Citat:
Ursprungligen postat av
IVidere
Då blir det bättre hotellpriser och fler hotellrum för de utländska magasupportrar som reser dit.
Hahaha! Utländska Magasupportrar, detta simp cuck-släkte, som egentligen inte ens är särskilt välkomna av proper Maga, och dessutom är fåtaliga, kommer vara en klen tröst för hotellägarna.
Men en liten gråtrunk-tröst är att utländska turister inte tidigare heller var intresserade av att åka till Maga-provinserna, så dom stora förlorarna på minskad utländsk turism finns i liberala städer.