Manshatande sexologen som konstaterar att män har övertro på sin snopp är typisk åsikt för extremfeminister. Svt letar upp de mest obskyra "experter".
Haha, ja, om man vänder på det.
Hon: ”Men vad är det? Varför vill du inte längre?”
Han: ”Jag vet inte. Du suger inte längre. Du tar inte ens på den. Du bara ligger där och vill att jag ska göra hela jobbet. Du har nån slags jävla övertro på din fitta.”
Den här typen av dynamik vill jag se i årets Gifta på låtsats. Men det lär ju inte hända.
Senast redigerad av DrComfort 2025-04-21 kl. 16:17.
Vad fina de är, alla par denna säsong!
Särskilt den ödmjuka rödskäggiga nallebjörnen och hans mörka godhjärtade och vackra fru. Hoppas det håller mellan dem.
Och brandingenjören och hennes bartender är superfina ihop. Hoppas även på dem.
De andra två paren är mer stroppig överklass, men den långe rödlätte är snygg och jag gillade när han berättade om sin bakgrund då han blivit mobbad vilket inte syntes ett spår av. Fast varför för korta byxben? Hoppas han och hans vackra tuffa fru (skör under sin tuffa yta) hittar varann!
Och läkaren, sexig med mörkt hår, sängkammarröst och lite för perfekt leende (är det löständer?). Skulle varit livsfarligt att ha som läkare för mig i yngre dar. Hans tjej är väl söt och matchar utseendemässigt. Tror de är ganska ytliga båda två.
Dennis berättar först självsäkert berättelsen om hur man inte får ligga om man inte slår glaset i bordet till Jannika för att sedan någon minut senare till tittarna berätta han att han är helt oerfaren och obekväm när det kommer till skott? Känns inte som att han har varit helt transparant för henne än.
Nej hoppas hon inte blir besviken och att de fixar det
Hon är vacker men förstår att han hade problem med hennes röst och att hans kompis frågade om rösten. Hon pratar likadant och har samma sätt som en riktig butch jag känner. Flata som är militär med basröst och sexistisk humor, precis som Amanda…
Hon är ju liksom mer macho än vad han är. Men utseendemässigt ser hon ut som en riktig Amerikansk dröm på 90-talet, hade passat in i Baywatch.
Han är jättesnygg och har sexig personlighet, jag är kär i honom.
Dennis och Jannika
Även dessa är snyggparet i år. Hon har väldigt snygga drag och färger, han är egentligen riktigt snygg och sexig, påminner om Liam Gallagher på nåt sätt i ansiktet (ej personligheten såklart)
Jag tror det funkar om inte hon är för rädd för att lyckas.
Sam och Denise
Varför säger alla att han är snygg?
Med den svaga hakan, löständerna och fula Barbie-näsan. Hans bröder är mycket snyggare med sina riktiga romerska näsor, det ser mycket bättre ut än en onaturlig skidbacke.
Han är ju helt stirrig och fejk, obehagliga vibbar. Kan inte se honom ha nån sexualitet alls.
Denise förtjänar nån som inte castats som årets Paradise Hotell-drama-bidrag. Eller?
Bartendern och brandingenjören
Programmets bästa matchning.
Som gjorda för varandra och hon är så härligt uppskattande och inga korkade krav som att ”han måste vara minst 185, ha en kort nacke, ha en sån hårlinje, blablabla”, utan bara ”bara han inte är nån anal nykterist som inte kan ha kul”.
Hoppas de fortsätter som gifta!
Hon är vacker men förstår att han hade problem med hennes röst och att hans kompis frågade om rösten. Hon pratar likadant och har samma sätt som en riktig butch jag känner. Flata som är militär med basröst och sexistisk humor, precis som Amanda…
Hon är ju liksom mer macho än vad han är. Men utseendemässigt ser hon ut som en riktig Amerikansk dröm på 90-talet, hade passat in i Baywatch.
Han är jättesnygg och har sexig personlighet, jag är kär i honom.
Dennis och Jannika
Även dessa är snyggparet i år. Hon har väldigt snygga drag och färger, han är egentligen riktigt snygg och sexig, påminner om Liam Gallagher på nåt sätt i ansiktet (ej personligheten såklart)
Jag tror det funkar om inte hon är för rädd för att lyckas.
Sam och Denise
Varför säger alla att han är snygg?
Med den svaga hakan, löständerna och fula Barbie-näsan. Hans bröder är mycket snyggare med sina riktiga romerska näsor, det ser mycket bättre ut än en onaturlig skidbacke.
Han är ju helt stirrig och fejk, obehagliga vibbar. Kan inte se honom ha nån sexualitet alls.
Denise förtjänar nån som inte castats som årets Paradise Hotell-drama-bidrag. Eller?
Bartendern och brandingenjören
Programmets bästa matchning.
Som gjorda för varandra och hon är så härligt uppskattande och inga korkade krav som att ”han måste vara minst 185, ha en kort nacke, ha en sån hårlinje, blablabla”, utan bara ”bara han inte är nån anal nykterist som inte kan ha kul”.
Hoppas de fortsätter som gifta!
Läkaren är alltså ful, men orange Dennis kallar du snygg?! Du behöver besöka en optiker.
Läkaren är alltså ful, men orange Dennis kallar du snygg?! Du behöver besöka en optiker.
Nej, han ÄR snygg, har sett flera kvinnor kommenterat det. Även killen i eftersnacket sa att han har ”Big Dick energy”. Han är oskuld osv. men han har egentligen mer maskulinitet än alla andra män i programmet i år. Han har snygga drag och jag ÄLSKAR rött hår på män, tycker det är fett sexigt.
Nej, han ÄR snygg, har sett flera kvinnor kommenterar det. Även killen i eftersnacket sa att han har ”Big Dick energy”. Han är oskuld osv. men han har egentligen mer maskulinitet än alla andra män i programmet i år. Han har snygga drag och jag ÄLSKAR rött hår på män, tycker det är fett sexigt.
Nu förstår jag ingenting längre, vem beskriver du i det här inlägget?
Den här läkaren ser ut som en psykopat med sina döda ögon.
Typ. Jävla fjolla iallafall som inte står för vem han är. Han vill ju inte ens gifta sig med en kvinna. ”Sista LILLA pusselbiten”, alltså är det sist och minst av hans prioriteringar. Han dansar in som en fjant och tar inget på allvar direkt, jämför med bartendern som detta var typ det största han bestämt sig för att göra i livet.
Hon: ”Men vad är det? Varför vill du inte längre?”
Han: ”Jag vet inte. Du suger inte längre. Du tar inte ens på den. Du bara ligger där och vill att jag ska göra hela jobbet. Du har nån slags jävla övertro på din fitta.”
Den här typen av dynamik vill jag se i årets Gifta på låtsats. Men det lär ju inte hända.
Jag med. Men Jannika och Brandingenjören har ändå schyssta attityder, inga prinsessor med kravlistor som bara ska få men inte ge.