Citat:
Ursprungligen postat av
EttTillKonto2
Kommer vi kunna lita på resultatet av utredningen? Sionazisterna påstod ju fram tills en filminspelning motbevisade dem att ambulanserna körde utan strålkastare och blåljus påslagna. Blir det något i stil med: "Oops, we mistakenly opened fire on clearly marked paramedics for more than 5 straight minutes before rounding up the survivors and handcuffing/executing them. Then we mistakenly buried them in a mass grave, prevented rescue missions for days, & accused them of being terrorists."?
Blir tyvärr svårt att ta dig på allvar med all konspiration du har spridit och anser att det är fakta.
Källkritik och open mind behövs, inte gräva fast sig i ensidig syn och försöka skapa uppvigling igenom att ta ena sidan på ett sådant brutalt sätt som du gör.
Blir nästintill clickbait på trådar du startar. Men det verkar fungera med din taktik tyvärr.
När någon skriver något fel så är det många som vill rätta till det