Citat:
Ursprungligen postat av
Lawnmoverman2011
Du känns smått avvikande som har kartlagt hans besök på det där strandbadet under alla somrar.
Att han inte "spanade" in dig kan ju faktiskt bero på din höga ålder men du kan samtidigt inte misstänkliggöra honom bara för att han har tittat på yngre och mer attraktiva kvinnor än dig. Man kan ana ett element av avundsjuka här hos dig ☺️
Kan inte du också förklara varför du är övertygad om att det finns fler oanmälda våldtäkter eller försök till våldtäkt när det samtidigt till dags dato inte är bevisat att han har våldtagit någon människa överhuvudtaget?
Varför hoppas du att han får fängelse? Tänk om han är oskyldig?
Är du seriös, jag kommenterade själv min ålder i inlägget, alltså att jag inte tillhörde hans målgrupp på 20 åringar. Avundsjuk, har du sett honom😂🙈
Är inte avvikande, vi är flera som skrivit här om hans beteende i Helsingborg, alla somrar han bodde här för Fredriksdalsteatern och även sedan han flyttade ner. Har faktiskt inte varit på just det strandbadet sedan 2018, då vi har så många att välja på i Sundets Pärla.
Så, nä har inte kartlagt hans besök, men vi är många som såg hans spaningar på Gröningen👀
Sen om du har läst hela, så nämnde jag två unga tjejer i min närhet, vill inte gå vidare in på vem de är/ålder osv, som ”råkat” ut för honom på krogen. Läs gärna igen.
KR är ökänd i Hgb, för sitt sliskiga beteende mot unga tjejer ute på diverse krogar han frekventerar.
Hbg är inte så stort.
Jag, personligen, efter att ha läst fupen, tror på tjejen, men vi får invänta rättegång och eventuell påföljd, innan dess är KR anklagad men oskyldig.