2025-04-20, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
De har samma manager i Yusef så nån slags koppling har de nog, det vore nästan konstigt annars. Luggen är också dömd för att återkommande langat 4CMC, ett preparat som råkar vara kräkets favoritdrog (och den de hittade hemma hos honom 2023).

Luggen och Kajza har inte streamat de senaste dagarna men det förklaras nog med hemresan.

Det blir otroligt intressant att se om Yusef & Luggen åker dit tillsammans med kräftan, jag tänker att han har börjat prata en del i förhör då han inte verkar må bra i häktet.
Citera
2025-04-20, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
Det blir otroligt intressant att se om Yusef & Luggen åker dit tillsammans med kräftan, jag tänker att han har börjat prata en del i förhör då han inte verkar må bra i häktet.

Jag tror definitivt att han börjat prata för under den gapiga fasaden tror jag att det sitter en rädd mus.

Jag tänker också på att han ville gå igång folk på flashback för att sedan må dåligt över det som skrivs.
Citera
2025-04-20, 16:53
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Hur vet du hur chrippa mår just nu?
Det känns som att folk som har insyn sitter här och sprider sekretess uppgifter, undra vad arbetsgivaren tycker om det...
Citera
2025-04-20, 18:45
Medlem
Citat:
Åker bästa polaren Luggen hem från Spanien för att sitta i fängelse...? Han fick sex månader senast och ska vara borta "i fyra månader", enligt flickvännen Kajza:
https://ibb.co/qL86Mq1z
Bra jobbat, vilket pundande jävla WT. Och han drog in Kräftan i det som gjorde det tio gånger värre som det geni han är. Riktiga hjältar.

Citat:
Så tror jag det var. De träffades hursomhelst där och blev bästa vänner. Sen kukade båda ur å det grövsta. Luggen har ju också övergivit sin unge.

Ett av mina favoritklipp är när kräket berättar hur Luggen lärde honom, som nybliven förälder, att begå bidragsbrott med hjälp av VAB.

Vilka jävla stjärnor!
Yep, riktiga proffs.

Citat:
Solklart att käften går med tanke på hans psykiska status i häktet. Men man får ju bara må dåligt i 2 dagar, undrar hur det går ihop i Kräftans sönderknarkade hjärna.
Senast redigerad av frason 2025-04-20 kl. 18:51.
Citera
2025-04-20, 20:32
Medlem
patriss avatar
Citat:
Åker bästa polaren Luggen hem från Spanien för att sitta i fängelse...? Han fick sex månader senast och ska vara borta "i fyra månader", enligt flickvännen Kajza:
https://ibb.co/qL86Mq1z

Nä, Han ska till Thailand och chilla. Ska köra vlogg varje dag enligt deras youtube-kanal.
Citera
2025-04-20, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av patris
Nä, Han ska till Thailand och chilla. Ska köra vlogg varje dag enligt deras youtube-kanal.

Ok, då är det väl fängelsestraffet han vill undvika. Thailand är onekligen bättre för det än Spanien.
Citera
2025-04-20, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av patris
Då ligger han risigt till om han gör det för att undvika fängelsestraff. Men intelligensnivån är ju på en snigels nivå precis som hos Kräftan så ingen bör vara förvånad.

Citat:
Thailand är onekligen bättre för det än Spanien.
Tvärtom.
Citera
2025-04-20, 22:56
Medlem
DenArgaNegerns avatar
En tyst minut för Chrippas testonivåer som nu bör vara nere på 10 kanske? Snart kommer självmordstankarna eller andra depressiva tankar som gör hans tillvaro ännu sämre. Osäkerheten kring L, har C fått en ny pappa osv

Jag hoppas du lider riktigt ordentligt din jävla fitta. Morgondagens testo kommer jag injicera i min vänstra axel och tänka på dig gubben.

Hoppas skogaholmslimpan och filmjölken växer i munnen på dig ditt kräk. Gå där i tårtbiten i någon timma och kedjeröka för att sedan gå in till en cell utan något, eller ja möjligtvis att du får läsa någon banger som millenium böckerna. Jag njuter verkligen av att veta att du sitter där du sitter.
Citera
2025-04-21, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frason
Då ligger han risigt till om han gör det för att undvika fängelsestraff. Men intelligensnivån är ju på en snigels nivå precis som hos Kräftan så ingen bör vara förvånad.

Tvärtom.

Otippat att förtalsvraket skilleras avgudar dessa 2 amöbor, de är ungefär på samma nivå!
Citera
2025-04-21, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frason

Chrippa testade väl Thailand också?

Chrippa hade säkerligen också farit mellan länder om han inte blivit häktad.
Citera
2025-04-21, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Jag tror definitivt att han börjat prata för under den gapiga fasaden tror jag att det sitter en rädd mus.

Jag tänker också på att han ville gå igång folk på flashback för att sedan må dåligt över det som skrivs.

Att utredningen växer tyder på att han pratar.
Han är inte så ”tuff” bakom kameran och speciellt inte där han är just nu.
Citera
2025-04-21, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Hur vet du hur chrippa mår just nu?
Det känns som att folk som har insyn sitter här och sprider sekretess uppgifter, undra vad arbetsgivaren tycker om det...

Det har ju skrivits om det flera ggr i tråden att han inte mår bra, dom flesta mår dåligt i häktet dessutom har han själv berättat att han inte mått bra efter dom andra häktes besöken han har gjort.
Och vi får inte glömma att hans kropp lär inte må så bra när testo skall ut ur kroppen.

Hotar du mig ang arbetsgivare eller vad menar du med det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in