2025-04-21, 17:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Nu förstår jag ingenting längre, vem beskriver du i det här inlägget?

Dennis.
Citera
2025-04-21, 17:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Är han lite lik Mattias Karlsson SD, miljöpartist Dennis?
Han påminner om honom, tycker jag.

Jo 😆. Och jag tycker att han är sexig också. Absolut lika.
Citera
2025-04-21, 17:15
Medlem
fonders avatar
Fula Denise tycker att hon är för mycket för Sam, när ni ser resten av säsongen och det blir övertydlig att hon tycker det så kom ihåg vem det var som sa det.
Citera
2025-04-21, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havang
Nej, han ÄR snygg, har sett flera kvinnor kommenterat det. Även killen i eftersnacket sa att han har ”Big Dick energy”. Han är oskuld osv. men han har egentligen mer maskulinitet än alla andra män i programmet i år. Han har snygga drag och jag ÄLSKAR rött hår på män, tycker det är fett sexigt.

Nu får du fan skärpa dig hahaha, menar du alltså den rödhåriga impotenta tjockisen med bane-mask? Hahahah han har allt annat än big dick energy om du suttit hemma och tittat på porr hela livet till den grad att du inte får stånd med en brud.
Citera
2025-04-21, 17:18
Medlem
fonders avatar
Citat:
Dennis.

HerreGud, man har allvarliga synproblem om man beskriver Dennis så positivt som du gör. För att inte nämna hans totalt osexiga personlighet med noll självkärlek och självkänsla.
Citera
2025-04-21, 17:27
Medlem
DrComforts avatar
Citat:
Jag med. Men Jannika och Brandingenjören har ändå schyssta attityder, inga prinsessor med kravlistor som bara ska få men inte ge.

Brandingenjören har uppenbart schysst attityd. Hon och hennes kille håller jag tummarna för. Tror stenhårt på dom. De kommer inte ha något behov av någon sexolog.

Jannika vet i fan. Hon verkar schysst men något säger mig att hon möjligen håller masken och rullar med plikttroget. Det är något lömskt med henne. Kan ha jättefel så klart.
Citera
2025-04-21, 17:34
Medlem
fonders avatar
Inga skönheter bland kvinnorna, men brandingenjörens klänning var vackrast bland klänningarna.
Citera
2025-04-21, 17:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DrComfort
Brandingenjören har uppenbart schysst attityd. Hon och hennes kille håller jag tummarna för. Tror stenhårt på dom. De kommer inte ha något behov av någon sexolog.

Jannika vet i fan. Hon verkar schysst men något säger mig att hon möjligen håller masken och rullar med plikttroget. Det är något lömskt med henne. Kan ha jättefel så klart.

Jo, jag har fått samma intryck, att hon inte gillar Dennis så mycket som Brandingenjören gillar bartendern (vad heter hon? 😆 Vad heter han? Öl-paret).

Men om inte Jannicka är attraherad så är hon ju ändå schysst och inte som vissa andra genom åren som blivit taskiga när de inte känt attraktion.

Helt ärligt förstår jag också vad du menar med lömska vibbar, hoppas jag har fel.
Citera
2025-04-21, 17:44
Avslutad
Citat:
HerreGud, man har allvarliga synproblem om man beskriver Dennis så positivt som du gör. För att inte nämna hans totalt osexiga personlighet med noll självkärlek och självkänsla.

Tagga ned. Acceptera att alla inte har samma smak som du. Jag tycker att läkaren är skitful och oattraktiv rakt igenom. Ingen manlighet, ingen trygghet, ingen sexualitet i sin vibe. Bara läskig, bräckligt byggt ansikte.
Citera
2025-04-21, 17:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DonKilluminati
Nu får du fan skärpa dig hahaha, menar du alltså den rödhåriga impotenta tjockisen med bane-mask? Hahahah han har allt annat än big dick energy om du suttit hemma och tittat på porr hela livet till den grad att du inte får stånd med en brud.

Hahaha, det var inte jag som sa det, det var en snubbe i eftersnack. Jag är en brud som inte är singel och aldrig haft problem på den fronten .
Var är han, mannen i tråden som brukar rejta skallformer, helt seriöst tycker jag att Dennis har snygga drag och snygg hårfärg. Självförtroendet kan han jobba på, han är redan schysst och trygg.
Citera
2025-04-21, 17:47
Medlem
fonders avatar
Citat:
Tagga ned. Acceptera att alla inte har samma smak som du. Jag tycker att läkaren är skitful och oattraktiv rakt igenom. Ingen manlighet, ingen trygghet, ingen sexualitet i sin vibe. Bara läskig, bräckligt byggt ansikte.

Ska du säga att man ska tagga ner?! Du beskrev snarare Dennis nu, inte läkaren.
Citera
2025-04-21, 17:54
Avslutad
Citat:
Ska du säga att man ska tagga ner?! Du beskrev snarare Dennis nu, inte läkaren.

Japp, jag går inte på nån annan och är arg för att de tycker olika, jag säger bara vad jag tycker.
Tyck vad du vill om läkaren, men om du tittar på honom så ser man mest hans löständer och opererade näsa. Finns ingen styrka i käkpartiet. Dennis är enligt mig objektivt snyggare fysiskt, dock självklart otränad och med mycket sämre självförtroende. Iallafall ytligt. Läkaren verkar inte ens stå för vem han är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in