2025-04-18, 17:34
Medlem
cokehyenas avatar
Fy f*n för Solna.
2025-04-18, 17:36
Medlem
KickAss-1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Fy f*n för Solna.

Fy fan för dig
2025-04-18, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pokpokpok
Tycker du seriöst att det inte är märkligt att det är en uttalat gnagare som domare i ett derby i en finalserie?

Tycker detta är idioti och att man greppar efter halmstrån. Syns det att han är gnagare? Tar tillbaka en uppenbar spearing, blundar för en tripping som leder till ett mål och tar en löjlig slashing-utvisning. Åtminstone två händelser som lett till ett mål.

Uppenbarligen är han professionel och partisk nog hittills. Låter som att man kan förvänta sig annat ifall en djurgårdare dömer.

Hur man man som gårdare ens klaga på domare? "Seriöst".
2025-04-18, 17:40
Medlem
Pokpokpoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hailol
Tycker detta är idioti och att man greppar efter halmstrån. Syns det att han är gnagare? Tar tillbaka en uppenbar spearing, blundar för en tripping som leder till ett mål och tar en löjlig slashing-utvisning. Åtminstone två händelser som lett till ett mål.

Uppenbarligen är han professionel och partisk nog hittills. Låter som att man kan förvänta sig annat ifall en djurgårdare dömer.

Hur man man som gårdare ens klaga på domare? "Seriöst".

Som jag skrev efter senaste matchen, ALLTID gnälls det på domare när matchen inte går gnagets väg...Tillochmed när domaren är gnagare själv
2025-04-18, 17:43
Medlem
Hoffmeastros avatar
Citat:
Som jag skrev efter senaste matchen, ALLTID gnälls det på domare när matchen inte går gnagets väg...Tillochmed när domaren är gnagare själv

Djurgårdare satt ju och grät om domarinsatsen för en timme sidan din åsna. Men nu passar det allt och dom blev tysta.
2025-04-18, 17:43
Medlem
KickAss-1337s avatar
Citat:

Uppenbart troll
2025-04-18, 17:45
Medlem
Pokpokpoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hoffmeastro
Djurgårdare satt ju och grät om domarinsatsen för en timme sidan din åsna. Men nu passar det allt och dom blev tysta.
Nej jag tycker fortfarande att det är extremt uselt att en gnagare får dömma en så viktig match. Tänk om det hade varit tvärt om att domaren höll på DIF. Ni hade ju gått helt bananas.
2025-04-18, 17:45
Medlem
jertoms avatar
Citat:

Personer som är anställda av aik sitter och tjuter öppet om hur orättvist det är att domaren är aikare.

”Buhu ingen vill oss något väl
2025-04-18, 17:46
Medlem
jertoms avatar
Citat:

Ja. Äntligen verkar Wikegårds dolda agenda ha tagits på allvar!
2025-04-18, 17:49
Medlem
srsbizs avatar
Tydligen gnaget domare
2025-04-18, 17:50
Medlem
Hoffmeastros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av srsbiz
Tydligen gnaget domare

Gnagetdomare fast aik åker på konstiga utvisningar som för många män på isen fast det var ett vanligt byte. Jävla åsna.
2025-04-18, 17:53
Medlem
JohannesSnajdares avatar
Citat:
Gnagetdomare fast aik åker på konstiga utvisningar som för många män på isen fast det var ett vanligt byte. Jävla åsna.

Haha, du trollar.
Solklar sexa.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in