2025-04-19, 15:12
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratdancer
Du försöker hjälpa Pia genom att inte kränka henne här i tråden likt andra gör samtidigt som du kränker dig själv istället genom att uttrycka dig i skrift likt någon med en intellektuellt funktionsnedsättning gör.

Du kan ju för fan inte ens formulera dig med en enkel punkt efter varje meningen och du tror att PissPia som är en utav dom mest osympatiska fanskapen på jorden ska uppleva dig som en förtroende ingivande person.

Tanken är god men hon upplever nog dig helt efterbliven som majoriteten av skribenterna i den här tråden gör.
Åk till hennes hostel med en flaska vin istället om du verkligen vill göra henne tillfreds och bespara dig på övriga hjältedåd.

Du kanske själv borde lära dig sätta punkt, kommatecken, semikolon etc.?

Och även för dina sporadiska inlägg, i tråden?
Som inte tillför något?

Du verkar vara väldigt arg alltid?
Sorgligt, men finns andra trådar för det.

Inget av dina inlägg här, tillför något i ämnet.
Citera
2025-04-19, 15:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av vonDy
Du kanske själv borde lära dig sätta punkt, kommatecken, semikolon etc.?

Och även för dina sporadiska inlägg, i tråden?
Som inte tillför något?

Du verkar vara väldigt arg alltid?
Sorgligt, men finns andra trådar för det.

Inget av dina inlägg här, tillför något i ämnet.

Du är lite för bra på att spamma med dåligt skriva inlägg för att skriva det där.

Glad påsk!
Citera
2025-04-19, 15:27
Medlem
DenOtroligaStrutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratdancer
Du försöker hjälpa Pia genom att inte kränka henne här i tråden likt andra gör samtidigt som du kränker dig själv istället genom att uttrycka dig i skrift likt någon med en intellektuellt funktionsnedsättning gör.

Du kan ju för fan inte ens formulera dig med en enkel punkt efter varje meningen och du tror att PissPia som är en utav dom mest osympatiska fanskapen på jorden ska uppleva dig som en förtroende ingivande person.

Tanken är god men hon upplever nog dig helt efterbliven som majoriteten av skribenterna i den här tråden gör.
Åk till hennes hostel med en flaska vin istället om du verkligen vill göra henne tillfreds och bespara dig på övriga hjältedåd.

Du står för dina åsikter, jag står för mina...

Pia, ta inte åt dig, vet inte om 'hen' själv förstår...

Pia, du kämpar på ditt sätt, det gör vi alla, det finns folk som förstår oss, och det finns folk som inte förstår oss...

Någon har sagt, minns just nu inte vem, att ibland kan folk förstå genast, ibland när man fått förklara sig lite, och en del får man helt ge upp om, de kommer aldrig att förstå...
Senast redigerad av DenOtroligaStruten 2025-04-19 kl. 15:32.
Citera
2025-04-19, 15:34
Medlem
Gräddis har varit på stan idag och bland annat köpt blommor. Hon ser väldigt deppig ut, men det kan ju vara för att hon försöker dölja en brun tandrad. Får se hur hon klarar påsken, jag antar att den inte har någon betydelse för henne, även om nu Kebab-djääääösus frälste henne ett tag.
Citera
2025-04-19, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DenOtroligaStruten
Jag har försökt hjälpa Pia, genom att inte kränka henne här i tråden, inte vara hatisk och inte ge henne fula tillmälen...
Även några goda råd har jag gett henne, (eftersom det verkar som att hon läser här,) bl.a att försöka skriva sig på kommunen när Hasan ville bli av med henne...

Att erbjuda henne bostad, och annan hjälp rent konkret, har jag inte möjlighet till...
Jag bor i en mindre lgh, och inte i en stor östermalmsvåning eller villa med många rum...

Det finns olika sätt att hjälpa en människa, vilket det jag beskriver i första stycket, är ett sätt...
Man kan hjälpa en människa genom att visa respekt...

Pia behöver ju bara en kojplats/säng. Ett par kvadratmeter har du väl till övers?
Citera
2025-04-19, 15:40
Medlem
Citat:
Du står för dina åsikter, jag står för mina...

Pia, ta inte åt dig, vet inte om 'hen' själv förstår...

Pia, du kämpar på ditt sätt, det gör vi alla, det finns folk som förstår oss, och det finns folk som inte förstår oss...

Någon har sagt, minns just nu inte vem, att ibland kan folk förstå genast, ibland när man fått förklara sig lite, och en del får man helt ge upp om, de kommer aldrig att förstå...

Gillade det sista där, precis som PissPia själv gjort med sina egna ungar.
Speciellt då hon var så förbannat trött på att ha dom hemma sjuka och vrålade ut i en video att hon ville SUUUUUUUPA!!!!

Tur att internet aldrig glömmer och att vi kan påminna henne här som du påstår att hon så febrilt läser.
Citera
2025-04-19, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Pia behöver ju bara en kojplats/säng. Ett par kvadratmeter har du väl till övers?

HAHAH, här kan vi möts genom att dumförklara Struten.
Läste man mellan alla jävla skiljetecken så visade det ju sig att delvis var ju problemet att Struten inte bodde i Östermalm eller annan exklusiv våning alt gata, vad det nu kom ifrån.

Nej det går nog ingen nöd på PissPia med alla stålar på fickan.
Synd att det ska ta sådan förbannad tid att bränna dom bara.
Hoppas hon byter ut maskeradkläderna från secondhand till mer exklusiva samt nya plagg så det eldar på i plånboken lite extra.

Om hon nu inte hittar någon ny kebabkung som kan scamma henne på stålar.
Hade själv kunnat tänka mig och blåsa henne på alla cash och skänka hälften till hennes barn.
Eller ja i teorin, att behöva gå ner mellan PissPias ben och bekanta sig med alla könsvårtor känns inte speciellt lockande, trots stor utdelning rent ekonomiskt.
Citera
2025-04-19, 16:02
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Gräddis har varit på stan idag och bland annat köpt blommor. Hon ser väldigt deppig ut, men det kan ju vara för att hon försöker dölja en brun tandrad. Får se hur hon klarar påsken, jag antar att den inte har någon betydelse för henne, även om nu Kebab-djääääösus frälste henne ett tag.

Ser deppig ut? Köpt blommor?
Hon kanske inte fått en tillräckligt stor golvyta att kravla omkring på för sina sexiga moves?
Kanske fått info om att hon inte får filma folk hur hon vill, dit hon nästlat sig in för lite tak över huvudet?

Om hon är deppig, så är det säkert något som inte gått hennes väg...Pia Nygren kräver ju extra-allt!
Citera
2025-04-19, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnickeliSnack
En fråga i all välmening.
Kan du inte styra dina handlingar. Styra vad du ser och vad du läser? Du orkar inte med någon men likförbannat kan du inte hålla dig ifrån henne? Pratar vi galenskap så hamnar du högt upp på min lista.
Gör du andra saker du inte mår bara av. Som att elda på någon kroppsdel köra i fel riktning, hoppa från höga höjder, skära i armar m.m?
Du är ett intressant fall.

Vad yrar du om egentligen? Jag mår jättebra av att följa den här tråden och Pia, hon sätter guldkant på vardagen för de flesta här
Citera
2025-04-19, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Såg snutten med Pia Pissfitta som basunerade ut att, japp, nu hade hon nytt boende!

Och Knäckehäxan var åter den där härligt, mysiga, självgoda, arroganta pissfitta hon uppvisar när det går hennes väg.

Ögonen spärras upp, råflinet ligger över hennes ruttna tänder, mysblicken riktas mot kameran, full av arrogans över idioten som släppt in henne!

Och "segern" över att åter ha tak över huvudet firade Knäckehäxan på lokal med en rågad skål av kokta musslor, och med glaset med pissgult vin diskret placerat för folk att se, att "jo-men-visst-så-att...

Så...idag är systemet öppet till 15. Pia Pissfitta hängde väl på låset med en kundvagn beredd. Nu ska här bunkras!
Den hon nu tagit som gisslan för sitt boende, (om inte människan nu tagit in på ännu ett hostel för att förpesta övriga boendes sovmiljö med odör, dans, fylla och riviga knull med närmaste, villig sängkamrat) får gilla läget och låta Pissfittan styra över deras påsk som kommer gå i fyllans tecken, troligtvis.

Det, och sexiga dancemoves på närmaste golv. (Flin, krafs-krafs i håret, ögonlock som fladdrar likt en trasig baldakin, ah, åh och asså.)

Såhär svarade hon en person som frågade hur hon skulle få med sig alla kläder?
-@Gräddrumpan2025: Det var tungt men nya roomisen och receptionisten bar upp bruna kappsäcken för trappan. Taxichaffisen kämpade ensam. 😝

Så hostel är det.
Citera
2025-04-19, 16:22
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kristallgran
Såhär svarade hon en person som frågade hur hon skulle få med sig alla kläder?
-@Gräddrumpan2025: Det var tungt men nya roomisen och receptionisten bar upp bruna kappsäcken för trappan. Taxichaffisen kämpade ensam. 😝

Så hostel är det.

Oavsett ett tecken på att hon visste vart hennes loppcirkus med skitiga maskeradkläder skulle köras.
Åter skitsnack från Pia Pissfitta om att "Det blir Centralen i natt"...
Men det ger ju bra content och en massa jidder om "pyttenyttedej, Gräddis!"

Fortsätter invänta den stund som kommer komma, då Pissfittan åter är black!
Citera
2025-04-19, 16:46
Medlem
Citat:
Jag har försökt hjälpa Pia, genom att inte kränka henne här i tråden, inte vara hatisk och inte ge henne fula tillmälen...
Även några goda råd har jag gett henne, (eftersom det verkar som att hon läser här,) bl.a att försöka skriva sig på kommunen när Hasan ville bli av med henne...

Att erbjuda henne bostad, och annan hjälp rent konkret, har jag inte möjlighet till...
Jag bor i en mindre lgh, och inte i en stor östermalmsvåning eller villa med många rum...

Det finns olika sätt att hjälpa en människa, vilket det jag beskriver i första stycket, är ett sätt...
Man kan hjälpa en människa genom att visa respekt...

Men vadå, en liten lägenhet räcker väl till två personer. Eller menar du att du kommer för nära smutset?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in