2025-04-19, 13:48
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Summer24
Herregud människa...... Bevisa nu att C ljuger i Anjos video och att han INTE ljuger när han tog tillbaka allt! Lägg fram dina bevis nu! Och utelämna dina personliga åsikter och preferenser.
Har du provat läsa och förstå diskussionen innan du svara?

Vart har jag sagt att chrippa ljög i första videon, och talade sanning i andra videon?

Chrippa säger i en video att det hänt. Sen gör han en annan video och säger att det han sa i första videon aldrig hänt.
Vissa väljer att tro chrippa talar sanning i första videon, men ignorerar andra videons existens.
Varför är Chrippas ord pålitliga och sanning när det passar användarens agenda, men lögn när han säger något som går emot användarens agenda?
Citera
2025-04-19, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
Det tror jag vad jag vill på.
Nej du har ingen skyldighet men du borde ändå ha lite innanför pannbenet.

Men du kanske kan förklara för mig hur det kom sig att Linnea kontaktade Jocke i första hand personen hon hatar.

Ja det skulle vara väldigt intressant att få svar på. Linnea har inte svarat på den frågan någonstans.
Citera
2025-04-19, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagvetvem
Ja det skulle vara väldigt intressant att få svar på. Linnea har inte svarat på den frågan någonstans.

Nej vi kommer aldrig få svar på det men dom flesta förstår ju varför ändå.
Citera
2025-04-19, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Du tror på Anjos uppenbara lögner men tror inte på mig.

Nu hade jag väl inte förväntat mig något annat heller.

Hade du läst psykologi så hade du förstått varför hon kontaktade Jocke för det är för komplext för att skriva snabbt här.

Nej jag skulle aldrig i mitt liv lita på det du säger.

Berätta gärna varför hon gjorde det istället för att prata bort dig så jäkla komplext kan det inte vara.
Citera
2025-04-19, 17:05
Medlem
Carrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
Väldigt mycket dravel de senaste sidorna. Jag trodde denna tråd skulle handla om Chrippa och inte Anjo och Rask. De har vad jag vet egna trådar här.

Ge oss istället info hur det är med Chrippa. Trivs han som inlåst? Sitter han ensam eller delar han cell med någon? Hur går hans patetiska överklaganden? Längtar han fortfarande ut?
Chrippas tillvaro istället. Det är ju ändå tråden handlar om primärt.

Hur fan ska folk veta om det hade du tänk?
Citera
2025-04-19, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carrock
Hur fan ska folk veta om det hade du tänk?
Det finns en del och det skrevs om det vid förra omhäktningen. Men folk skriver ju så mycket meningslös skit om allt utom C&L så svårt att hänga med.
Citera
2025-04-19, 19:38
Medlem
Horrorgrams avatar
När blir det åtal för clownen?
Citera
2025-04-19, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
När blir det åtal för clownen?
Fredag 25e är nästa milstolpe.
Citera
2025-04-19, 19:41
Medlem
Carrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frason
Det finns en del och det skrevs om det vid förra omhäktningen. Men folk skriver ju så mycket meningslös skit om allt utom C&L så svårt att hänga med.

Då blir väl han, du och alla nöjda när Chrippa får sin dom och ska sitta inne i några år. För då kan vi äntligen låsa denna tråd.
Citera
2025-04-19, 19:56
Medlem
Citat:
Då blir väl han, du och alla nöjda när Chrippa får sin dom och ska sitta inne i några år. För då kan vi äntligen låsa denna tråd.
Hoppas att flesta normala människor tycker det är bra att brottslingar får sitte inne och sona sina straff och vid ekonomisk brottslighet bli återbetalningsskyldiga/betala skadestånd.
Citera
2025-04-19, 20:06
Medlem
Carrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frason
Hoppas att flesta normala människor tycker det är bra att brottslingar får sitte inne och sona sina straff och vid ekonomisk brottslighet bli återbetalningsskyldiga/betala skadestånd.

Ja det är väl därför han sitter häktad och förhoppningsvis kommer bli dömd, men nu när han sitter där han sitter så finns det inte så mycket nytt att skriva, någon frågar varför man inte diskuterar vad Chrippa gör inne i häktet? Hur fan ska man veta det liksom.
Citera
2025-04-19, 20:07
Medlem
Citat:
Ja det är väl därför han sitter häktad och förhoppningsvis kommer bli dömd, men nu när han sitter där han sitter så finns det inte så mycket nytt att skriva, någon frågar varför man inte diskuterar vad Chrippa gör inne i häktet? Hur fan ska man veta det liksom.
Ja den är lite svår.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in