Citat:
Visste grabben vilken tid han behövde alibi.. före eller efter han spöat Lena och sedan krävt henne på bättring och logg ändring?
Ingen behöver verifiera mina erfarenheter, som tur är finns loggningen bevarad i fup, den går inte att komma runt. Sedan att jag kunna verifiera beteendet för min egen del är bara en bonus. För mig var 23.34-aktiviten också ett frågetecken på samma sätt som för utredningen. ända tills jag läste Stefans brev till TR. När jag såg beetendet med givna förutsättningar tänkte jag, "fan, grabben har ju alibi!".
Det vi vet utav loggningen är att en flik i webbläsaren uppdaterades 20.29 och 23.34 och Stefans förklaring i TR-brevet är rimlig.
Det vi också vet är att domstolen drog fel slutsats på grund av teknikerns vilseledande förklaring vilket i sin tur röjde en skrämmande okunnighet, ur domen:
"De 24 posterna i Stefans dator runt 23-tiden den 14 maj 2018 är också väldigt lite jämfört med hur stor aktivitet datorn utför på egen hand i bakgrunden."
Man tar sig för pannan.
Men luttrad av dåliga utredningar, da Costa, Kevin, Quick etc så är ju inget omöjligt. Många verkar inte bry sig om att Stefan kan ha blivit oskyldigt dömd men några borde åtminstone bekymra sig över att en mördare i så fall går lös.
Det vi vet utav loggningen är att en flik i webbläsaren uppdaterades 20.29 och 23.34 och Stefans förklaring i TR-brevet är rimlig.
Det vi också vet är att domstolen drog fel slutsats på grund av teknikerns vilseledande förklaring vilket i sin tur röjde en skrämmande okunnighet, ur domen:
"De 24 posterna i Stefans dator runt 23-tiden den 14 maj 2018 är också väldigt lite jämfört med hur stor aktivitet datorn utför på egen hand i bakgrunden."
Man tar sig för pannan.
Men luttrad av dåliga utredningar, da Costa, Kevin, Quick etc så är ju inget omöjligt. Många verkar inte bry sig om att Stefan kan ha blivit oskyldigt dömd men några borde åtminstone bekymra sig över att en mördare i så fall går lös.
Gör det någon skillnad att Lena hade en tidigare misshandel anmälan mot Stefan ?
När det gissningsvis är en dator Stefan hade i besittning så, kan den användas som alibi ?
Hannas alibi är inget värt som ändå legat med honom i närtid till mordet ?
Små detaljer som förändrar
De var ju så ledsna på Arlanda och förstod ingenting.
Minns du videofilmerna på Stefan Davidsson (grabben med tids alibi från sin egen dator)
Jag tror han gjorde en liten "avstamp" mot Lena Wesström.. hade hon missköt sig gentemot Stefan ?
Ta dig en liten funderare