Citat:
Ursprungligen postat av
akutaccent
VEKRLIGEN oigenkännlig! Jag har sett detta i ett helt annat sammanhang och såg då inte namnskylten och nu när "Thorsten Flinck" så prydligt stod nere i hörnet så tänkte jag att någon måste ha skrivit fel. Vad har hänt med hans raspiga röst? Hans kvicka och fyndiga men likväl vackert formulerade uttryck som påminner om en alkoholiserad svenska som talades förr?
Är detta straffet för att börja leva nykter? Tänk då också på att vår vän hade en knappt 30 år (?) yngre flickvän för bara något år sedan.
Sigge Eklund som gjort flera poddserier med honom och hans bror sade för en tid sedan i en intervju att Thorsten bytt från narkotika till alkohol. Det är det vi ser - han ser ut som en tvättäkta a-lagare i den videon. Reagerar också på att rösten låter väldigt annorlunda men vad jag förstår så påverkar vissa sorters narkotika rösten så att den blir raspig och mörk. Typ kokain. Men det kanske också gäller morfin eller amfetamin, jag har ingen erfarenhet av det där. Thorsten känns inte som nån som drar ladd.