2025-04-12, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
Jag känner faktiskt inte att jag behöver det, för mig är detta nedlagt och klart.
Allt lags ner och det är där vi är idag.

Då är du dum. För bevisen finns upplagda för alla att se. Vill man ställa Den stinkande högen med skit inför rätta är det bara att förkovra sig i hans videor och dra honom inför rätta för det han har sagt.
Citera
2025-04-12, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Den där tidslinjen sved visst .

Inte alls utan jag känner mig road av att du av alla människor skulle kunna prestera en sådan.
Citera
2025-04-12, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Då är du dum. För bevisen finns upplagda för alla att se. Vill man ställa Den stinkande högen med skit inför rätta är det bara att förkovra sig i hans videor och dra honom inför rätta för det han har sagt.

Jag har inte hindrat dig från att agera du gör vad du vill.
Citera
2025-04-12, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Återigen är jag ledsen för din skull att allt Chrippa och Linnéa har anmält inte gav den frukt du så gärna ville äta av.

Du skulle ju hjälpa henne, varsågod. Jsg tycker att det är ett allmänintresse som jag gärna tar del av.
Men du får vårda ditt språk då.

Nu går vi vidare från det och inväntar nästa del i denna härva med eko och spelbrott.

Du har ju ingen förståelse för bestämmelsen. Det är dåligt för dig. Dina kompisar har mest fördel av informationen i bestämmelsen. De kan kastas i fängelse för sitt beteende. Deras brottslighet faller inte under allmänt åtal.
Citera
2025-04-12, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Känner inte Jocke till att det är nedlagt?

Vad i helskotta kom Jocke in i bilden? jag vet inte vad han vet det får du kolla med honom.
Citera
2025-04-12, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frason
Hon har panik samtidigt som Kräftan gråter sig till sömns på nätterna och glappar till Poliserna på dagarna.

Precis. Verkar inte gå in i skallen. Det ska tjatas om ovidkommande saker i evighet. Inget nytt kommer man med.

Inte riktigt normalt att ställa sig och skrika fitta till folk, man slutar aldrig förvånas.

Håller med om tjatet det är vad det är nedlagt och klart, sen får väl folk göra vad dom vill men just denna gång så blev det nedlagt.
Citera
2025-04-12, 16:19
Medlem
Citat:
Inte riktigt normalt att ställa sig och skrika fitta till folk, man slutar aldrig förvånas.
Framförallt inte om man är 24 år gammal. Men dessa individer har ju visat på deras låga intelligens gång på gång. Precis som dess följare.
Citera
2025-04-12, 16:25
Medlem
Citat:
Framförallt inte om man är 24 år gammal. Men dessa individer har ju visat på deras låga intelligens gång på gång. Precis som dess följare.

Precis så är det man brukar ju räkna en person som vuxen vid 24 år, men här vette tusan.
Undra varför hon skrek fitta till personen och sen gick runt och skrek Joakim Lundell, så knäppt beteende.
Citera
2025-04-12, 16:35
Medlem
Citat:
Precis så är det man brukar ju räkna en person som vuxen vid 24 år, men här vette tusan.
Undra varför hon skrek fitta till personen och sen gick runt och skrek Joakim Lundell, så knäppt beteende.
Har väl blivit för mycket droger där med. Brukar bli rätt fel i skallen då. Hennes tid kommer också. Hon verkar vara misstänkt för tre olika brott.

Klockan tickar för Pam & Tommy, som Kräftan själva benämnde turturparet.
Citera
2025-04-12, 16:45
Medlem
Citat:
Har väl blivit för mycket droger där med. Brukar bli rätt fel i skallen då. Hennes tid kommer också. Hon verkar vara misstänkt för tre olika brott.

Klockan tickar för Pam & Tommy, som Kräftan själva benämnde turturparet.

Hahaha jag dör pam & Tommy så pinsamt.

Du har säkert rätt ang drogerna, det var ju någon live häromdagen där hon verkade påtänd och allmänt flummig.

Fupen kommer bli intressant.
Citera
2025-04-12, 16:47
Medlem
Citat:

Undrar om det stora dokumentärteamet som ska följa paret var med vid häktesförhandlingen för att föreviga galenskapen...? "Glöm inte freespinsen!", och åhörare kallas fittor - hade ju varit guldcontent om det bandats.
Citera
2025-04-12, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Undrar om det stora dokumentärteamet som ska följa paret var med vid häktesförhandlingen för att föreviga galenskapen...? "Glöm inte freespinsen!", och åhörare kallas fittor - hade ju varit guldcontent om det bandats.
HAHAHA, ja just det, hade glömt TV-teamet som följer honom för dokumentären. Priceless. Finns ett par här som verkar ha nära kontakt med Kräftan och Ludret, borde väl ha lite mer information kring TV-teamet och dokumentären om Kräftan? Spit it out, har man gått ut med när den har premiär? På vilken kanal/tjänst?

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in