Citat:
Ursprungligen postat av
ProGBG
För skoj skull så satt jag och läste omdömen på några av våra största online kasino. Det är alltid samma gnäll på alla förlorare och alla dessa kasino har extremt lågt betyg.
Man tillåter speltorska fortsätta spela bort enorma summor pengar och bolagen tar inget ansvar
Mest handlar det om banditerna som har extremt dåliga bonusar och ger så kallade döda spinns.
Vissa har spelet bordsspel där man kanske förlorat 15 ggr i rad osv.
Folk har också blivit blåst på bonusar
Folk har blivit blåsta på stora vinster.
Folk har blivit limiterade
Folk har blivit bannade utan anledning
Krångel med uttag.
Död support.
Så det får mig att tro att inga bra kasino finns?
Har kunderna rätt i sina klagomål eller är dom orättvisa mot spelbolagen?
Vad spelar du för ex för spel och hur tänker du om det hela? Vad letar du efter när du söker ett bra kasino?
Lustigt, jag jobbade natt igår och hade långtråkigt så jag laddade ner Pokerstars och spelade nätpoker för första gången på många år och blev snabbt påmind om varför jag slutade. Inom loppet av en timme, på kanske max 60-70 händer fick jag se både en royal straight flush, 2 st fyrtal och åtskilliga kåkar och stegar. Givetvis hade flera spelare hyfsade händer när RSF:en och fyrtalen var framme, så det blev stora pottar.
Jämför det med när man spelar med en fysisk kortlek så inser man ganska snabbt hur riggat det är 😂 spelade bort mina 200 spänn illa kvickt och ser det som läropengar.