2025-04-09, 20:19
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marabouoreo
Hemskt besviken på finalisterna. Står inte ut med att se Matildas äckliga och otrevliga uppsyn mer. Äcklas av hennes åmande framför juryn också. Så jävla kåt på sig själv. Usch
Varför avslöjar du det innan det har sänts på tv att Matilda gick vidare, det är inte svårt att göra uteslutningsmetoden på 3 deltagare
Senast redigerad av Crapmagic 2025-04-09 kl. 20:32.
Citera
2025-04-09, 20:21
Medlem
När jag jämför klippet med Karin L från början med Karin L i dagens avsnitt slås jag av hur hon inte bara utvecklats som matlagerska utav även blivit oerhört mycket snyggare och karismatisk. Hon har växt som människa, som kock och som sexualobjekt under denna resa. Dessvärre är det svårt att respektera henne som människa efter att vi i förra avsnittet fick se vilken loserbeta hon valt ut att avla med.
Citera
2025-04-09, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
När jag jämför klippet med Karin L från början med Karin L i dagens avsnitt slås jag av hur hon inte bara utvecklats som matlagerska utav även blivit oerhört mycket snyggare och karismatisk. Hon har växt som människa, som kock och som sexualobjekt under denna resa. Dessvärre är det svårt att respektera henne som människa efter att vi i förra avsnittet fick se vilken loserbeta hon valt ut att avla med.

Va? En välklädd, säkert välbetald, stilig gosse. Vad var det för fel på honom? Ska det vara gasp-linne och tribaler för att du ska bli nöjd?
Citera
2025-04-10, 07:10
Medlem
Kan inte fatta hur denna dryga Matilda kunne gå vidare
Citera
2025-04-10, 09:02
Medlem
TaxenSixtens avatar
Helt rätt finalister.
Citera
2025-04-15, 02:07
Medlem
Citat:
Hemskt besviken på finalisterna. Står inte ut med att se Matildas äckliga och otrevliga uppsyn mer. Äcklas av hennes åmande framför juryn också. Så jävla kåt på sig själv. Usch

Du satte ord på exakt mina känslor också. Kommer att bojkotta finalen så jag slipper se henne.
Citera
2025-04-15, 02:34
Medlem
Matilda sjukt jobbig men hon lär vinna. Tommys heta blickar på henne får en och undra där alltså.
En ny jury vore med bra, möjligtvis ha kvar Tina.
Citera
2025-04-15, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blodsopp
Kan inte fatta hur denna dryga Matilda kunne gå vidare

Ja dryg men hon har genomgående fått fina recensioner av juryn. Hon vinner antagligen hela tävlingen.
Citera
2025-04-15, 18:03
Medlem
Marabouoreos avatar
Tror ni Matilda och Myllymäki knullar eller?
Citera
2025-04-15, 21:36
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Tror ni Matilda och Myllymäki knullar eller?
Då har han väl sänkt kraven en smula lågt med tanke på att tjejer tycker han är snygg, är ni helt blinda eller?, han försöker enbart lägra snygg-Karin med J.
Citera
2025-04-16, 12:37
Medlem
Rompers avatar
Muppigare uppsyn än Maaatilda har sällan skådats.

Det enda positiva med hennes medverkan (inte vinsten) var att hon var tyken på ett bra sätt som nog satte sig i huvudet på på juryn.

Hade Karin Jamil rett rödvinssåsen så hade det nog blivit ett annat utfall

Om Matilda skulle dyka upp på min arbetsplats
som nyanställd (inte gästkock) så hade jag förmodligen begett mig till en annan arbetsgivare.

Självgodare person hoppas jag att jag aldrig kommer att träffa.
Citera
2025-04-16, 16:24
Medlem
Märkt att oavsett säsong så får finalisterna alltid oerhört mycket beröm. Som om juryn åt på en femstjärnig restaurang. Även om finalisterna fick kritik i avsnittet innan. Det är som att de aldrig kan göra fel någonstans, bara för att det är final.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in