2025-04-18, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HansEx
Vad trevligt! Tack vare att hon hängde ut mig och min kille med namn och bild så fick jag information om att detta pågick av en snäll själ, skulle uppskatta om någon av er kunde skicka skärmdumpar på det J har lagt upp om mig?
Tackar på förhand!

//Den svartsjuka missbrukar-narcissistiska-gängkriminella exet ♥️

Och som ni hängde ut Jackie & Patrik. Hur kan du som en mentalt frisk mamma ens sitta och skriva här? Du bör skämmas. Jag längtar tills vi alla kan gå in och läsa om vårdnadstvisten när den kommer upp.

Då kan du inte låtsats, ljuga eller manipulera längre. Jackie la ju ut att hon polisanmält dig pga trakasserier du håller på med. Vissa människor ska inte ha vare sig barn eller djur.
Citera
2025-04-18, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EvertStormare
Hola Tamara! Jag tycker inte du bör sitta här och prata skit om ditt barns pappa. Du bör kanske berätta sanningen. Om hur du kom till Sverige, varför din bror blev ihjälskjuten för att han var gängkriminell. Även ditt missbruk av ADHD piller och tequila. När din son misshandlade skiten ur Patrik. Jag tycker Patrik gjorde bra ifrån sig som lämnade dig. Med den fysiska och psykiska misshandeln han fick utstå i alla år. Och hur du utnyttjade han och dom andra barnens pappa på pengar? För allt handlar ju om pengar för dig. Och att se bra ut utåt. Du är en narcisst deluxe. Jag vet även att du inte är högutbildad. Du har en USKA utbildning. Och smart att du lägger ut bilder från ditt jobb, för sådana kräver tysnadsplikt.

Längtar tills Patrik får sin delade vårdnad du lurade alla dina barns pappor på.

Varför längtar du till det?
Citera
2025-04-18, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cianneli
Varför längtar du till det?

För jag känner Patriks ex hela familj. Och den där pojken skulle må så jävla mycket bättre med Patrik och hans familj. Tänker inte på Jackie här alls. Tänker enbart på pojkens bästa. Tamaras mamma hjälpte Tamara hit till Sverige genom att fejka ett självmord på sin dotter. Det finns mer information… jag har till och med legat med Tamara. Under en tid.
Citera
2025-04-18, 18:56
Medlem
Citat:
För jag känner Patriks ex hela familj. Och den där pojken skulle må så jävla mycket bättre med Patrik och hans familj. Tänker inte på Jackie här alls. Tänker enbart på pojkens bästa. Tamaras mamma hjälpte Tamara hit till Sverige genom att fejka ett självmord på sin dotter. Det finns mer information… jag har till och med legat med Tamara. Under en tid.

Låter isf som att barnet borde va i fosterhem...
Citera
2025-04-18, 18:59
Medlem
Citat:
Låter isf som att barnet borde va i fosterhem...

Ja. Har tänkt på det. Men Patriks egen familj är helt suverän. Och han är en bra pappa.
Jag vet saker. Men ungen ska inte vara hos henne oavsett. Han har sett saker ett barn inte ska se.

Tamara tjatar om att polisen skulle varit hos Patrik & Jackie (när dom inte hade sonen).

När Patrik och Tamara var ihop var polisen där konstant. Det var ingen bra miljö för en pojke alls. En tuff situation för barnet.
Citera
2025-04-18, 19:47
Avstängd
Umgänges sabotage de lux smart av dig att lägga ut innan P ska få träffa sin son. Det är kärlek det.
Citera
2025-04-18, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Okiiiii
Umgänges sabotage de lux smart av dig att lägga ut innan P ska få träffa sin son. Det är kärlek det.

Är det träff på påskafton?
Citera
2025-04-18, 19:58
Avstängd
Citat:
Är det träff på påskafton?

Tydligen
Citera
2025-04-18, 20:06
Medlem
Citat:
Lycka till med anmälan! Där kommer ingenting att hända. Och det vet du.
Och era falska ryktesspridningar, förtal, hot och trakasserier.
För ni ljuger om precis allt. Det finns absolut ingen sanning i det ni gapar om. Ni vet inte ting och det har ni total panik över. Jag njuter av att se er plågas. Som man bäddar från man ligga.

Och Patrik. Han kommer få tillbaka sin son helt. Från amöban och hennes familj.

Oj, vad ni kommer må dåligt när ni ser hur bra Jackie & Patrik har det. Svartsjuka små amöbor. Ni och Tamara bör utvisas. Jag kan betala biljetter för er alla, till Chile.

Precis som du skriver bör ni låsas in på heltid.

Ja sonen skulle säkert må bra hos detta dysfunktionella par.
Ingen aning om exet men att Jacky och knullkarln är lämpliga att ta hand om ett barn är jag djupt skeptisk till.

Gillar när nya konton kommer in och ska försvara, men kred att du lägger ut mer info som jag inte kände till
Citera
2025-04-18, 20:10
Medlem
Citat:
Lycka till med anmälan! Där kommer ingenting att hända. Och det vet du.
Och era falska ryktesspridningar, förtal, hot och trakasserier.
För ni ljuger om precis allt. Det finns absolut ingen sanning i det ni gapar om. Ni vet inte ting och det har ni total panik över. Jag njuter av att se er plågas. Som man bäddar från man ligga.

Och Patrik. Han kommer få tillbaka sin son helt. Från amöban och hennes familj.

Oj, vad ni kommer må dåligt när ni ser hur bra Jackie & Patrik har det. Svartsjuka små amöbor. Ni och Tamara bör utvisas. Jag kan betala biljetter för er alla, till Chile.

Precis som du skriver bör ni låsas in på heltid.

Skärpning för fan. falsk ryktesspridning icke då J lägger upp allt på insta. Förtal nej fortfarande J egna stories. Hot har jag aldrig sett den enda som hotar är J. Trakasserier är det nog bara J som sysslar med. Ingen här har panik och ingen plågas endast i din fantasi. Varför skulle någon må dåligt för att någon har det bra? Det är tragiskt att se att dessa sorgliga figurer uppenbarligen inte har jobb , dricker alldeles för mycket och verkligen gör sig förtjänt av epitetet white trash. Sorgligt ja, inget man mår bra av.
Citera
2025-04-18, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pochahontas
Skärpning för fan. falsk ryktesspridning icke då J lägger upp allt på insta. Förtal nej fortfarande J egna stories. Hot har jag aldrig sett den enda som hotar är J. Trakasserier är det nog bara J som sysslar med. Ingen här har panik och ingen plågas endast i din fantasi. Varför skulle någon må dåligt för att någon har det bra? Det är tragiskt att se att dessa sorgliga figurer uppenbarligen inte har jobb , dricker alldeles för mycket och verkligen gör sig förtjänt av epitetet white trash. Sorgligt ja, inget man mår bra av.

Jag vet att Patrik har jobb. Jackies försjörning har jag ingen aning om. Så det är falsk ryktesspridning. Vad är era jobb? Ni måste ju alla vara arbetslösa som kan sitta och skriva här hela dagarna? Patetiskt.
Citera
2025-04-18, 20:36
Medlem
Citat:
Jag vet att Patrik har jobb. Jackies försjörning har jag ingen aning om. Så det är falsk ryktesspridning. Vad är era jobb? Ni måste ju alla vara arbetslösa som kan sitta och skriva här hela dagarna? Patetiskt.

Vad jobbar han med då ?
Tycker att han verka vara hemma jämt efter vad man ser på J:s insta
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in