2025-04-20, 14:10
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PigChampion
skippade förbi mycket av det hon sa och såg/lyssnade på kiippen när Chrippa skrek det räckte
Ja, även om ljudklippen är tagna ur sitt sammanhang så sa chrippa ändå det ha sa, han skrek och uttryckte sig som han gjorde.
Citera
2025-04-20, 14:14
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
Muppen Clue-news "pratade" ju med mytomanen Olle Gustafsson från fängelset i spanien. Han är ju polare med Chrippa och borde ju således kunna ha någon kontakt med honom.
Att vara kompis står inte över beslutet om restriktioner.
Spelar ingen roll om man är bästa kompisar i världen, han kommer inte få träffa någon som sitter med Chrippas typ av restriktioner
Citera
2025-04-20, 14:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
Muppen Clue-news "pratade" ju med mytomanen Olle Gustafsson från fängelset i spanien. Han är ju polare med Chrippa och borde ju således kunna ha någon kontakt med honom.

Jaha? När senast hörde du om någon som satt i svenskt häkte och telefonintervjuades?

Byt användare till stormuppen.
Citera
2025-04-20, 14:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Ja, även om ljudklippen är tagna ur sitt sammanhang så sa chrippa ändå det ha sa, han skrek och uttryckte sig som han gjorde.
Minns inte vad han sa, bara att han skrek så med ett barn närvarande.
Citera
2025-04-20, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
De har samma manager i Yusef så nån slags koppling har de nog, det vore nästan konstigt annars. Luggen är också dömd för att återkommande langat 4CMC, ett preparat som råkar vara kräkets favoritdrog (och den de hittade hemma hos honom 2023).

Luggen och Kajza har inte streamat de senaste dagarna men det förklaras nog med hemresan.

Ja det finns många samband mellan dessa.

Jag har ju tänkt att Luggen sa till Chrippa att han skulle ta sig till Spanien för att komma undan. Det tar inte bort Chrippas egenansvar om det är så.

Det låter rimligt att det är orsaken om Kajza är helt sanningsenlig.
Citera
2025-04-20, 14:47
Medlem
micke_mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Ja det finns många samband mellan dessa.

Jag har ju tänkt att Luggen sa till Chrippa att han skulle ta sig till Spanien för att komma undan. Det tar inte bort Chrippas egenansvar om det är så.

Det låter rimligt att det är orsaken om Kajza är helt sanningsenlig.
Luggen var väll chrippas chef på toyota
Citera
2025-04-20, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Har vi en rimlig utgång 25/4?

Jag ser honom som fri i väntan på rättegång.

Det har jag svårt att tro men är så klart inte omöjligt.

Jag tror på omhäktning och inom en kortare framtid åtalad.
Citera
2025-04-20, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micke_man

Jag har ingen aning men det vore ett ytterligare sammanträffande.
Citera
2025-04-20, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micke_man

Så tror jag det var. De träffades hursomhelst där och blev bästa vänner. Sen kukade båda ur å det grövsta. Luggen har ju också övergivit sin unge.

Ett av mina favoritklipp är när kräket berättar hur Luggen lärde honom, som nybliven förälder, att begå bidragsbrott med hjälp av VAB.

Vilka jävla stjärnor!
Citera
2025-04-20, 15:13
Medlem
Citat:
Så tror jag det var. De träffades hursomhelst där och blev bästa vänner. Sen kukade båda ur å det grövsta. Luggen har ju också övergivit sin unge.

Ett av mina favoritklipp är när kräket berättar hur Luggen lärde honom, som nybliven förälder, att begå bidragsbrott med hjälp av VAB.

Vilka jävla stjärnor!

Det är helt otroligt men som det sägs, kaka söker maka.

Ahh så Chrippas förebild har också övergivit sitt barn. Det var nytt för mig.

Jag blir snart målös över dumheterna som sker av de två.
Citera
2025-04-20, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
CCkane och Chrippa verkar ju ha samma tråkiga syn på människor med psykisk ohälsa.

Har man psykisk ohälsa ska man ge fan i att sitta och diktera ut sin depressiva jargong. Då håller man käften tills man kommer på fötter igen! Ingen behöver negativ skit runtomkring sig..
Citera
2025-04-20, 16:07
Medlem
Citat:

Vilka jävla stjärnor!

Så jäkla korkade människor alltså.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in