2025-04-12, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Det r knappast mitt problem - de som hvdar att t.ex judar, cia eller aliens lg bakom attackerna r frsts ocks de som vet varfr de anser detta och allts desamma som br kunna lgga fram bevisen. Eller menar du att alltihop bara r hittep??

Att svl vissa judar, palestinier och sannolikt ven vissa amerikaner, svenskar, saudier och kanske till och med ngra inuiter tyckte attackerna var skl att bli glada finner jag knappast vare sig frvnande eller srskilt upprrande - knppskallar, avundsjuka och bittra butthurts finns verallt
Men vilka lg bakom det d?
Citera
2025-04-12, 14:33
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adaptern
Men vilka lg bakom det d?

Islamistiska terrorister. Al-qaida.
Citera
2025-04-12, 15:14
Medlem
Citat:
Islamistiska terrorister. Al-qaida.
Vad tjnade dom p det?
Citera
2025-04-13, 13:39
Moderator
14 inlgg flyttade till trden: (FB) 9/11 - WTC/Pentagon/Shanksville m.m - Trd Nr 2

/Moderator
Citera
2025-04-13, 15:59
Medlem
Citat:
Det var ju synd - fr d har du ju inte vare sig bevisat eller motbevisat ngonting. Som vanligt.
Igen.
- Det r 100% bevisat att 5 st israeler gldjedansade och filmade attackerna frn andra sidan Hudsonfloden i realtid 9/11.

- Det r 100% bevisat att MSM i stllet visade videor frn gldjedansande palestinier kort efter attackerna.

- Det r 100% bevisat att palestinierna i frga dansade under en fest som gde rum lngt innan 9/11 och som inte hade ngonting med attackerna att gra.
Det hr r det som jag under nuvarande 'diskussion' har hvdat och som jag hvdar r bevisat till 100%. Inget annat.

Jag skriver vidare att var och en fr sjlv utifrn dessa bevisade fakta dra sina egna slutsatser avseende vem/vilka som lg bakom attackerna.

Fr egen del s r jag vertygad om att israeler/zionister var inblandade i det som var en false flag i syfte att f (falskt) mandat att genomfra det som fljde som ett resultat av attackerna.

Och hr utgr de dansande israelerna vs de dansande palestinierna endast en liten detalj i den helhetsbild som jag kommit fram till efter studier av vad som hnde. Innan, under och efter attackerna.

Citat:
Vad palestinier eller judar eller annat pack samkat varandra fr skada, dd, elnde och annat skit r frsts totalt irrelevant s lnge det inte kan knytas till bevisning i mnet.
Fast nu handlade det ju om huruvida signaturen "SnakePlisssken" var "opartisk" i frgan om vem som lg bakom attackerna.

Skrattretande som sagt.

Vidare s handlar det om huruvida signaturen "SnakePlissken" alls har ngon moralisk/etisk kompass nr han pstr att bda parter i Palestinakonflikten r 'lika goda klsupare', att han drfr r 'neutral'.

Och jag vidhller att var och en som r 'neutral' i den konflikten r just partisk och det p ett osedvanligt svinaktigt stt. Givet vem som ha gjort vad de senaste ca hundra ren, fr att inte tala om det massmord som pgr i detta nu i Gaza, vrldens alla tiders strsta koncentrationslger.

Tiotusentals mrdade, frmst kvinnor och barn , still counting.

Ett vidrigt folkmord och dr Israels premirminister, terroristen Benjamin Netanyahu, r efterlyst av den Internationella brottmlsdomstolen i Haag, som huvudansvarig grningsman.

Citat:
Vilket du och alla andra truthers
S talar en kta slemkeps, helt riktigt.

Kapten slemkeps.

Citat:
misslyckats totalt med.
Halmgubbe, som sagt (se ovan).

Citat:
Som vanligt.
Ja, det r inte helt enkelt att bevisa ngot om all forensisk bevisning frstrs och sljs till hgstbjudande innan en riggad utredning (NIST) tillstts och kontrolleras fullt ut av ett Vita hus som motsatte sig allt som hade med Sanningen att gra. Och dr det inte hlls ett gngse rttsligt efterspel dr parterna har rtt till 'discovery' och en transparent bevisning (nstan samtliga anhriga mutades).

Det r i sig bevis fr att den officiella mytologin i allt vsentligt r hittep. Och det ger ett minst sagt begrnsat urval av andra mjliga skyldiga till attackerna.

Cui bono?

Vilka har en lng och blodig historia av att genomfra falska flaggor som pekar ut fiender som ansvariga?

Frslag?
Citera
2025-04-13, 17:22
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av onopono
Igen.
[indent]- Det r 100% bevisat att 5 st israeler gldjedansade och filmade attackerna frn andra sidan Hudsonfloden i realtid 9/11.
Det r lite rrande hur du skriver ett s lngt inlgg men har fel redan i frsta meningen. Nej det r verkligen inte bevisat - det finns inte ens ngon utver du som pstr detta vad jag vet - sannerligen inte det enda vittnet till hndelsen. Det de dansande israelerna beskylls fr r att ha kommit till platsen EFTER den frsta attacken, filmat rken och den andra attacken. att de skulle filmat ven den frsta attacken mste vara ngot som du sjlv fantiserat ihop.

Citat:
S talar en kta slemkeps, helt riktigt.
Tack fr att du n en gng verifierar att du r en lgnhals. Du har ju sjlv pongterat att du aldrig kallar ngon fr slemkeps om de inte frst anvnt ordet foliehatt - vilket jag som du vet inte gjort heller i denna diskussion. Du pminner rtt mycket om Trump p det viset - man kan liksom inte lita p vad du pstr ens om dig sjlv...
Senast redigerad av SnakePlisssken 2025-04-13 kl. 17:26.
Citera
2025-04-14, 14:52
Medlem
Citat:
Det r lite rrande hur du skriver ett s lngt inlgg men har fel redan i frsta meningen. Nej det r verkligen inte bevisat - det finns inte ens ngon utver du som pstr detta vad jag vet - sannerligen inte det enda vittnet till hndelsen. Det de dansande israelerna beskylls fr r att ha kommit till platsen EFTER den frsta attacken, filmat rken och den andra attacken. att de skulle filmat ven den frsta attacken mste vara ngot som du sjlv fantiserat ihop.
Givet att FBI sger att de frstrde allt video- och fotomaterial taget frn de arresterade israelerna s kan jag givetvis inte pst att de filmade bda attackerna, alternativt bara den frsta.

S hr sger en av israelerna, Oded Ellner, i israelisk TV:
The fact of the matter is, we are coming from a country that experiences terror daily. Our purpose was to document the event.
Hela den utredning av israelisk aktivitet innan, under och direkt efter attackerna, i och kring New York City, hemligstmplades och samtliga arresterade israeler flgs drp hem till Israel, utan vidare tgrd.

En utredning som fortfarande inte har sett dagens ljus.

Frstll er nu att samma hade skett om de inblandade istllet hade varit dansande muslimska araber.

Citat:
Tack fr att du n en gng verifierar att du r en lgnhals. Du har ju sjlv pongterat att du aldrig kallar ngon fr slemkeps om de inte frst anvnt ordet foliehatt - vilket jag som du vet inte gjort heller i denna diskussion. Du pminner rtt mycket om Trump p det viset - man kan liksom inte lita p vad du pstr ens om dig sjlv...
Jag har senare skrivit att jag har utvidgat det hela till att glla samtliga de pejorativa epitet som slemkepsar anvnder sig av i sina personangrepp mot de som vill blottlgga olika makthavares illgrningar vrlden ver.

"Foliehatt". "Konspirationsteoretiker". "Antivaxxer". "Truther". Etc.....

Same same.
Citera
2025-04-14, 15:02
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Givet att FBI sger att de frstrde allt video- och fotomaterial taget frn de arresterade israelerna s kan jag givetvis inte pst att de filmade bda attackerna, alternativt bara den frsta.
Inte ens vittnet - det enda pstr att de var p plats nr frsta attacken skedde.

Citat:
The fact of the matter is, we are coming from a country that experiences terror daily. Our purpose was to document the event.
Hela den utredning av israelisk aktivitet innan, under och direkt efter attackerna, i och kring New York City, hemligstmplades och samtliga arresterade israeler flgs drp hem till Israel, utan vidare tgrd.
De sa att de sg den frsta attacken och d bestmde sig fr att filma efterspelet - de fick d den andra attacken p film.

Citat:
Frstll er nu att samma hade skett om de inblandade istllet hade varit dansande muslimska araber.
Det verkar Trump redan ha frestllt sig. Men varfr ska vi andra frestlla oss det? Blir ngon grupp mer skyldig/oskyldig fr att vi fantiserar?

Citat:
Jag har senare skrivit att jag har utvidgat det hela till att glla samtliga de pejorativa epitet som slemkepsar anvnder sig av i sina personangrepp mot de som vill blottlgga olika makthavares illgrningar vrlden ver.
Jaha, du har ndrat dig lite som det passar - jag frstr. Som Trump...
Citera
2025-04-14, 17:54
Medlem
Citat:

"Foliehatt". "Konspirationsteoretiker". "Antivaxxer". "Truther". Etc.....

Same same.

Citat:
Inte ens vittnet - det enda pstr att de var p plats nr frsta attacken skedde.

De sa att de sg den frsta attacken och d bestmde sig fr att filma efterspelet - de fick d den andra attacken p film.

Det verkar Trump redan ha frestllt sig. Men varfr ska vi andra frestlla oss det? Blir ngon grupp mer skyldig/oskyldig fr att vi fantiserar?

Jaha, du har ndrat dig lite som det passar - jag frstr. Som Trump...
Onopono har ju helt rtt angende israelerna, hade det varit muslimer som filmade och dansade s hade dom fngslats och troligen torterats.

Israelerna dremot flgs hem...
Citera
2025-04-14, 18:34
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Onopono har ju helt rtt angende israelerna, hade det varit muslimer som filmade och dansade s hade dom fngslats och troligen torterats.

Israelerna dremot flgs hem...

Jag har inte ens sagt emot honom om det eftersom det r totalt irrelevant fr skuldfrgan. Och det r vl skuldfrga vi diskuterar? Eller handlar trden om hur muslimer behandlas i USA fr i snt fall s r det frsts en sannolik orsak till att al Qaida och andra muslimer definierar USA som fiende och lmpligt objekt fr terrorism.
Citera
2025-04-14, 18:41
Medlem
Citat:
Jag har inte ens sagt emot honom om det eftersom det r totalt irrelevant fr skuldfrgan. Och det r vl skuldfrga vi diskuterar? Eller handlar trden om hur muslimer behandlas i USA fr i snt fall s r det frsts en sannolik orsak till att al Qaida och andra muslimer definierar USA som fiende och lmpligt objekt fr terrorism.
Jag tycker det r vldigt relevant fr skuldfrgan.
Fanns det ngot som talade fr att det var muslimer och inte israeler som lg bakom attacken nr dom flg hem israelerna?
Citera
2025-04-14, 18:54
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Jag tycker det r vldigt relevant fr skuldfrgan.
Fanns det ngot som talade fr att det var muslimer och inte israeler som lg bakom attacken nr dom flg hem israelerna?

Ja - t.ex identiteten p kaparna och al Qaidas upprepade tidigare terrordd mot amerikanska ml.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in