• 9
  • 10
2025-04-10, 13:59
Medlem
Hur ser det ut i moskeerna? Finns det folk i alla kulörer och hårfärger där med?

Om inte, är det ett problem och vad ska i så fall göras åt det?
Senast redigerad av Statistenidittliv 2025-04-10 kl. 14:02.
Citera
2025-04-11, 12:26
Medlem
Threadkillers avatar
Ju mer jag ser av sådant här, desto mer hatisk blir jag. Det är så otroligt jävla förmätet av en somalier i Sverige att klaga över att det är många blondiner i vissa sammanhang.

Invandringskritiker säger ofta att "det inte är invandrarnas fel, det är invandringspolitiken". Jag håller inte med, inte helt i alla fall. Ingen svensk hade någonsin agerat likadant ifall vi dragit till Somalia för att slippa undan elände i Sverige. Ingen hade sagt "det är för många negrer här"; på skämt sinsemellan möjligen, men att framföra det som kritik mot värdfolket? Hade aldrig hänt. Och att det händer här i den motsatta situationen kan bara bero på att somalier är värdelösa avskum.
Citera
2025-04-11, 15:14
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Hur ser det ut i moskeerna? Finns det folk i alla kulörer och hårfärger där med?

Om inte, är det ett problem och vad ska i så fall göras åt det?

Jag ser vad du fiskar efter, men just det torde väl inte vara något problem, snarare tvärtom. I moskéer ska det bara finnas araber, somalier och kanske något förvirrat vänsterhen med nosring. Ju färre av oss där, desto bättre.
Citera
2025-04-11, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Jag ser vad du fiskar efter, men just det torde väl inte vara något problem, snarare tvärtom. I moskéer ska det bara finnas araber, somalier och kanske något förvirrat vänsterhen med nosring. Ju färre av oss där, desto bättre.

Om fler svenskar går med kan de ju pressa på om hbtq rättigheter och annat tjosan så även moskeerna blir mångkulturella.
Citera
2025-04-11, 15:55
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Om fler svenskar går med kan de ju pressa på om hbtq rättigheter och annat tjosan så även moskeerna blir mångkulturella.

HBTQI och sådant är bara viktigt om det inte involverar islam. Då är det haram, och det fattar även miffona på vänster-/globalistkanten.
Citera
2025-04-11, 17:07
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Jag tror du har fel. Hade du rätt hade kvinnor röstat mer som män.

Han kan ha rätt ändå... "vågar säga det högt"-tänket går igen hos många kvinnor, trots anonymt röstande. Har ibland efter kalla det "djupsamtal" med Q ibland undrat, "vem är det som är sverigedemokrat egentligen"...?
Citera
2025-04-11, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoggeGogelius
Han kan ha rätt ändå... "vågar säga det högt"-tänket går igen hos många kvinnor, trots anonymt röstande. Har ibland efter kalla det "djupsamtal" med Q ibland undrat, "vem är det som är sverigedemokrat egentligen"...?
Det är väl ganska klarlagt att män och kvinnor röstar olika?
Citera
2025-04-11, 17:11
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Det är väl ganska klarlagt att män och kvinnor röstar olika?

Du missförstår mig! Jag menar just att "regnbågsfilten" ligger så tungt att Q t o m röstar längre vänsterut än vad de "egentligen" tycker.

(bevis: har inga, en aning bara)
Citera
2025-04-11, 17:14
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheLucky
Abdi har ingen egen makt att dreva. Hon gnäller för det är hennes jobb som möjliggörare åt mainstreammedia. Påhittad rasism är fortfarande medias stora grej näst efter Trump. Det är alltså den skattefinansierade mainstreammedian och svt som har makt att få företag att pudla. Nu har Kicks, genom Axel Johnsongruppen , sig själv att skylla då man skrutit stort med sina mångfaldsprojekt.

Vederhäftig analys.

(tyvärr)
Citera
2025-04-11, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoggeGogelius
Du missförstår mig! Jag menar just att "regnbågsfilten" ligger så tungt att Q t o m röstar längre vänsterut än vad de "egentligen" tycker.

(bevis: har inga, en aning bara)
Så din tes är att kvinnor vill en sak men röstar för en annan?
Citera
2025-04-11, 17:18
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Så din tes är att kvinnor vill en sak men röstar för en annan?

Typ så - även män! För att använda ett uttjatat begrepp, man är "PK" i valbåset, typ. Varför? Ingen aning. Decennier av vänsterliberal propaganda kanske.
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in