Citat:
Ursprungligen postat av
StorTuffBiker
Rask är en wannabe gangster som försöker se tuff ut på bild och rakar ögonbrynen som rena rama Vatos Locos, trots att han är en pappa till tre. Vilken jävla tönt han är.
Om du sett samma så får du se till att publicera informationen i tråden. Sedan har vi redan tagit det här. Även om en åklagare skulle lägga ned det betyder det inte att det var OK för Rask att begå brottsligheten, och att det mycket väl kan ”bli något av det”. Med risk att han får fängelse om han döms.
Så det är hög tid för Rask att lägga ned med sitt förtalscontent. För det är inte coolt att vara kriminell, inte minst när man är en förälder. Även om Rask själv uppenbarligen tycker det.
Kolla bara på honom, han är håååååård!
Nej, jag lägger inte ut något utan vi får vänta och se. Min erfarenhet är att det är sant som kommit till mig förrut från samma håll då det hitintills har stämt när tex dagboksblad kommer eller på annat sätt som bekräftat uppgiften.
Men Limbo är ju helt säker på att det inte är nedlagt för det har, enligt Limbo, Jocke och målsägande sagt. Jag har inte sett eller hört något om det därför vet jag inte om det är sant att Jocke överhuvudtaget sa det i lördags.
Därför får vi vänta och se vad som händer.
Tillägg: du har helt rätt i att även om något blir nedlagt betyder det inte att det inte har skett. Det har jag försökt förklara massa gånger fast då har det handlat om Chrippa och andra inblandade.