Citat:
Ursprungligen postat av
bellesblues
Det gjorde hon alldeles säkert, det är ingen som uppskattar att sitta och lyssna på en person som konstant babblar om sig själv och är totalt ointresserad av alla andra.
Det är så mörkt ville tro att det självcentrerade superosäkra var det som dopades av alkohol, man slappnar av lite och det blir ett skönare utbyte... svenskhet i ett nötskal.
Men här blir det liksom ännu värre saltat upp i sig själv...
Men det är så missbruk fungerar det gick inte bra de senaste 29 gångerna men en gång var det faktiskt ganska trevligt och nån lyssnade faktiskt på mig och var 'inte så nonchalant & egensinnig när jah berättade allt personen inte önskat få höra om mitt liv...' (det är alltid alla andras fel, högmodets talmud)