2025-01-30, 15:10
Medlem
marytraders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Har Thorsten sålt sin acne vinterjacka än ? Nån som ringt ? Vore kul att slå en signal och tokpruta för att höra Thorsten få psykbryt.

Jag ringer och lämnar bud! Vet ni ungefärliga värdet i beg.skick? Någon som har tele.nummer?
Citera
2025-01-30, 16:21
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marytrader
Jag ringer och lämnar bud! Vet ni ungefärliga värdet i beg.skick? Någon som har tele.nummer?

Han vill ha 4000 kr för jackan. Kolla hans fb för tel nr.

PS passa på och köp hans eminenta canvasdukar med tänkvärda budskap. Perfekt investering.
Citera
2025-01-30, 18:35
Medlem
marytraders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Han vill ha 4000 kr för jackan. Kolla hans fb för tel nr.

PS passa på och köp hans eminenta canvasdukar med tänkvärda budskap. Perfekt investering.

ok, attans, har ej FB. Ingen som har numret?
Citera
2025-02-03, 20:15
Medlem
Garneringsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marytrader
ok, attans, har ej FB. Ingen som har numret?

Han har lämnat ut det här.

https://www.facebook.com/ThorstenFlinck/

Det är väldigt mycket snack om att han fortfarande knarkar och/eller dricker. Men är det någon som egentligen vet?
Citera
2025-02-24, 21:04
Medlem
Vet någon vad det är för bula han har i pannan? Den finns med på foton jag tog på honom 2007, trodde då att det var en finne eller nåt men den har ju aldrig försvunnit?
Citera
2025-03-22, 23:26
Medlem
Garneringsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Waltzing-Matilda
Vet någon vad det är för bula han har i pannan? Den finns med på foton jag tog på honom 2007, trodde då att det var en finne eller nåt men den har ju aldrig försvunnit?

Det kan ju ha med vinklar/ålderstecken/rynkor etc etc att göra. Svårt att avgöra.

På fb skriver han nu att statusen är bättre. Spelning på gång igen!
Citera
2025-04-01, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Garneringsmannen
Det kan ju ha med vinklar/ålderstecken/rynkor etc etc att göra. Svårt att avgöra.

På fb skriver han nu att statusen är bättre. Spelning på gång igen!

Ja så kanske det är?

Oj det hade jag missat, vad bra! Hoppas det funkar bra med spelningen och att han får fortsätta må ok.
Citera
2025-04-10, 15:39
Medlem
herrgurkas avatar
Flinck råkar dyka upp i senaste avsnittet av "Saker och ting" med Fredrik Strage på EFN's youtube-kanal. 39 minuter in i programmet. Han var för mig nästintill oigenkännlig.

https://youtu.be/R8MnQlNumRg?si=-_IDGafJa53Kc9pX
Citera
2025-04-12, 08:24
Medlem
Knattarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herrgurka
Flinck råkar dyka upp i senaste avsnittet av "Saker och ting" med Fredrik Strage på EFN's youtube-kanal. 39 minuter in i programmet. Han var för mig nästintill oigenkännlig.

Sympatiskt intryck ändå. Fast det är väl lätt att hålla masken i fem minuter inför en kamera. Privat ska han ju vara extremt oberäknelig.

Jag förstod inte riktigt vad han menade med Jarl Kulle-anekdoten, kan någon förklara varför Jarl Kulle tittade i pannan? Hade han fobi mot ögonkontakt?
Citera
2025-04-12, 08:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Knattarna
Sympatiskt intryck ändå. Fast det är väl lätt att hålla masken i fem minuter inför en kamera. Privat ska han ju vara extremt oberäknelig.

Jag förstod inte riktigt vad han menade med Jarl Kulle-anekdoten, kan någon förklara varför Jarl Kulle tittade i pannan? Hade han fobi mot ögonkontakt?

Ja eller socialt.

Tack f Flincktipset, kul när han vägrar signera fler.
Citera
2025-04-26, 15:08
Medlem
akutaccents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herrgurka

VEKRLIGEN oigenkännlig! Jag har sett detta i ett helt annat sammanhang och såg då inte namnskylten och nu när "Thorsten Flinck" så prydligt stod nere i hörnet så tänkte jag att någon måste ha skrivit fel. Vad har hänt med hans raspiga röst? Hans kvicka och fyndiga men likväl vackert formulerade uttryck som påminner om en alkoholiserad svenska som talades förr?

Är detta straffet för att börja leva nykter? Tänk då också på att vår vän hade en knappt 30 år (?) yngre flickvän för bara något år sedan.
Citera
2025-04-27, 01:59
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akutaccent
VEKRLIGEN oigenkännlig! Jag har sett detta i ett helt annat sammanhang och såg då inte namnskylten och nu när "Thorsten Flinck" så prydligt stod nere i hörnet så tänkte jag att någon måste ha skrivit fel. Vad har hänt med hans raspiga röst? Hans kvicka och fyndiga men likväl vackert formulerade uttryck som påminner om en alkoholiserad svenska som talades förr?

Är detta straffet för att börja leva nykter? Tänk då också på att vår vän hade en knappt 30 år (?) yngre flickvän för bara något år sedan.

Sigge Eklund som gjort flera poddserier med honom och hans bror sade för en tid sedan i en intervju att Thorsten bytt från narkotika till alkohol. Det är det vi ser - han ser ut som en tvättäkta a-lagare i den videon. Reagerar också på att rösten låter väldigt annorlunda men vad jag förstår så påverkar vissa sorters narkotika rösten så att den blir raspig och mörk. Typ kokain. Men det kanske också gäller morfin eller amfetamin, jag har ingen erfarenhet av det där. Thorsten känns inte som nån som drar ladd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in