2025-04-11, 23:06
Medlem
kulturstrategs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flb3455
Precis ’genomlidit’ första programmet av den nya säsongen.

Vad kul att fettona och mobbingoffren har fått ett eget program! Alla lagar mat med extra sås och har blivit mobbade. Jag gissar art alla par säger ja till varandra och så lever de lyckliga i alla sina dagar. Så, då vet vi hur det kommer att gå då!

Läkaren, han förtjänar nog en egen tråd. Han är nog den enda som kan tänkas säga nej. Perfektionist och väldigt omogen, ojämn liksom. Kanske lite personlighetskluven, han vill nog men ändå inte, tror jag, på beslutsdagen. Vill gärna ha en kvinna men vill inte offra något och dessutom stökar hon till och ifrågarsätter honom. Nej; det blir nog ett nej där! Men han kommer leka ett tag
och ge henne falska förhoppningar. Det är vad jag tror. Hon dricker oboy fast hon är typ 30, det kommer han nog störa sig på.

Fel. Han kommer att störa sig på hennes underdimensionerade överkäke(vilket ger henne utstående tänder). Tror han kommer att göra en Ryan från amerikanska MAFS säsong 12 - dvs låta henne suga hans kuk men inget mer. Fem veckor och femtio munsprut senare tackar han för sig.

Malmöliten och marockanskan kommer att sluta som vänner. De är ganska jämnt matchade utseendemässigt. Och än så länge är hon positivt inställd, p.g.a hennes historik som överviktigt och rasifierat mobboffer, men hon kommer att tappa intresset för honom. Hans självförtroende är för dåligt - och han har ju inte utseendet för att komma undan med en sån brist.
Ser framemot samtalet där han berättar om sin impotens (noterade en viss avtändhet i hennes ansiktsuttryck redan när han berättade om sömnmasken)

Årets tacopar(läs "fulpar") tror jag har en chans. Med chans menar jag då att hon skulle nöja sig med honom för att hon längtar efter barn, inte att hon skulle vara genuint attraherad. Frågan är bara hur många halvsnygga eller rentav snygga killar hon har agerat spermahink åt då hon har en fin kropp och bred häck. Risken finns att hon inte klarar av att nöja sig med Pontus om rest-DNA't i hennes kropp håller för hög genomsnittskvalitet. Eller så har hon insett att hon inte kan få bättre för förhållande och är helt inställd på att nöja sig med det hon matchas med.

Årets katastrofmatch är ju Amanda och Alexander. Hon: manhaftig pojkflicka med obefintlig självinsikt. Till skillnad från tjejen ovan så är det i Amandas fall 100% säkert att hon inte förstår skillnaden mellan manlig kåthet och romantisk attraktion. Hon tror att hon kan få de hon lyckas ligga med. Samtidigt vet hennes inre väsen om att hon enbart är en hora - vilket tar sig uttryck i att hon fått för sig att inreda sitt hem som en gammal porrfilmsstudio. Det undermedvetna och omedvetna tar sig alltid uttryck på ett eller annat sätt.

- Så länge han har bra hårlinje, bra käklinje och en kort nacke så är jag hemma

Det hon beskriver är ju en klassisk warriorskull. Med andra ord säger hon att "så länge han är en maskulin hunk från det utseendemässiga toppskiktet så är jag nöjd". Själv är hon helt medelmåttig.
Alexander har en vältränad kropp, men långtifrån en warriorskull. Hon kommer inte att vara attraherad av honom, alls.
Som väl är kommer inte han att vara särskilt attraherad av henne heller. Och hennes personlighet kommer han vara rent äcklad av - vilket vi kunde se en glimt av när han hörde hennes röstmeddelande.
Han ångrade sig i det ögonblicket bittert att han bad om en tjej med skinn på näsan. En odräglig pojkflicka var inte det han ville ha. Det hörs så otroligt tydligt vad hon är för typ av tjej bara i hennes röst och tonfall.
Det som kommer att bli jobbigt för Alexander är hur Amanda kommer att bete sig som om hon är högre stående än honom. Jag tror att Alexander kommer att tappa humöret rätt rejält nån gång under säsongen. För jag tolkar det som att han har tillräckligt hög självkänsla för att inte köpa att han skulle vara lägre stående än Amanda.
Citera
2025-04-12, 01:06
Medlem
Jag såg det här klippet nu från SVT:
https://www.instagram.com/p/DISzZrZvLIv/

Där låter det som att Dennis pratar om sin impotens, att det är ett bestående? problem och att han har kollat upp sin testosteronhalt. Vad rått mot den han gifter sig med. Det blir ju en mysig bröllopsnatt. Eller inte. Det är ju kanske nåt som han borde ha fått hjälp med innan han går in i ett sånt här program som går ut på att gifta sig? Stackars ovetande fru.
Usch, hoppas det inte är så illa som det låter i klippet.
Citera
2025-04-12, 06:58
Medlem
Kanastras avatar
Tror det kan bli en intressant säsong!

Uppenbart att produktionen pressat deltagarna att berätta om sina livstrauman och sen visar det i första avsnittet.

Hon sex-tanten i frisörkappa var med i baren för hundra år sedan https://www.qx.se/nyheter/846/queer-kampe-tar-plats-i-baren/
Citera
2025-04-12, 08:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kulturstrateg
Fel. Han kommer att störa sig på hennes underdimensionerade överkäke(vilket ger henne utstående tänder). Tror han kommer att göra en Ryan från amerikanska MAFS säsong 12 - dvs låta henne suga hans kuk men inget mer. Fem veckor och femtio munsprut senare tackar han för sig.

Malmöliten och marockanskan kommer att sluta som vänner. De är ganska jämnt matchade utseendemässigt. Och än så länge är hon positivt inställd, p.g.a hennes historik som överviktigt och rasifierat mobboffer, men hon kommer att tappa intresset för honom. Hans självförtroende är för dåligt - och han har ju inte utseendet för att komma undan med en sån brist.
Ser framemot samtalet där han berättar om sin impotens (noterade en viss avtändhet i hennes ansiktsuttryck redan när han berättade om sömnmasken)

Årets tacopar(läs "fulpar") tror jag har en chans. Med chans menar jag då att hon skulle nöja sig med honom för att hon längtar efter barn, inte att hon skulle vara genuint attraherad. Frågan är bara hur många halvsnygga eller rentav snygga killar hon har agerat spermahink åt då hon har en fin kropp och bred häck. Risken finns att hon inte klarar av att nöja sig med Pontus om rest-DNA't i hennes kropp håller för hög genomsnittskvalitet. Eller så har hon insett att hon inte kan få bättre för förhållande och är helt inställd på att nöja sig med det hon matchas med.

Årets katastrofmatch är ju Amanda och Alexander. Hon: manhaftig pojkflicka med obefintlig självinsikt. Till skillnad från tjejen ovan så är det i Amandas fall 100% säkert att hon inte förstår skillnaden mellan manlig kåthet och romantisk attraktion. Hon tror att hon kan få de hon lyckas ligga med. Samtidigt vet hennes inre väsen om att hon enbart är en hora - vilket tar sig uttryck i att hon fått för sig att inreda sitt hem som en gammal porrfilmsstudio. Det undermedvetna och omedvetna tar sig alltid uttryck på ett eller annat sätt.

- Så länge han har bra hårlinje, bra käklinje och en kort nacke så är jag hemma

Det hon beskriver är ju en klassisk warriorskull. Med andra ord säger hon att "så länge han är en maskulin hunk från det utseendemässiga toppskiktet så är jag nöjd". Själv är hon helt medelmåttig.
Alexander har en vältränad kropp, men långtifrån en warriorskull. Hon kommer inte att vara attraherad av honom, alls.
Som väl är kommer inte han att vara särskilt attraherad av henne heller. Och hennes personlighet kommer han vara rent äcklad av - vilket vi kunde se en glimt av när han hörde hennes röstmeddelande.
Han ångrade sig i det ögonblicket bittert att han bad om en tjej med skinn på näsan. En odräglig pojkflicka var inte det han ville ha. Det hörs så otroligt tydligt vad hon är för typ av tjej bara i hennes röst och tonfall.
Det som kommer att bli jobbigt för Alexander är hur Amanda kommer att bete sig som om hon är högre stående än honom. Jag tror att Alexander kommer att tappa humöret rätt rejält nån gång under säsongen. För jag tolkar det som att han har tillräckligt hög självkänsla för att inte köpa att han skulle vara lägre stående än Amanda.

Tyvärr hade han en dålig hårlinje.

Detta kommer att bli en intressant säsong.
Citera
2025-04-12, 08:04
Medlem
ABB87s avatar
Citat:
Intressant. Fick ni till det?

Hur kan man gifta sig offentligt på tv och samtidigt sitta i taxin på väg till bröllopet och vara dryg och säga: -Jag gör vad jag vill när jag vill!
Titta hur brorsan tittar oroligt på honom, brorsan fattar att hans lillebror inte är redo för att gifta sig. Tycker synd om kvinnan som får honom. En egoistisk mansbebis som gör vad han vill när han vill, men snälla nån vad gör han i det programmet!

Är han inte väldigt feminin dessutom? Något säger mig att han kanske vill ha ngt annat men inte kommit ur garderoben än...
Citera
2025-04-12, 08:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ABB87
Är han inte väldigt feminin dessutom? Något säger mig att han kanske vill ha ngt annat men inte kommit ur garderoben än...

Både jag och tjejen tänkte direkt att där har vi årets bög när läkaren kom i bild. Men icke!

Årets säsong verkar vara en freak show. Normalt brukar vi sitta och mysa och önska deltagarna all lycka i sökandet efter kärlek. I år tyder mycket på att vi istället kommer sitta och håna flertalet deltagare.
Citera
2025-04-12, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Nej jag dammar lite som människa bara, och vill inte vara med på nya digitala spelregler

Samma fråga till dig
Jag får för mig att SVT har progresserat sedan förra säsongen i antal dagars försprång svtplay
materiel läggs ut?, jag har inget minne av att folk skrev 3 dagar innan tv sändning som idag, har du?
Du måste sluta supa sönder din hjärna
Citera
2025-04-12, 11:11
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dundersnyting
Du måste sluta supa sönder din hjärna
Leder supa till ökad konservatism? så borde jag börja

Det handlar om att vägra backa 15 sidor på måndag, ni som skrivit under
dom sidorna är luft för mig (oj! vi bryr oss ) läser endast den sida man själv skrivit på & framåt
fram tills nästa tjyvsläpp då hoppar man av tråden igen

Vi får avvakta lite & se om det bara var ett förtidigt släpp av första avsnittet eller om det är hela säsongen, innan du ger dig på SVT.
Svtplay avslöjar inte ännu när nästa avsläppt fulsläpps
Senast redigerad av Crapmagic 2025-04-12 kl. 11:28.
Citera
2025-04-12, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kanastra
Tror det kan bli en intressant säsong!

Uppenbart att produktionen pressat deltagarna att berätta om sina livstrauman och sen visar det i första avsnittet.

Uppfattade det också så. Ett pinnhål ner för svt.
Citera
2025-04-12, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Leder supa till ökad konservatism? så borde jag börja

Det handlar om att vägra backa 15 sidor på måndag, ni som skrivit under
dom sidorna är luft för mig (oj! vi bryr oss ) läser endast den sida man själv skrivit på & framåt
fram tills nästa tjyvsläpp då hoppar man av tråden igen

Vi får avvakta lite & se om det bara var ett förtidigt släpp av första avsnittet eller om det är hela säsongen, innan du ger dig på SVT.
Svtplay avslöjar inte ännu när nästa avsläppt fulsläpps

Står på svtplay att nästa avsnitt kommer (på play) mån 21 april. Så då rullar det väl så att säga på som vanligt.
Citera
2025-04-12, 17:33
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theomarlittle
Står på svtplay att nästa avsnitt kommer (på play) mån 21 april. Så då rullar det väl så att säga på som vanligt.
Tur för dom, de är kul att komma på sig själv innan andra gör det, jag formulerade ett hatmail som jag inte skickade, tackar
Citera
2025-04-12, 21:28
Medlem
Citat:
Intressant. Fick ni till det?

Hur kan man gifta sig offentligt på tv och samtidigt sitta i taxin på väg till bröllopet och vara dryg och säga: -Jag gör vad jag vill när jag vill!
Titta hur brorsan tittar oroligt på honom, brorsan fattar att hans lillebror inte är redo för att gifta sig. Tycker synd om kvinnan som får honom. En egoistisk mansbebis som gör vad han vill när han vill, men snälla nån vad gör han i det programmet!
Hade det varit en kvinna som sagt så hade det varit en kör med kvinnor som sagt ”you go girl!”
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in