2025-04-10, 17:13
Medlem
Jag förstår inte sociala interaktioner med tjejer, eller kodspråk. Bara undrar vad jag missade ,och hur jag skulle tolkat situationen.

Situation:
Två väldigt snygga brudar i 23års åldern (den ena 12 på en skala 1-10 .. den andra 11,5).
Den ena log jättemycket och tittade på mig.
Hennes kompis kom fram och frågade med rysk brytning och charmigt tonfall: "Vill du ha en blomma"?
Sen fnittrade dom och gick iväg.

Hur lång tid innan symptomen av novichok eller tallium visar sig ?
Funderar på om jag skrivit något negativt om Putin eller ryssland på sociala medier.
Citera
2025-04-10, 17:17
Medlem
persona.von.gratas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av humantoilet
Jag förstår inte sociala interaktioner med tjejer, eller kodspråk. Bara undrar vad jag missade ,och hur jag skulle tolkat situationen.
Antingen ville dom "smörblomma" dig eller så var det en nytolkning av "vita fjädern" för din allmänna fjollighet.
Citera
2025-04-10, 17:27
Medlem
Har du kvar tillhörigheter? Ibland försöker utländska flickor förvilla samtidigt som de ficktjuvar
Citera
2025-04-10, 17:29
Medlem
NaEE!! Växlade du tre ord med en brud idag?! Gal1!

Funderar du på om blomtypen hade betydelse? Du fick/blev nog erbjuden det som fanns till hands. Finns inget att spekulera i där.

Varför dom gjorde det? Kanske för att du såg ut att behöva det? Kanske för att du är söt? Kanske för att du spred någon positiv energi? Kanske för en Tiktokvideo? Vi kommer aldrig veta. Du borde frågat dem..
Citera
2025-04-10, 17:31
Medlem
Timoteuss avatar
En smörblomma i april?

Synd att du inte tog tillfället i akt att fria, för hon måste ha varit en gudinna eller iallafall äga en bättre handelsträdgård.
Citera
2025-04-10, 17:45
Medlem
SnutteFia03s avatar
Låter som fria fantasier.

Men det framstår som att de drev med dig.
Citera
2025-04-10, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timoteus
En smörblomma i april?

Synd att du inte tog tillfället i akt att fria, för hon måste ha varit en gudinna eller iallafall äga en bättre handelsträdgård.
googlade smörblomma och ser jag hade fel .. det va en gulsippa
Citera
2025-04-10, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sierra.Leon3
NaEE!! Växlade du tre ord med en brud idag?! Gal1!

Funderar du på om blomtypen hade betydelse? Du fick/blev nog erbjuden det som fanns till hands. Finns inget att spekulera i där.

Varför dom gjorde det? Kanske för att du såg ut att behöva det? Kanske för att du är söt? Kanske för att du spred någon positiv energi? Kanske för en Tiktokvideo? Vi kommer aldrig veta. Du borde frågat dem..
Ser ut som jag bor i soprummet på kläderna, och va på väg hem från jobbet .. sen kunde dom varit mina döttrar
Citera
2025-04-10, 18:06
Bannlyst
Citat:
googlade smörblomma och ser jag hade fel .. det va en gulsippa
Här vänder vi kappan efter vinden
Citera
2025-04-10, 18:17
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:

Situation:
Två väldigt snygga brudar i 23års åldern (den ena 12 på en skala 1-10 .. den andra 11,5).
Den ena log jättemycket och tittade på mig.
Hennes kompis kom fram och frågade med rysk brytning och charmigt tonfall: "Vill du ha en blomma"?
Sen fnittrade dom och gick iväg.

Hur lång tid innan symptomen av novichok eller tallium visar sig ?
Funderar på om jag skrivit något negativt om Putin eller ryssland på sociala medier.

Citat:
Det verkar mycket snabbt och symptom kan uppstå redan inom 30 sekunder, men de mest allvarliga följderna kan dröja upp till 18 timmar.
https://www.svt.se/nyheter/utrikes/det-har-ar-nervgiftet-novichok-amnet-som-forgiftade-sergej-skripal

Citat:
I fall där en person misstänks ha haft en mycket begränsad kontakt med ämnet bör alla kläder avlägsnas och hela kroppen tvättas med tvål och vatten. Även ögonen bör sköljas och personen bör erbjudas tillgång till extra syretillförsel.

Kan ju varit något extremt jävligare också. Är det rent ovanligt detta med att vilt främmande kvinna kommer fram till dig?
Citera
2025-04-10, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Kan ju varit något extremt jävligare också. Är det rent ovanligt detta med att vilt främmande kvinna kommer fram till dig?
hände förut när dom dryga fanskapen som ville sälja mobiler va vid ingången på varenda affär..
Jag tror bara dom va nymfomaner, men att jag inte fattade symboliken med den där blomman
Senast redigerad av humantoilet 2025-04-10 kl. 19:12.
Citera
2025-04-10, 19:27
Medlem
Tänk inte med k*Ken.

Vad hade du gjort om två fula tjejer gav dig en smörblomma och fnittrade?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in