2025-04-21, 11:47
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HomoDeus
Tack för informationen. Om den stämmer så betyder det att myndigheten agerat fel. Även om Kenneth är en värdelös besserwisser.
Du är bra på att dra slutsatser men lite sämre på analys.
Citera
2025-04-21, 11:49
Medlem
urverksapelsins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wyrdkin
En svensk som heter Kenneth är per defintion socialgrupp 3 och något är uppenbarligen fuffens.
Så är det. En man utan stil, klass eller någon som helst form av uppfordran. Han har löjliga bilder fantasy på väggarna. Han har noll koll på någonting utom det han själv anser intressant. Äter på McDonalds och fattar inte varför man skall äta något annat ens om man är i Frankrike eller Thailand då donken e ju god. Han klär sig i sammma jeans och tröja vare sig det är bröllop, begravning (min faders), påsk eller juj. Han bodde tidigare i Fyrklöven, ett av de sunkigaste områden i Göteborg, och nu sedan trettio år i Biskopsgården.Där femmans spårvagn vänder. Dum, lat, ful, obildad. Och hans ungar (mina syskonbarn) är lika värdelösa.
Dottern, som är inblandad i hela historien har ett ordförråd som till 90% är "é du dömm ellä?"
Citera
2025-04-21, 11:52
Medlem
urverksapelsins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElakBoll
Så man börjar ju verkligen undra hur exakt det är meningen att man ska bevisa att man äger ett fordon om inget av ovanstående duger.
Vad sägs om ett kvitto på köpet?
Citera
2025-04-21, 11:55
Medlem
urverksapelsins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElakBoll
Är det "suspekt" att en mekaniker är snäll och ställer upp och kör hem bilen?..Hur fan är man funtad i huvudet om man tycker att något sådant låter misstänkt? Är ni storstadsbor som bor där ingen känner ingen och ingen bryr sig om något förutom sin egna ägodelar eller hur fan kommer man ens fram till en sådan slutsats?
I det här fallet är mekanikern ihop med Kenneths dotter.
Kenneth kan, protes eller inte hämta sin bil utan problem.
Som framkommit är dessutom dottern VD i företaget.
Mekanikern är invandrare.
Ingen av "white trash" typerna inblandade bryr sig ett dugg om lagar, regler och att betala skatt.

Så, jo. Allt är väldigt misstänkt.
Citera
2025-04-21, 11:57
Medlem
Fan va gött, ska hyra en Lamborghini och hoppas på att bli skuldfri nu då.... asså detta jävla landet😄
Citera
2025-04-21, 11:57
Medlem
urverksapelsins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8978wxu642
Jo det löser sig nog men att han ska behöva dra det till tingsrätten visar hur trasigt Sverige är.
Att kriminella myglare invandrare tillåts hålla på så länge som de gjort med en låtsas bilreparationsfirma för att tvätta pengar och jobba svart visar hur trasigt Sverige är.
Kul att en av dem åkte dit säger jag.
Citera
2025-04-21, 11:59
Medlem
HomoDeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Du är bra på att dra slutsatser men lite sämre på analys.

Lol. Visa mig den begåvade tankekedja som får dig att skriva det citerade.

Klarar du av att analysera vad följande betyder?

"Om den stämmer" och "fått sin bil beslagtagen"
Citera
2025-04-21, 11:59
Medlem
VoktorDodkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siggehaj
Fan va gött, ska hyra en Lamborghini och hoppas på att bli skuldfri nu då.... asså detta jävla landet😄
Du borde ju bli skyldig uthyraren för ett stycke Lambo.
Citera
2025-04-21, 12:01
Medlem
urverksapelsins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8978wxu642
Kronofogden Andreas Köhler var en ful fan ..cket han kan med Kenneth bara för att han är bitter på livet. Rätt vanligt att såna söker sig till såna jobb där de kan få lite makt.
Kenneth Westlin är en misslyckad musiker som bor i kriminella "utsatta" området Biskopsgården. I hela sitt liv har han försökt leva på sin musik som är så kass att ingen vill lyssna på den eller köpa den. Han har två fula, dumma värdelösa ungar som inte kan eller vet någonting.
Vem är det som är bitter på livet tror du?
Citera
2025-04-21, 12:01
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Lol. Visa mig den begåvade tankekedja som får dig att skriva det citerade.

Klarar du av att analysera vad följande betyder?

"Om den stämmer" och "fått sin bil beslagtagen"
Ja, det är väl den han använder dagligen. Pundar-Kenneth är målvakt.
Citera
2025-04-21, 12:03
Medlem
urverksapelsins avatar
Citat:
Lol. Visa mig den begåvade tankekedja som får dig att skriva det citerade.Klarar du av att analysera vad följande betyder? "Om den stämmer" och "fått sin bil beslagtagen"
Fel av mig.
Skulle skrivit "fått bilen hvilken han använde vid tillfället beslagtagen".
Huruvuda det är hans bil eller inte är fortfarande oklart. Med tanke på att han inte kan producera ett kvitto tvivlar jag.
Citera
2025-04-21, 12:10
Medlem
HomoDeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av urverksapelsin
Fel av mig.
Skulle skrivit "fått bilen hvilken han använde vid tillfället beslagtagen".
Huruvuda det är hans bil eller inte är fortfarande oklart. Med tanke på att han inte kan producera ett kvitto tvivlar jag.

Ok. Tack för klargörandet. Men du som känner dem sedan länge.. brukar Kenneth byta bil ofta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in