2025-04-15, 18:15
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
Kan du vara snäll och sluta tjata om oväsentligheter?
Tids nog kommer allt fram.
Lugna dig.
Jag bad om dagbladet för stämpling till misshandel för länge sen av andra orsaker, men då verkade det inte finnas.
Nu säger Realfake att har man blivit delgiven för misstanke så finns det ett dagblad, och eftersom vi vet att chrippa blev delgiven misstanke för stämpling till misshandel, då ska det enligt Realfake finnas ett dagblad.

Eller menar du att Realfake har fel? Att man kan bli delgiven misstanke om brott utan att det finns ett dagblad?
Citera
2025-04-15, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Kan du vara snäll och ta fram dagboksbladet för stämpling till grov misshandel?

Finns i tråden sen länge:
(FB) Christofer "Chrippa" Berg (gripen på Arlanda, misstänkt för ekobrott)
Citera
2025-04-15, 18:17
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Finns i tråden sen länge:
(FB) Christofer "Chrippa" Berg (gripen på Arlanda, misstänkt för ekobrott)
Tack. Jag bad om det tidigare i tråden, men då började det inte finnas

Vet du kanske i vilket stadie av utredningen dagbladet skapas?
Om det skapas när personen delges misstanke om brott, eller om det skapas efter man delgivit misstanke, haft förhör, och utredarna gått igenom förhören och valt att fortsätta utredningen?
Citera
Medlem
Citat:
Ytterst oklart hur det står till mentalt på denna 14-åring, undrat länge men idag tar nog alla rekord... Nåt oklart inlägg på Insta med Dr Alban och nån Kick Sweden, intervjuas av Linnea De ser väldigt förvirrade ut......
Kollar hennes TikTok-live från igår (Hundpsykos laddar upp). Hon är så SJUKT otrevlig mot alla följare. Förstår om hon är otrevlig om hon får otrevliga frågor/meddelanden. MEN hon har ju en drös fjortisföljare som säkert är genuina fans av henne. De får ju också bara otrevliga svar. Varför livea jävla hjärndöda sminkvideos om hon hatar de som kollar? Sätt dig framför spegeln o prata med dig själv Linnea.
En stackars unge frågar "Vad är dina planer för framtiden?" (rätt genuin fråga kan man tycka). Hennes svar -"Äta bajs, dina då?" Pratar om folks mammor o pappor, "ska ringa din mamma o be henne ta ditt simkort", kallar dem för "din lilla luffare", "smuts" mm. Då antar jag hon vet att det är mest minderåriga som är i hennes live. Lämpligt beteende av en vuxen.
Pratar om att hon gillar att jobba med sälj, "men laglig sälj, om aina kollar" Hon är TJUGOFEM ÅR!! Och skåning, inte nån förortsrappare?

Men det är ju väldigt tydligt nu hur Chrippas väg neråt mentalt började.....

enligt KICKsweden (2 tjejer som sjunger) , så ska L göra en låt med M...N*onB*rg*r...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
Kan rekommendera Jocke & Jonnas podd där Jonna berätta om hennes upplevelse kring stämplingen.

Jag ska lyssna på den i natt. Det ska bli intressant att få höra hur kloka Jonna känner kring det.
Citera
2025-04-15, 18:18
Medlem
Citat:
Ytterst oklart hur det står till mentalt på denna 14-åring, undrat länge men idag tar nog alla rekord... Nåt oklart inlägg på Insta med Dr Alban och nån Kick Sweden, intervjuas av Linnea De ser väldigt förvirrade ut......
Kollar hennes TikTok-live från igår (Hundpsykos laddar upp). Hon är så SJUKT otrevlig mot alla följare. Förstår om hon är otrevlig om hon får otrevliga frågor/meddelanden. MEN hon har ju en drös fjortisföljare som säkert är genuina fans av henne. De får ju också bara otrevliga svar. Varför livea jävla hjärndöda sminkvideos om hon hatar de som kollar? Sätt dig framför spegeln o prata med dig själv Linnea.
En stackars unge frågar "Vad är dina planer för framtiden?" (rätt genuin fråga kan man tycka). Hennes svar -"Äta bajs, dina då?" Pratar om folks mammor o pappor, "ska ringa din mamma o be henne ta ditt simkort", kallar dem för "din lilla luffare", "smuts" mm. Då antar jag hon vet att det är mest minderåriga som är i hennes live. Lämpligt beteende av en vuxen.
Pratar om att hon gillar att jobba med sälj, "men laglig sälj, om aina kollar" Hon är TJUGOFEM ÅR!! Och skåning, inte nån förortsrappare?

Hon är numera genuint osympatisk.
Citera
2025-04-15, 18:20
Avstängd
Citat:
Lugna dig.
Jag bad om dagbladet för stämpling till misshandel för länge sen av andra orsaker, men då verkade det inte finnas.
Nu säger Realfake att har man blivit delgiven för misstanke så finns det ett dagblad, och eftersom vi vet att chrippa blev delgiven misstanke för stämpling till misshandel, då ska det enligt Realfake finnas ett dagblad.

Eller menar du att Realfake har fel? Att man kan bli delgiven misstanke om brott utan att det finns ett dagblad?

Menar ingenting. Har tappat räkningen bara hur många gånger jag läst ordet dagblad och vem som vill vad längre i den här tråden.....
Citera
2025-04-15, 18:24
Avstängd
Citat:
Hon är numera genuint osympatisk.

Lägg även till obehaglig, ocharmig, ointelligent samt otäck.
Citera
2025-04-15, 18:25
Medlem
Citat:
Tack. Jag bad om det tidigare i tråden, men då började det inte finnas

Vet du kanske i vilket stadie av utredningen dagbladet skapas?
Om det skapas när personen delges misstanke om brott, eller om det skapas efter man delgivit misstanke, haft förhör, och utredarna gått igenom förhören och valt att fortsätta utredningen?

Orkar du inte läsa dagboksbladet...?Är det för långt och omständligt?

Det står datum för olika händelser i dokumentet, det är själva poängen med en dagbok.
Citera
2025-04-15, 18:35
Avstängd
Citat:
Vad händer 19:30...? Ska hon börja sälja sig på nätet igen?
https://ibb.co/6Rt2CscF

Och engelskan, är den för att kräket inte ska förstå, kanske?
Börjar publiceras på OF-kontot då.

Citat:

Helt ofattbart på vilken mental nivå det är.
Citera
2025-04-15, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blahblah79
Att ha en bror som kan anlita andra för att massakrera sin egen bror/halvbror är en riktig styggelse och dom som försvarar sådant grottmans beteende är riktigt låga! Med såna bröder som herr kräfta så behöver man definitivt inte några fiender

Det är detta jag har försökt förklara så många gånger men då kommer det bara massa text om andra personers tillkortakommanden som inte ens är inblandade i just detta.

En liten del i mig önskar att det hade blivit något då namn hade kunnat diskuteras. Främst två kvinnliga namn.
Citera
2025-04-15, 18:38
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
En liten del i mig önskar att det hade blivit något då namn hade kunnat diskuteras. Främst två kvinnliga namn.
Inte omöjligt att dessa två dyker upp någon annanstans.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in