2025-04-12, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Undrar om det stora dokumentärteamet som ska följa paret var med vid häktesförhandlingen för att föreviga galenskapen...? "Glöm inte freespinsen!", och åhörare kallas fittor - hade ju varit guldcontent om det bandats.

Det skulle ju kunna bli en underhållande dokumentär mer komedi en allvar.
Citera
2025-04-12, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
Lite som Stefan och Krister, fast på riktigt.
Citera
2025-04-12, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Fel. Det är andra ingångar.
Anledningen till att det tar sån himla tid är för att det tillkommer mer så absolut krångligt pga det.

Återigen, Chrippa har dragit in de som låtit sig dras in.

Okey, det har inget att göra med att det är svårt att lista ut exakt hur det har gott till, då säger vi så.

Något har hänt mellan L J T C pengar har flyttats mera ingångar har skett, därför tar det längre tid att lista ut exakt hur allt gått till.

Det krävs lite mera än några Revolut konto utdrag, tex är pengarna olagliga eller inte. Hur bevisar man det? Har han fått pengar?
Han kanske lever på besparingar ifrån förr.

Det är mycket som behöver redas ut med bara standard misstankarna. Vad som har tillkommit mer än spel grejen har jag ingen aning om, men borde ha hört om det var något så himla stort.
Citera
2025-04-12, 17:27
Medlem
Citat:
Precis så är det man brukar ju räkna en person som vuxen vid 24 år, men här vette tusan.
Undra varför hon skrek fitta till personen och sen gick runt och skrek Joakim Lundell, så knäppt beteende.

Hon har ju tappat det. Så där beter man sig inte. Dags för psyket.
Citera
2025-04-12, 17:29
Medlem
Skattesskulders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Okey, det har inget att göra med att det är svårt att lista ut exakt hur det har gott till, då säger vi så.

Något har hänt mellan L J T C pengar har flyttats mera ingångar har skett, därför tar det längre tid att lista ut exakt hur allt gått till.

Det krävs lite mera än några Revolut konto utdrag, tex är pengarna olagliga eller inte. Hur bevisar man det? Har han fått pengar?

Det är mycket som behöver redas ut med bara standard misstankarna. Vad som har tillkommit mer än spel grejen har jag ingen aning om, men borde ha hört om det var något så himla stort.

Haha De finns så mycket på de där ludret så folk skulle bli mörkrädda.
steg 1 avklarat
steg två kommer att finnas i en framtida FUB:

Citat:
Citera
2025-04-12, 17:32
Medlem
Citat:
Undrar om det stora dokumentärteamet som ska följa paret var med vid häktesförhandlingen för att föreviga galenskapen...? "Glöm inte freespinsen!", och åhörare kallas fittor - hade ju varit guldcontent om det bandats.

Visst sjutton, dokumentären. Den hade jag glömt. Hoppas att den blir av 😄
De får väl återta den när Chrippa kommer ut.
Citera
2025-04-12, 17:36
Medlem
Citat:

Jag tror nog att de har koll på hur det ska utredas. Jag förstår att det tillkommer mer efter hand och tiden rinner iväg.

Jag tycker att det ska bli väldigt intressant att följa detta.
Citera
2025-04-12, 17:37
Medlem
Citat:

Är du full eller påtänd? Det är redan klargjort hur just den fetade biten gått till, väldigt enkelt. Informationen är redan ute hur det gick till.

Sen är det övriga punkter som är lite mer komplicerade, skattebrotten etc. Men det kommer ut i FUP när åtal väcks.

Ibland är du och vissa bra märkliga..
Citera
2025-04-12, 17:39
Medlem
Kan dokumentär teamet vara en omskrivning av godman/förmyndare 😂😂

Ang besparingar så nej det kan han ej ha som är lagliga då han är satt i personlig konkurs och har skulder , han äger ej rätten att inneha något av värde.

Så har han pengar undanstoppade är det brottsligt då han på heder och samvete intygat sina tillgångar på konkursen .

Så ledsen alla chrippa diggers några pengar finnes ej då hade han anlitat en bättre advokat privat för sina åtalspunkter.
Är rätt grova brott han är åtalad för
Citera
2025-04-12, 17:39
Avstängd
Citat:

Anjo kan ju ta över dokumentären.
Citera
2025-04-12, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Du har ju ingen förståelse för bestämmelsen. Det är dåligt för dig. Dina kompisar har mest fördel av informationen i bestämmelsen. De kan kastas i fängelse för sitt beteende. Deras brottslighet faller inte under allmänt åtal.

Vad är dåligt för mig?

Fängelse kan det ju bli tal om för fler än Chrippa så klart.
Staten gillar skatt.
Citera
2025-04-12, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frason
Har väl blivit för mycket droger där med. Brukar bli rätt fel i skallen då. Hennes tid kommer också. Hon verkar vara misstänkt för tre olika brott.

Klockan tickar för Pam & Tommy, som Kräftan själva benämnde turturparet.

Ja minst 3 brott i varje fall. Hon behöver någon som förklarar allvaret för henne redan nu för hon verkar inte förstå det.

Utredningen växer och fler personer är inblandade. Kan Chrippa börjat prata?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in