2025-04-18, 13:49
Medlem
Hon PUMPAR ut stories om hur hemskt det är nu. Haha vilken show. Lessnar inte hennes följare?
Citera
2025-04-18, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BattlestarValhalla
Hon PUMPAR ut stories om hur hemskt det är nu. Haha vilken show. Lessnar inte hennes följare?

Hon tror ju verkligen att hon är den enda i hela världen som är ensamstående.....
Citera
2025-04-19, 03:11
Medlem
Martensites avatar
Hon verkar extremt psykiskt instabil. Kan inte vara lätt att ha en relation med henne. Är hon bipolär? Jag förstår att hennes ex lämnade.
Citera
2025-04-19, 09:21
Medlem
Förlåt? De senaste dagarna har det varit ett sånt gnäll om att hon ska fira påsk själv. Vet inte hur det ska gå och vad hon ska göra.

Men idag så dyker det upp ett samarbete med ett hotell/herrgård/ja va det nu är! Asså va?! Hur länge har det samarbetet varit planerat...
Citera
2025-04-19, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amcs
Förlåt? De senaste dagarna har det varit ett sånt gnäll om att hon ska fira påsk själv. Vet inte hur det ska gå och vad hon ska göra.

Men idag så dyker det upp ett samarbete med ett hotell/herrgård/ja va det nu är! Asså va?! Hur länge har det samarbetet varit planerat...

Och hur hon placerade kameran för att visa hur hon satt själv och åt. Skämdes ihjäl av att se det.
Hon njuter uppenbarligen att vara ensam på påsk. Och självklart var detta planerat en längre tid! Och så gör hon content på hela spektaklet.
Citera
2025-04-19, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boxnytt
Och hur hon placerade kameran för att visa hur hon satt själv och åt. Skämdes ihjäl av att se det.
Hon njuter uppenbarligen att vara ensam på påsk. Och självklart var detta planerat en längre tid! Och så gör hon content på hela spektaklet.
Haha ja, skämskudden på där.

Hon fick en relevant fråga från en följare, har hon inga andra viktiga personer i sitt liv förutom sitt barn?

Hon svarar "jo, självklart!". Men jag tror inte det, inte egentligen. Hon verkar vara en sådan person som inte kan få vänner, PÅ RIKTIGT. Men jag är inte säker på att hon förstår det.
Citera
2025-04-19, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Martensite
Hon verkar extremt psykiskt instabil. Kan inte vara lätt att ha en relation med henne. Är hon bipolär? Jag förstår att hennes ex lämnade.

Förväxla inte narcissism med bipolaritet. Förstår att du menar att hon är ”schizo” med tanke på att hon verkar svänga i mående från ena stunden till sena andra.
Allt är bara teater. Den enda hon kan känna något för är henne själv.
Tex bryr hon sig inte ett skit om sin dotters framtida mående. Att hon kanske tack vare sin mamma får växa upp utan sin pappa. Men Johanna lär väl göra den ungen helt jävla psykiskt trasig. Fattas väl bara att hon besitter Münchhausen syndrom också…
Citera
2025-04-19, 20:40
Medlem
Citat:

Han lämnade inte, det var hon som lämnade honom.
Citera
2025-04-20, 01:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hochkreuth
Han lämnade inte, det var hon som lämnade honom.

Win för honom i slutändan.
Citera
2025-04-20, 11:54
Medlem
Citat:

Det var HON som lämnade honom.....att hon spelar på att måååå såååå dåligt. Tycker synd om hennes ex.....hon tycker ju inte ungen ska träffa sin pappa alls heller.....hon är så tragisk....
Citera
2025-04-20, 11:55
Medlem
Citat:
Alla som följer henne o skriver kommentarer som hon inte tycker om blockar hon...
Citera
2025-04-20, 12:12
Medlem
Citat:
Alla som följer henne o skriver kommentarer som hon inte tycker om blockar hon...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in