2025-04-10, 17:19
Medlem
DeppJohnnys avatar
r det bara jag som tycker Karolina lagt p sig vldigt mycket till reunion programmet?
Citera
2025-04-10, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dendarborta
Lser du ens vad jag skriver? Jag har sagt frn frsta brjan att kort hr kan vara snyggt om det har lite fall. Jag gav sjlv exempel p page som gr till ronen vilket r likt sdant hr som r denna "Pin Curls" som du lnkar till. Jmfr det med pojkfrillan Milly har s ser du skillnaden.

Ang det andra, nej ja tror mindre och mindre p demokrati fr varje r just fr att varenda lg IQ idiot fr rsta och ven d kvinnor som helt saknar logik och att tnka rationellt och alltid faller fr grupptryck och vad andra tycker och tnker. Jag skulle fresprka selektiv demokrati dr inte vilken jubelidiot till sna som helst kan rsta. Sverige r ett bra exempel p hur ett land gr t helvete nr folket rstar och feminin och vansinnigt frvirrad emotionalitet styr (vilket r vad som ligger bakom massinvandringen d man r emotionell och vill vara "god" och "rdda vrlden"). Nu sitter vi hr med flest ddskjutningar i Europa och ligger 2a i vrlden i antal explosioner i fredstid efter Mexiko. Grattis, bra jobbat tjejen. Och vi vet att kvinnor rstar vnster. Vi hade aldrig suttit i denna sitsen vi nu gr om det bara var mn som styrde.

Har aldrig sagt att Milly r ful. Jag bara sger att sdan frisyr som hon har r FULT och OKVINNLIGT. Det spelar ingen roll hur mycket ni kvinnor vill leva i en fantasivrld dr allt r som ni sjlva nskar, verkligheten bryr sig inte om era knslor. Att vara nra inp snaggad r inte kvinnligt och att bra blommig klnning r inte manligt. Du kan grina hur mycket som helst ver det men det frndrar ingenting.

Ref ej bara till dig i mitt svar.
Orkar ej citera alla. Angende hatet mot Lilly.

Jag tror vi ntt vgs nde. Jag vidhller att det visst kan vara kvinnligt med kort hr, och ja,snagg.
Men det krver ngot annat n en tjugo-npgontonf pirrskadad man atti se det.

Som jag skrev,ett"manligt attribut kan frstrka det kvinnliga.
En man o kort hr ser ut som en man, men en kvinna som tar bort alla kulturella attribut kan ibland bli mer kvinnlig.
Hon behver ju inte plumpa och pumpa upp sitt yttre,man ser att hon r tjej nd.

Det r som nr man blandar kryddor,i mat och dryck..vissa bittra undertoner kan frstrka det sta. Eller imani,i ngn rtt. Det betyder ju inte att bittert r stt.

Eller som du envist hvdar "att kort hr inte r kvinnligt.

Det handlar om att motsatserna frstrker varandra och frdjupar helheten.
Tex komplexa smaker i ett vin..
Men hll dig till hallonsaft, du. Det r stt och bra.
Citera
2025-04-10, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bulten-i-Bo
Du kan skriva hur mnga frvirrade och nedltande meningar du vill och hnvisa till modet fr 80 r sedan hur mycket du vill. Variabeln kring kvinnlig attraktion och hrlngd frblir densamma. Precis som med mn och faktiskt lngd, exempelvis.

Du behver ett ligg.
Citera
2025-04-10, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lisebergskanin
S elak du r! Fy fan fr o trffa nn som dig eller Ola. Mmm 🤢

Hon r inte snygg och man r inte tvungen att tycka det, det r helt okej fr en man att rata en kvinna fr att hon inte uppfyller de utseendemssiga preferenserna som man efterfrgar. r du man, r i form, ser helt okej ut och sitter p bra kapital, s har du rtt att vara krsen.
Citera
2025-04-11, 08:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vasvas
Nu skulle jag inte sga att lget var s mycket bttre bland tjejerna. Alicia var den enda som hade bde utseendet och karaktren med sig.
S oavgjort i den matchen 1-1
Programmet handlar inte om utseende din korkade jvel. Tycker alla kvinnor ligger p plus personligtsmssigt, verkar som ett sknt gng. S nej, knappast "oavgjort".
Citera
2025-04-11, 09:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnkAnus
Att pst att Milly r ofattbart ful, vore en extrem underdrift.

Visst, programmet heter love is blind, men NT jvla vett tycker man det borde finnas i skallbenet p produktionen?
Det r ju nstan elakt av produktionen att ens ta med ngon i hennes utseendemssiga "liga".

Ola borde avslutat det hela p en gng nr han sg henne, men hur ltt r det? -- speciellt med ett helt kamerateam flsandes i nacken?

Ju tidigare du avbryter, ju ytligare framstr du ju lngre du drar ut p det (som Ola), ju svinigare framstr du.
Lose lose Situation
Tycker tvrtom.. Hon ligger helt klart i ett medelsegment. r ju inte realistiskt/gr emot experimentet att bara ta med snygga. som i amerikanska utgvan, srskilt senaste ssongen. Ser ut som modeller halva gnget..
https://www.netflix.com/tudum/articl...e-are-they-now
Citera
2025-04-11, 09:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeppJohnny
r det bara jag som tycker Karolina lagt p sig vldigt mycket till reunion programmet?
Hon verkar pendla en del i vikt under programmets gng. Skrev p TikTok att hon haft problem med depression och utmattningssyndrom under en lngre tid vilket pverkar hennes vikt.

Screenar inte produktionen psykisk ohlsa innan? Iofs har vl majoriteten av svenskarna depression.
Citera
2025-04-11, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av economixx
Tufft med sanning va? Det finns istortsett inte en man som tycker kort hr r attraktivt. Huvudet ur sanden nu
Vad bra att du kan tala fr alla mn.. idiot.
Citera
2025-04-11, 09:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Hur blst fr man vara. Sger hon att "han r snygg" s fokuserar hon p utseendet, samtidigt som hon klandrar honom fr "att han fokuserar p utseendet" d han inte har smak fr kort hr.
Hon tycker det r ytligt att bry sig om att hon har kort hr, samtidigt som hon sjlv ytligt kommenterar hans utseende.

Behver jag vara tydligare till dig, eller rcker hjrncellerna till?
Wow, lgg ord i andras mun, fint.. Du tycker inte det r skillnaden p att sga "fin du r" och "fan vad ful du r"? r nog DU som kan behva anvnda hjrncellerna. Ngon social kompetens verkar du iaf inte ha.
Citera
2025-04-11, 10:49
Medlem
m11080s avatar
Bebislycka fr Karin och Niklas Agild.
P Instagram visar Love is blind-paret upp sin nyfdda dotter.
Den finaste lilla mnniskan vi ngonsin skdat, skriver paret.

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...-har-fatt-barn
Citera
2025-04-11, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sweintoo
Programmet handlar inte om utseende din korkade jvel. Tycker alla kvinnor ligger p plus personligtsmssigt, verkar som ett sknt gng. S nej, knappast "oavgjort".

Intressant. Som man tycker jag precis tvrtemot vad du tycker din korkade jvel. Tjejerna pminde mig om en skock kacklande hnor. Fick mest ngest av deras kacklande. Killarna dremot var till stora delar ett sknt gng som man hade kunnat ta en l med vilken dag som helst. Att attraktion inte skulle handla om utseende mste man dessutom vara mer n lovligt korkad fr att hvda. Om det r ngot programmet visat r det just att kaka sker maka och dr spelar utseendet en vsentlig roll.
Citera
2025-04-11, 11:44
Medlem
Killarna var verkligen inget sknt gng. Ett gng muppar. Frutom mjligen han Niklas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in