2025-04-11, 20:16
Medlem
SmokeFrees avatar
En MiljöTaliban/SojaPojke som inte är Populär bland Brudarna No shit Sherlock Kändes som han är Oskuld den Skånska Pågen🙃
Citera
2025-04-11, 20:23
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alplandskap
Hur plockade du upp det? Jag tyckte att det var väldigt otydligt både i första avsnittet och i eftersnack.
Vad dillar ni om? det har väl inte sänds ännu? det är ju vinterskrud och ska sändas till hösten!

Vilken dag på tv? jag har kollat igenom hela veckans fjollprogram och det har inte sänts, säg inte att svt har sjunkit så lågt att dom släppt det här på svtplay 5 dagar innan säsongen börjar på tv nästa vecka?? så att jag med mina överviktiga kommentarer ska hamna i bakvattnet?

Tv guiden avslöjar att så är fallet, 3 dagars försprång har ni fått, det är oförlåtligt
Senast redigerad av Crapmagic 2025-04-11 kl. 20:37.
Citera
2025-04-11, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Vad dillar ni om? det har väl inte sänds ännu? det är ju vinterskrud och ska sändas till hösten!

Vilken dag på tv? jag har kollat igenom hela veckans fjollprogram och det har inte sänts, säg inte att svt har sjunkit så lågt att dom släppt det här på svtplay 5 dagar innan säsongen börjar på tv nästa vecka?? så att jag med mina överviktiga kommentarer ska hamna i bakvattnet?

Tv guiden avslöjar att så är fallet, 3 dagars försprång har ni fått, det är oförlåtligt

Kan du inte kolla på svtplay då? Men jag håller med, det blir segt att inte få spoila förrän du sett avsnittet om 3 dagar….
Citera
2025-04-11, 20:41
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara
Kan du inte kolla på svtplay då? Men jag håller med, det blir segt att inte få spoila förrän du sett avsnittet om 3 dagar….
Bra förslag! det klubbar vi!....att ni kniper kollektivt i 3 dagar behöver du verkligen fråga om jag kan tänka mig detta

Jag får för mig att SVT har progresserat sedan förra säsongen i antal dagars försprång svtplay
materiel läggs ut?, jag har inget minne av att folk skrev 3 dagar innan tv sändning som idag, har du?
Senast redigerad av Crapmagic 2025-04-11 kl. 20:46.
Citera
2025-04-11, 20:44
Medlem
Precis ’genomlidit’ första programmet av den nya säsongen.

Vad kul att fettona och mobbingoffren har fått ett eget program! Alla lagar mat med extra sås och har blivit mobbade. Jag gissar art alla par säger ja till varandra och så lever de lyckliga i alla sina dagar. Så, då vet vi hur det kommer att gå då!

Läkaren, han förtjänar nog en egen tråd. Han är nog den enda som kan tänkas säga nej. Perfektionist och väldigt omogen, ojämn liksom. Kanske lite personlighetskluven, han vill nog men ändå inte, tror jag, på beslutsdagen. Vill gärna ha en kvinna men vill inte offra något och dessutom stökar hon till och ifrågarsätter honom. Nej; det blir nog ett nej där! Men han kommer leka ett tag
och ge henne falska förhoppningar. Det är vad jag tror. Hon dricker oboy fast hon är typ 30, det kommer han nog störa sig på.
Citera
2025-04-11, 20:44
Medlem
Ko-vid-19s avatar
Citat:

Varför inte bara se det på SVT Play? Sitter du utomlands?
Citera
2025-04-11, 20:45
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ko-vid-19
Varför inte bara se det på SVT Play? Sitter du utomlands?
Nej jag dammar lite som människa bara, och vill inte vara med på nya digitala spelregler

Samma fråga till dig
Jag får för mig att SVT har progresserat sedan förra säsongen i antal dagars försprång svtplay
materiel läggs ut?, jag har inget minne av att folk skrev 3 dagar innan tv sändning som idag, har du?
Citera
2025-04-11, 20:48
Medlem
Ko-vid-19s avatar
Citat:
Nej jag dammar lite som människa bara, och vill inte vara med på nya digitala spelregler

Samma fråga till dig
materiel läggs ut?, jag har inget minne av att folk skrev 3 dagar innan tv sändning, har du?
Nej, det brukar ju läggas ut på SVT Play natten till måndagen (kl 02:00), för att sedan sändas på vanlig TV kl 20:00 på kvällen, eller vilken tid det nu är.

Vet ej varför dom lagt ut det tre dagar innan denna gång.

Är nog bara att vänja sig, "vanliga" TV-sändningar ska ju försvinna helt i sinom tid, det har dom ju själva sagt.
Citera
2025-04-11, 20:49
Medlem
Citat:
Bra förslag! det klubbar vi!....att ni kniper kollektivt i 3 dagar behöver du verkligen fråga om jag kan tänka mig detta

Nä, det brukar inte släppas på svtplay flera dagar innan. Det är nog bara en grej de gjort i år för att skapa intresse. Men det blir lite segt om vi alla ska sitta och vänta på dig. Det är ju smidigt att kolla via svtplay, då kan du spola tillbaka och fila på dina vassa kommentarer ju!
Citera
2025-04-11, 21:35
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara
Nä, det brukar inte släppas på svtplay flera dagar innan. Det är nog bara en grej de gjort i år för att skapa intresse. Men det blir lite segt om vi alla ska sitta och vänta på dig. Det är ju smidigt att kolla via svtplay, då kan du spola tillbaka och fila på dina vassa kommentarer ju!
Det får du fråga svt om varför dom vill göra det segt
Du får det att framstå som att jag skulle vara helt ensam om min inställning i tråden

Varför kör dom en ny säsong varje halvår, det är ju 'accelerationism'
Senast redigerad av Crapmagic 2025-04-11 kl. 22:02.
Citera
2025-04-11, 21:55
Medlem
Haha, kul att se en gammal Tinder-matchning på SVT ju (läkaren). Fick känslan då att han enbart vart ute efter bekräftelse på sina bilder, och får väl känslan efter första avsnittet att han inte är helt seriös nu heller. Ska bli spännande att se.
Citera
2025-04-11, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Astrixx8
Haha, kul att se en gammal Tinder-matchning på SVT ju (läkaren). Fick känslan då att han enbart vart ute efter bekräftelse på sina bilder, och får väl känslan efter första avsnittet att han inte är helt seriös nu heller. Ska bli spännande att se.

Intressant. Fick ni till det?

Hur kan man gifta sig offentligt på tv och samtidigt sitta i taxin på väg till bröllopet och vara dryg och säga: -Jag gör vad jag vill när jag vill!
Titta hur brorsan tittar oroligt på honom, brorsan fattar att hans lillebror inte är redo för att gifta sig. Tycker synd om kvinnan som får honom. En egoistisk mansbebis som gör vad han vill när han vill, men snälla nån vad gör han i det programmet!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in