2025-04-21, 19:15
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havang
Å nej, jag som är 14 år och inte vågar ha egna åsikter utan måste kolla vad alla andra tycker först. Noterar att det stör dig något sjukt mycket att ”en” tjej tycker att han är snyggare än läkarfjollan.

Stör mig inte det minsta, snarare är jag sjukt förvånad över att du inte tycks se självklarheter. Fråga en miljon människor om vilken av dem är snyggare och du kommer vara helt ensam om att finna Dennis attraktiv. Inte för att du ska bry dig utan för att förklara för dig att du ser något som en miljon människor inte lyckas se. Då är det närmare till hands att just du behöver söka en optiker och inte en miljon.
Citera
2025-04-21, 19:24
Medlem
DrComforts avatar
Han får passa sig läkarn. Jämförelse Denise och Margaretha Krook: https://ibb.co/HmYG13s
https://ibb.co/vWJcwvT
Citera
2025-04-21, 19:32
Medlem
Citat:
Å nej, jag som är 14 år och inte vågar ha egna åsikter utan måste kolla vad alla andra tycker först. Noterar att det stör dig något sjukt mycket att ”en” tjej tycker att han är snyggare än läkarfjollan.

Nu får du ändå ge dig hahaha, det kul att refererar till en vältränad läkare som "läkarfjolla", medan en impotent knubbis är alla kvinnors våta dröm med BDE hahaha, nu är det hjärnskakning på hög nivå.
Citera
2025-04-21, 19:41
Medlem
Vandammess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonKilluminati
Nu får du ändå ge dig hahaha, det kul att refererar till en vältränad läkare som "läkarfjolla", medan en impotent knubbis är alla kvinnors våta dröm med BDE hahaha, nu är det hjärnskakning på hög nivå.

Haha vissa människor har verkligen en förvrängd syn. Håller med dig.
Gingern har ljus röst och får inte upp den.
Dock utstrålar läkaren lite innnerstadsbögvibbar.

Jiu Jutsu bruden är ju mer manhaftig än tio butchbrudar
Citera
2025-04-21, 19:58
Medlem
TaxenSixtens avatar
Sam är så ointressant. Förstår att han är singel.
Citera
2025-04-21, 20:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DonKilluminati

Bögar är ofta vältränade, är inte Peter Jöback vältränad liksom? Finns många attraktiva män som inte tränar och som har en lugn, mogen manlighet.

”Kvinnors våra dröm” hittar du på själv, du måste tydligen överdriva för att ha något att argumentera mot.
Allt jag sagt är att hans ansiktsdrag är snygga, och det har jag sett flera kommentarer om.

Och igen, eftersom du inte kan läsa, ”Big Dick Energy” är ett citat från Eftersnack-programmet, ej mina ord.

Läkaren är en skum fjolla som inte ser bra ut i ansiktet för fem öre.

Mannen i programmet som jag tycker är mest attraktiv är dock både lång och vältränad, men med intelligens och en mogen känslighet. (Alexander). Det tyckte även Amanda som sa att hon velat dejta honom om hon sett honom på Tinder, men trott att han var för attraktiv för henne.
Citera
2025-04-21, 20:06
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Ska du säga att man ska tagga ner?! Du beskrev snarare Dennis nu, inte läkaren.
Läkaren är inte attraktiv. Personligheten gör det inte bättre.
Citera
2025-04-21, 20:09
Medlem
Ok dags för facit så ni slipper tjafsa:
Graderat för utseende kropp och ansikte ihop och andra graderingen för personlighet, uppförande och utstrålning.

Amanda, 5, 4

Alexander, 7, 7 (minus för oförmåga att bära upp en kostym).

Jannika, 3, 7

Dennis, 2, 5 (minus för dålig hållning och osäkerhet)

Denise, 6, 3

Sam, 8, 3

Ebba, 5, 10

Pontus, 4, 8 (kunnat vara 9-10 ifall mindre osäker och bättre hållning samt inga händer i byxfickorna)
Senast redigerad av bohonos 2025-04-21 kl. 20:18.
Citera
2025-04-21, 20:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Ok dags för facit så ni slipper tjafsa:

Amanda, utseende gällande kropp o ansikte 5, personlighet 4

Alexander, utseende 7, personlighet 7 (minus för oförmåga att bära upp en kostym).

Jannika, utseende 3, personlighet 7

Dennis, 2, 5 (minus för dålig hållning och osäkerhet)

Denise, 6, 3

Sam, 8, 3

Ebba, 5, 10

Pontus, 4, 8 (kunnat vara 9-10 ifall mindre osäker och bättre hållning samt inga händer i byxfickorna)

Sam är inte en 8:a med det ansiktet/tänderna/ögonen/käken osv. Han ser sämst ut i ansiktet av alla killarna.
Citera
2025-04-21, 20:17
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Läkaren är inte attraktiv. Personligheten gör det inte bättre.

Vi jämförde läkaren med 2 poängaren Dennis, då är läkaren båda intressant och attraktiv. Verkar dessutom vara en varm människa. Om läkaren sökte rollen i en Hollywoodfilm så skulle han ha en stor chans, däremot noll chans för Dennis.
Citera
2025-04-21, 20:18
Medlem
fonders avatar
Citat:
Sam är inte en 8:a med det ansiktet/tänderna/ögonen/käken osv. Han ser sämst ut i ansiktet av alla killarna.

Sämst ansikte, kropp och personlighet är Dennis, utan minsta tvekan.
Citera
2025-04-21, 20:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Sämst ansikte, kropp och personlighet är Dennis, utan minsta tvekan.

Ansikte? Whatever, tyck du att Peter Jöback från Temu är supersexig. Dennis största problem är självförtroendet. Träna kan han börja med, ansiktet är det inget fel på överhuvudtaget.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in