2025-04-12, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Jag r ingen lantis, det borde ni kunna rkna ut, ni som r s smarta. Dr emot kan jag avslja att Herr Sushi har rtter i fjrran land.

AKB har blivit uppmrksammad tidigare d hon uttalat sig kring att Stockholmare r smartare n lantisar. Drfr tror jag mer p henne.

Fast n en gng, AKB r fr lng, det kan inte vara hon i sushin d sushins axelhjd r bra mycket kortare n Davids!
Citera
2025-04-12, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amcs
Rven r ju Andreas Lundstedt. I melodifestivalen 2010, med Alkazar, kom han fre Pernilla. Samma r var ven Andreas Jonsson med, och i ledtrden hrde vi en del av en av hans ltar. Han kan dessutom dansa och sjunga!

Mjo, men Tina Thrner tillsammans med Andrs Esteche (inte enchante) vann faktiskt en musiktvling ver Pernilla Wahlgren och Magnus Hedman fr 20r sedan.
Citera
2025-04-12, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nottoptext69
Nej, dockan r Amy Diamond. Ls mina tidigare inlgg fr frklaringar.

Fast dom frgade rtt ut om personen i dockan gjort rster till ngon animerad film och den sa nej, Desimond har gjort rst till flera animerade filmer, Rjar ralf och Scoob som exempel.
Citera
2025-04-12, 21:59
Medlem
Baserat enbart p deras rster:

Anis r Ugglan. 100%.
Porslinsdockan r Lisa Ajax. 100%.

I vrigt s r Racingrven inte Peter Jback eller Andreas Lundstedt. Men vem det r vet jag inte n.
Men om det mot frmodan r nn av dom s frstller dom rsten s bra som jag aldrig hrt frr.
Senast redigerad av Plantfjant 2025-04-12 kl. 22:05.
Citera
2025-04-12, 22:59
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roundwego
Fast n en gng, AKB r fr lng, det kan inte vara hon i sushin d sushins axelhjd r bra mycket kortare n Davids!

Tror de r villospr, hennes axlar r hgre upp i drkten. Ni har snat in er fr mycket p hennes lngd haha.
Citera
2025-04-13, 01:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GretaKnullberg
Porslin docka r ju zara Larsson hr man ju p en mil avstnd men varfr hon skulle stlla upp hr vet man inte men att det r zara r ju 101% chans

S du insg inte att Zara varit med p mer n 5 omslag? Hon r vrldsknd. Det r inte Zara.
Citera
2025-04-13, 01:46
Medlem
Citat:
Skogsjtten r Mauri.

Majskolven r Stormare. 100%
Det hr man nr han pratar.
Citera
2025-04-13, 02:17
Medlem
Racingrven mste vl vara Wikingsson?

Kul att vara tillbaks! Nu r jag tacksam fr att programmet med polisen ppnade drrar fr mig. Det var inget skmt, det var min sanning. Sen hamnade jag p rtt spr.

Urskta rran, hans program Wahlgrens vrld har ju tvlat om dvs priser. Sen har han ju gjort s jkl mycket s allt passar ju in p ntt sett. Sger sig inte ha en egen poddcast, kanske en definitions frga.
Citera
2025-04-13, 03:19
Medlem
Citat:
Nej, dockan r Amy Diamond. Ls mina tidigare inlgg fr frklaringar.

Porslinsdockan kanske kan vara Idol-Agnes.
Citera
2025-04-13, 03:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plantfjant
Baserat enbart p deras rster:

Anis r Ugglan. 100%.
Porslinsdockan r Lisa Ajax. 100%.

I vrigt s r Racingrven inte Peter Jback eller Andreas Lundstedt. Men vem det r vet jag inte n.
Men om det mot frmodan r nn av dom s frstller dom rsten s bra som jag aldrig hrt frr.
Kom igen nu Plant.. Detta r lika uppenbart som Frken Snusk/Kameleonten frra ret. Rsten finns och ven tillrckligt med ledtrdar i avsnitt 1 och du ser fortfarande inte det trots ledtrden om Aladdin-choklad asken i senaste avsnittet? Mste Jback rka lmna kvar sitt krkort uppe p scen eller vad krvs hrnst?
Citera
2025-04-13, 03:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MsAntrop
Ugglan hrs ju att det r Anis don Demina. Fattar att ledtrdarna ser ut att peka t annat hll men r man inte Anis-knnare
fin titel och klassisk skolning vette tusan vad som menas hr faktiskt men DJ, rappare, komiker, youtuber kanske r fina titlar fr somliga?
Med tillrckligt mycket autotune kanske det r rtt nd, Anis har inte i nrheten s hr bra rst men dem sjunger inte live frsts..
Citera
2025-04-13, 07:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dvx123
Med tillrckligt mycket autotune kanske det r rtt nd, Anis har inte i nrheten s hr bra rst men dem sjunger inte live frsts..

Man hr det r anis. Med sjukt mkt Autotune.
Han sjunger inte s bra utan autotune
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in