Citat:
Ursprungligen postat av
SnakePlisssken
Det var ju synd - fr d har du ju inte vare sig bevisat eller motbevisat ngonting. Som vanligt.
Igen.
- Det r 100% bevisat att 5 st israeler gldjedansade och filmade attackerna frn andra sidan Hudsonfloden i realtid 9/11.
- Det r 100% bevisat att MSM i stllet visade videor frn gldjedansande palestinier kort efter attackerna.
- Det r 100% bevisat att palestinierna i frga dansade under en fest som gde rum lngt innan 9/11 och som inte hade ngonting med attackerna att gra.
Det hr r det som jag under nuvarande 'diskussion' har hvdat och som jag hvdar r bevisat till 100%. Inget annat.
Jag skriver vidare att var och en fr sjlv utifrn dessa bevisade fakta dra
sina egna slutsatser avseende vem/vilka som lg bakom attackerna.
Fr egen del s r jag vertygad om att israeler/zionister var inblandade i det som var en false flag i syfte att f (falskt) mandat att genomfra det som fljde som ett resultat av attackerna.
Och hr utgr de dansande israelerna vs de dansande palestinierna endast en liten detalj i den helhetsbild som jag kommit fram till efter studier av vad som hnde. Innan, under och efter attackerna.
Citat:
Vad palestinier eller judar eller annat pack samkat varandra fr skada, dd, elnde och annat skit r frsts totalt irrelevant s lnge det inte kan knytas till bevisning i mnet.
Fast nu handlade det ju om huruvida signaturen "SnakePlisssken" var "opartisk" i frgan om vem som lg bakom attackerna.
Skrattretande som sagt.
Vidare s handlar det om huruvida signaturen "SnakePlissken" alls har ngon moralisk/etisk kompass nr han pstr att bda parter i Palestinakonflikten r 'lika goda klsupare', att han drfr r 'neutral'.
Och jag vidhller att var och en som r 'neutral' i den konflikten r just partisk och det p ett osedvanligt svinaktigt stt. Givet vem som ha gjort vad de senaste ca hundra ren, fr att inte tala om det massmord som pgr i detta nu i Gaza, vrldens alla tiders strsta koncentrationslger.
Tiotusentals mrdade, frmst kvinnor och barn , still counting.
Ett vidrigt folkmord och dr Israels premirminister, terroristen Benjamin Netanyahu, r efterlyst av den Internationella brottmlsdomstolen i Haag, som huvudansvarig grningsman.
Citat:
Vilket du och alla andra truthers
S talar en kta slemkeps, helt riktigt.
Kapten slemkeps.
Citat:
misslyckats totalt med.
Halmgubbe, som sagt (se ovan).
Ja, det r inte helt enkelt att bevisa ngot om all forensisk bevisning frstrs och sljs till hgstbjudande
innan en riggad utredning (NIST) tillstts och kontrolleras fullt ut av ett Vita hus som motsatte sig allt som hade med Sanningen att gra. Och dr det inte hlls ett gngse rttsligt efterspel dr parterna har rtt till 'discovery' och en transparent bevisning (nstan samtliga anhriga mutades).
Det r i sig bevis fr att den officiella mytologin i allt vsentligt r hittep. Och det ger ett minst sagt begrnsat urval av andra mjliga skyldiga till attackerna.
Cui bono?
Vilka har en lng och blodig historia av att genomfra falska flaggor som pekar ut fiender som ansvariga?
Frslag?