2025-04-12, 14:27
Medlem
I vilket avsnitt är det Mia eller Emma pratar om och sjunger om norsk dunk?
Citera
2025-04-13, 14:33
Medlem
Nu känner jag mig helt förvirrad. Det här woa-avsnittet, har de inte redan pratat om det? Känns som jag har lyssnat på det innan.

Edit: Fortsatte lyssna och de medgav att de pratat lite om det tidigare.
Senast redigerad av Kexchokladglass 2025-04-13 kl. 15:03.
Citera
2025-04-13, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden309
I vilket avsnitt är det Mia eller Emma pratar om och sjunger om norsk dunk?

61, Bollemusen Fredriksson
Citera
2025-04-13, 15:26
Medlem
Dishys avatar
World of Alidia-avsnittet var otroligt bra, bra grävt och sammanfattat Mia! Antar att hon inte kunde nämna att de köpte ett hus på Gotland i WoA-vevan. Lite tråkigt förstås för alla investerare att de inte la pengarna på den utlovade kontorslokalen i Sthlm istället men så kan det ju bli. Ingen tvekan att Vanja och Niklas ville tjäna pengar och att de sålde in allt genom godhetswashing.
Citera
2025-04-15, 19:40
Medlem
ChiCoLas avatar
Är podden fortfarande kass ? Har de tappat många lyssnare från när de hade det bra upplägget ?
Citera
2025-04-16, 09:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChiCoLa
Är podden fortfarande kass ? Har de tappat många lyssnare från när de hade det bra upplägget ?

Jag tycker den är underhållande, de har en kemi som fungerar tillsammans och de är ganska lättsamma. Tror det nya konceptet bara behöver sjunka in lite.

Spanade in dem på Instagram och fick en mycket bättre inställning till allihopa, Framförallt Ina. Av allt smuts som skrivits här på flashback om henne, som att hon är Göteborgs Khan och kinesen på hörnet. Får inte alls såna vibbar av henne, tycker hon verkar toppen. Ser hemskt snäll ut.
Citera
2025-04-16, 12:10
Medlem
Så jävla dålig podd. Konceptet är ju givetvis tilltalande. Men så jävla platt blir det. Ingenting är roligt när dessa avhandlar en tråd. Knyckare är den värsta av dom alla. Totalt talanglös gapig nolla från gbg. Alltid varit blek som snö. Tror att dom andra gjort sig bättre dessa 2 andra i podden
Knyckare är sämst och alltid varit. En sopa att hon blivit sk, erkänd i humor. Är en jävla gåta.
Citera
2025-04-16, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silverpondus
Så jävla dålig podd. Konceptet är ju givetvis tilltalande. Men så jävla platt blir det. Ingenting är roligt när dessa avhandlar en tråd. Knyckare är den värsta av dom alla. Totalt talanglös gapig nolla från gbg. Alltid varit blek som snö. Tror att dom andra gjort sig bättre dessa 2 i podden
Knyckare är sämst och alltid varit. En sopa att hon blivit sk, erkänd i humor. Är en jävla gåta.

Knyckare är från Halland nånstans. Det nämns i exakt varje avsnitt. Således ej från Göteborg. Samma sak med kinesen, hon är från Asien nånstans, och den bleka låtsasflatan, som är från Norrland.

Knyckare är väl inte jätterolig men hon är roligare än kinesen och hon den bleka.
Citera
2025-04-16, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Knyckare är från Halland nånstans. Det nämns i exakt varje avsnitt. Således ej från Göteborg. Samma sak med kinesen, hon är från Asien nånstans, och den bleka låtsasflatan, som är från Norrland.

Knyckare är väl inte jätterolig men hon är roligare än kinesen och hon den bleka.
Är det så? Jag var helt övertygad om att Knyckare var infödd Göteborg. Men där ser man ! Allt annat skulle kanske kunna flyga. Emma verkar bara vara enormt jävla dryg och tråkig. Gör av er med henne. Så funkar det någorlunda
Citera
2025-04-17, 11:35
Medlem
Stroganovs avatar
Citat:
Är det så? Jag var helt övertygad om att Knyckare var infödd Göteborg. Men där ser man ! Allt annat skulle kanske kunna flyga. Emma verkar bara vara enormt jävla dryg och tråkig. Gör av er med henne. Så funkar det någorlunda

Podden har varit jättepopulär i fem år men du tror att den kan börja flyga om de gör sig av med en person nu?
Citera
2025-04-17, 12:30
Medlem
Citat:
Rolftorp
Citera
2025-04-17, 15:07
Medlem
Limma skinkbits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
Rolftorp

ROFLtorp.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera