera
2025-04-21, 22:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av CatherineSienna
Försöker mig på att spoila korrekt här för de som är nyfikna.

OBS, ej för Crapmagic alltså.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in