2025-04-20, 13:22
Medlem
Varför har ingen journalist granskat henne? Är det egentligen inte den perfekta storyn? Influencern som vräkte sitt eget barn. Feministen som hatade kvinnor. Är det för att hon hotat varenda journalist i hela Sverige eller varför? Vill alla bara undvika henne? Det är ju nått skumt med att Bloggbevakning inte heller skriver om henne.
Citera
2025-04-20, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmeOlle
Förväxla inte narcissism med bipolaritet. Förstår att du menar att hon är ”schizo” med tanke på att hon verkar svänga i mående från ena stunden till sena andra.
Allt är bara teater. Den enda hon kan känna något för är henne själv.
Tex bryr hon sig inte ett skit om sin dotters framtida mående. Att hon kanske tack vare sin mamma får växa upp utan sin pappa. Men Johanna lär väl göra den ungen helt jävla psykiskt trasig. Fattas väl bara att hon besitter Münchhausen syndrom också…
100%.

Citat:
Ursprungligen postat av Loolan
Varför har ingen journalist granskat henne? Är det egentligen inte den perfekta storyn? Influencern som vräkte sitt eget barn. Feministen som hatade kvinnor. Är det för att hon hotat varenda journalist i hela Sverige eller varför? Vill alla bara undvika henne? Det är ju nått skumt med att Bloggbevakning inte heller skriver om henne.
Ja det är helt ofattbart. Men jag antar att det är eftersom hon fick mediatid som "feminist", och de kan inte erkänna sina fel. Hon kommer inte granskas, men jag blir gärna överbevisad här.
Citera
2025-04-20, 14:14
Medlem
NoTruces avatar
Det är nog bara en tidsfråga innan hon blir "margauxad". Sånt här håller inte hur länge som helst, inte ens om man tillhör de allra mest störda PK-griftarna.
Citera
2025-04-21, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Det är nog bara en tidsfråga innan hon blir "margauxad". Sånt här håller inte hur länge som helst, inte ens om man tillhör de allra mest störda PK-griftarna.
Jag hoppas du har rätt! Men jag vet inte, ta Linnea Claesson eller Cissi Wallin, vi vet ju att de är griftande psykopater, men gemene man vet inte. När de blir för hemska slutar media bara rapportera om dem. Det kommer inget inslag om deras störda personlighet.
Citera
2025-04-23, 10:48
Medlem
plastgaffels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boxnytt
Och hur hon placerade kameran för att visa hur hon satt själv och åt. Skämdes ihjäl av att se det.
Hon njuter uppenbarligen att vara ensam på påsk. Och självklart var detta planerat en längre tid! Och så gör hon content på hela spektaklet.

Haha hon är fan otrolig. Och bröstpumpen inklippt i bild... Det finns väl ingen som ammar en 2,5-åring som fortfarande behöver pumpa för att lätta på trycket? Mjölktillgången är väl reglerad till lugna nivåer sen länge vid den åldern.

Blir så trött på henne och hur hon ska kapitalisera på "kampen". Jag tycker också att det vore toppen om alla kunde acceptera sina bristningar och valkar eller våga bada på stranden trots celluliter men att hon alltid ska dra allt till sin spets gör mig fan galen.
Citera
2025-04-23, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plastgaffel
Haha hon är fan otrolig. Och bröstpumpen inklippt i bild... Det finns väl ingen som ammar en 2,5-åring som fortfarande behöver pumpa för att lätta på trycket? Mjölktillgången är väl reglerad till lugna nivåer sen länge vid den åldern.

Blir så trött på henne och hur hon ska kapitalisera på "kampen". Jag tycker också att det vore toppen om alla kunde acceptera sina bristningar och valkar eller våga bada på stranden trots celluliter men att hon alltid ska dra allt till sin spets gör mig fan galen.

Hahaha jaaa! Tänk hennes panik då ungen kommer börja rata bröstet? Då kommer hon kabla ut även det, och berätta vilken livskris hon hamnar i
Citera
2025-04-23, 14:25
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 17tanter
Jag hoppas du har rätt! Men jag vet inte, ta Linnea Claesson eller Cissi Wallin, vi vet ju att de är griftande psykopater, men gemene man vet inte. När de blir för hemska slutar media bara rapportera om dem. Det kommer inget inslag om deras störda personlighet.

Vad gäller Linnéa låg det ju rätt i tiden med Me Too och allt det här. Hon visste att smida medan järnet var varmt, så att säga. Cissi har ju alltid hoppat på det som är trendigt, vilket folk efter ett tag har insett. Det finns nog en hel del människor i kändis-/nöjessvängen som har henne på sin shit list. Jag tror även Bladhskan bränt en hel del broar, men OM det nu är så att hon har någon slags diagnos förstår hon det inte/skiter i det.
Citera
2025-04-23, 19:38
Medlem
Johanna gör reklam för nioxin, hon tappade ju sååå mycket hår vid separationen…
Oklart via bilderna som visas upp om produkten verkligen hjälp
Citera
2025-04-23, 22:20
Medlem
Sub---Zeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Jag tror även Bladhskan bränt en hel del broar, men OM det nu är så att hon har någon slags diagnos förstår hon det inte/skiter i det.

Det där har jag funderat på nyligen. Jag tror att det bara är en tidsfråga innan hon inbillar sig att hon (också) har ADHD, ni vet - den där "superkraften" som alla vill kunna vifta med nuförtiden som man kan hänvisa till och skylla på för att slippa ta ansvar.

Bianca Ingrosso lyckades ju i ett avsnitt av Wahlgrens Värld via någon privatkvackare tjata fram en vag diagnos ("eventuellt, vissa drag av ADHD" var den sakkunniges utlåtande). Och rätt vad det var så "föll allt på plats", hon skulle börja med medicin, gjorde en massa content på detsamma och både beklaga sig över men samtidigt hylla sin fantastiska "superkraft".

I egenskap av livslång personlig erfarenhet på området så kan jag meddela att det varken är något att sträva efter eller glorifiera som något positivt.

Ångesten. Rastlösheten. Vacklande självbild. Oförmåga att lyckas genomföra de mest basala av vardagssysslor.
Koncentrationssvårigheterna. Självmordstankarna.
Alla turer hos kuratorer, psykologer BUP och läkare sedan barnsben. Ständigt känna sig ifrågasatt av omvärlden.
Ständigt en känsla av utanförskap och avsaknad av mänskligt värde. Betraktad som lat och bekväm när lan i själva verket lider av brutal beslutsångest och är lika kass på att påbörja saker som att avsluta dem.
Paniken så fort man fuckar upp minsta sak. Tvättmaskinen av tankar i hjärnan som håller en vaken om nätterna.
Den dödliga skräcken över att råka säga, göra eller inte göra rätt/fel sak i rätt/fel sammanhang.
Känslokurvorna. Utbrotten. Gråtattackerna. Antingen euforiskt galen glädje som ingen orkar vara närheten av eller djup förtvivlan och bottenlöst förkrossad.

Listan är ändlös. Det går inte en dag utan att jag önskar att jag var "normal".
Och jag blir så satans förbannad varje gång okunniga normala människor med drömmande blick konstaterar att "fan, jag kanske har en liten SLÄNG av ADHD ändå".

Nej! Du har det inte, och du vill inte ha det. Tro mig.

Med det sagt - jag är dock övertygad om att Johanna kommer att börja snacka i exakt de banorna inom en snar framtid.
Kom ihåg vart ni läste det först.
Citera
2025-04-23, 23:32
Medlem
Durochmolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boxnytt
Hahaha jaaa! Tänk hennes panik då ungen kommer börja rata bröstet? Då kommer hon kabla ut även det, och berätta vilken livskris hon hamnar i

Precis! Stör mig fortfarande på hur hon kände sig tvingad att amma sin dotter i TV när dottern verkade hur nöjd och glad som helst innan hon trycktes mot bröstet. Samma när hon kände sig tvungen att amma mellan frysdiskarna på ICA när dottern var en bra över ett år, inga barn i den åldern blir panik-hungriga bara så där. Något kommer verkligen dö för henne när hennes stackars barn vägrar bröstet.
Citera
2025-04-24, 00:12
Medlem
Vad heter hennes ex och varför gjorde de slut?
Citera
2025-04-24, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Durochmoll
Precis! Stör mig fortfarande på hur hon kände sig tvingad att amma sin dotter i TV när dottern verkade hur nöjd och glad som helst innan hon trycktes mot bröstet. Samma när hon kände sig tvungen att amma mellan frysdiskarna på ICA när dottern var en bra över ett år, inga barn i den åldern blir panik-hungriga bara så där. Något kommer verkligen dö för henne när hennes stackars barn vägrar bröstet.

Haha hitta detta inlägg på första sidan i tråden. Finns det något klipp kvar?

Citat:
Ursprungligen postat av Cherry-coke
Har ni sett när hon ammar i Nyhetsmorgon? Har absolut inget emot kvinnor som ammar men barnet var helt nöjd och lugn ändå ska patten fram och man ser hur Johanna kämpar för att inte visa hur nöjd hon är. Vidrigt att använda sitt barn för att plocka billiga inbillade feministpoäng.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in