2025-04-16, 22:52
Medlem
Finns på TikTok, kolla kontot ”gardinstång”
Citera
2025-04-16, 23:04
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Majgull69
Nicci och Lodin på hockey.. De blir inzoomade och när han märker det vänder och böjer han ner huvudet..
Det är ju en reaktion på en händelse som sker åt det håll han tittar …syns ju hur tydligt som helst 😂
Han är intresserad av matchen helt enkelt !! Nicci är nog mer uppmärksam på att hon/dom är i bild däremot!!
Senast redigerad av Josefsmaria66 2025-04-16 kl. 23:06.
Citera
2025-04-17, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Haha VL obekväm den var helt ny....
Såg inte händelsen när var det i matchen??
I slutet av första perioden... jag tyckte han kändes obekväm, hon satt och och tittade och skrattade medan han vände bort och ner huvudet.
Citera
2025-04-17, 11:11
Medlem
Många morgnar nu som J sjunger för C själv eller med maken, och N varken syns eller hörs. Helt otroligt hur man kan prioritera allt utom det som borde vara det viktigaste i livet.
Citera
2025-04-17, 19:33
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Viktor Lodin verkar inte vara redo att visa för världen att han dejtar Nicci Hernestig.
Kolla kontot "gardinstång" när kameran zoomar in dem tillsammans.

Nej han vänder inte sig bort från henne det var för matchen däremot så är han kär i en omogen ensamstående mamma som har en historia av att göra allt för att svartmåla sina ex.

Att spela på hans nivå kräver mycket hårt arbete och jag tror att Nicci kommer att boka in så mycket aktiviteter och resor att han inte har tid med sin träning och om han säger nej till henne så bryter helvetet lös (det har vi sett tidigare).
Hoppas för hans skull att hon inte blir gravid igen.

Don't stick your dick in crazy!
Citera
2025-04-17, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Viktor Lodin verkar inte vara redo att visa för världen att han dejtar Nicci Hernestig.

Nej han vänder inte sig bort från henne det var för matchen däremot så är han kär i en omogen ensamstående mamma som har en historia av att göra allt för att svartmåla sina ex.

Att spela på hans nivå kräver mycket hårt arbete och jag tror att Nicci kommer att boka in så mycket aktiviteter och resor att han inte har tid med sin träning och om han säger nej till henne så bryter helvetet lös (det har vi sett tidigare).

Han såg väldigt obekväm ut medan hon njöt av att dom filma dom. Har man inte sett innan hur elak hon ser ut att vara så ser man det nu.
Citera
2025-04-18, 00:26
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Danielllleeeeee
Han såg väldigt obekväm ut medan hon njöt av att dom filma dom. Har man inte sett innan hur elak hon ser ut att vara så ser man det nu.

Ja fruktansvärt obekväm faktiskt.
De flesta hade pussat varandra när de blev filmade.

Men jag tror att han innerst inne vet vad folk tycker om henne och tycker väl inte själv att det är någon merit att dejta henne men han har ändå blivit kär och då blir det som det blir.
Citera
2025-04-18, 01:23
Avstängd
Citat:
Ja fruktansvärt obekväm faktiskt.
De flesta hade pussat varandra när de blev filmade.

Men jag tror att han innerst inne vet vad folk tycker om henne och tycker väl inte själv att det är någon merit att dejta henne men han har ändå blivit kär och då blir det som det blir.
Han är ju ingen mes som bryr sig om vad andra tycker och tänker.…han bildar sin egen uppfattning såklart irl med henne. Precis som normala vettiga människor gör.
Citera
2025-04-18, 10:02
Medlem
Citat:

Mmm. Precis. Förhållandet mellan VL & N är ju fortfarande purfärskt och de mindre "bra" egenskaperna hos N har förmodligen inte hunnit uppenbara sig där ännu.
Sedan har de ju heller inte kunnat dejta på daglig basis eftersom VL spelar på elitnivå.

Den stora prövningen i förhållandet kommer när de två över tid lärt känna varandras olika tillkortakommanden.
Möjligen är de "nykära" just nu, men frågan kvarstår om förhållandet verkligen kommer att hålla i längden?

Aldrig förr har N sprungit på så många hockeymatcher som nu!!! 🙄😅

N fortsätter att prioritera bort sin dotter på vardaglig basis när hon själv önskar och det känner C mer än väl.
C är en pigg, alert liten flicka med en stark vilja som nu börjar förstå mer och mer för var dag som går.
A sitter fortfarande i en rävsax och tvingas betrakta allt på en armlängds avstånd så länge han inte står skriven som pappa till C.

N utövar ett maktmissbruk här och ju längre tiden går desto mer svårhanterligt och mer sårbart blir det för C och så äver för A.

Man undrar ju om N någonsin kommer att växa upp och själv inse vad hon håller på med när det gäller en moders ansvar gentemot sitt barn?

VL verkar inte vara så aktiv på SM och han blir säkerligen tillsagd/rådd till att inte gå in och läsa enl. N & J "Allt Skit" som alla "galna" människor skriver om dem på Flashback och i kommentarsfälten på SM.

Kärlek kan lätt förblinda.
Men till VL bör dock nämnas att det inte är någon slump att N:s inte helt så friska beteende resulterat i allmänhetens starka reaktioner.

Glad Påsk!😊🌞🐣
Senast redigerad av Artmovie 2025-04-18 kl. 10:26.
Citera
2025-04-18, 10:28
Medlem
Har Nicci alltid haft intresse för hockeykillar eller är det efter Andreas? (Han är väl hockeykille, fast i en lägre division?)
Citera
2025-04-18, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jotack
Har Nicci alltid haft intresse för hockeykillar eller är det efter Andreas? (Han är väl hockeykille, fast i en lägre division?)

Vad jag vet så har det här med att beundra ( i många unga tjejers ögon) coola hockey som fotbolls-grabbar med status och pengar ploppat upp under de senaste åren. Hur det är för N :s del vågar jag inte uttala mig om, men hon har inte tidigare öppet visat något tecken på att just hockey-killar skulle hamna överst på hennes lista.

Mycket är så omoget, ytligt, empatilöst och egoistiskt när det kommer till N så hon kan vara ytterst svår att greppa generellt eftersom hon ofta talar emot sig själv.

Jag vill minnas att N sa i LI att hon hatade att träna och där visades att A försökte få henne till gymmet samt coachade henne till att träna utan att hon själv visade något större intresse.

När A sedan träffade en fitness tjej efter att N kastat ut honom så valsade N iväg till gymmet var morgon när C var lill-liten för att minsann visa att även hon kan. Det blev några bakdels- filmningar där vid lag. 🫣
Nu var det längesedan N lade upp ett träningsklipp på SM.

N har själv berättat att hon är bra på att "ragga" och tar själv ofta kontakt med killar istället för tvärtom. Jag har även en kontakt som uttryckt att N inte heller drar sig för att ragga på redan upptagna män. Ett tecken på att respekten med förmågan att känna av andra människors känslor inte finns där och att hon i sin enfalld gärna vill se sig som oemotståndlig.

Just nu verkar det "bara vara Hockey" som gäller.

Återstår att se vad det är som gäller nästkommande säsong 😅🫡
Senast redigerad av Artmovie 2025-04-18 kl. 12:53.
Citera
2025-04-18, 18:56
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Josefsmaria66
Han är ju ingen mes som bryr sig om vad andra tycker och tänker.…han bildar sin egen uppfattning såklart irl med henne. Precis som normala vettiga människor gör.

Vem har sagt att han är en mes?
Om han hade lyssnat på åsikter utifrån så hade han aldrig dejtat henne.
Endast framtiden kommer att utvisa om hon blivit annorlunda med honom eller om han blir nästa offer för inlägg på sociala medier.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in