2025-04-09, 15:42
Avstängd
Kloroformtrasans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Okiiiii
Tillbaka??? Det har aldrig varit slut möjligtvis mega gräl som vanligt.

Var hon inte hos nån gubbe
Citera
2025-04-09, 16:38
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kloroformtrasan
Var hon inte hos nån gubbe

Hon var på någon kinakrog med någon gubbe. Kan ha varit någon random hon suttit och snackat med när hon varit ute och hinkat vin.
Citera
2025-04-09, 17:08
Avstängd
Kloroformtrasans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues
Hon var på någon kinakrog med någon gubbe. Kan ha varit någon random hon suttit och snackat med när hon varit ute och hinkat vin.

Synd... fast hon tråkade väl säkert ihjäl gubben med sin persona, med.
Citera
2025-04-09, 18:15
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Så hon är tillbaka med käglan? Synd, hade hopp om livet för han, att han kommit till nån sorts insikt.
Bisarrt ändå, så trasig med sig själv och svartsjuk på allt som rör sig nära sin partner men hon ska få posta gamla bilder från en annan relation...genom sig själv känner man andra...
Har dom roligt om dagarna, flyter konversationer på eller är dom tysta bakistroll till nästa påfyllning? Bisarrt ocharmigt att va så självupptagen som hon verkar va, tittar på sig själv i filter och filmar. Om och om och om igen. Verkar sakna minsta social kompetens. Är most likely sjukt objussig och har ingen humor... kostar massa pengar och sprider dynga på instagram.... är det här det liv du vill leva P? Ni knullar och filmar med snygg filter men sen då...? Lär ju inte generera några summor, skicka ut henne o sök hjälp, missbruk är en sjukdom.

Du satte verkligen ord för hur deras relation har sett ut iaf för oss som ser på.
Hur kan han vara så blind? Det är svårt för mig att förstå varför han vill utsätta sig själv och sitt barn för hennes närvaro..
Citera
2025-04-09, 18:17
Medlem
oj oj oj.
En dag med möten och Mamma Jacky leker leken ”gissa kändisen” med sina följer.

Vilken ära det är att få följa Mamma Jacky i hennes vardag med kändisar och lyx
Citera
2025-04-09, 18:19
Medlem
Citat:
Du satte verkligen ord för hur deras relation har sett ut iaf för oss som ser på.
Hur kan han vara så blind? Det är svårt för mig att förstå varför han vill utsätta sig själv och sitt barn för hennes närvaro..

Jag tror bara det är så enkelt att knullkarln är riktigt jävla korkad. På gränsen till lågbegåvad
Citera
2025-04-09, 18:21
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Synd... fast hon tråkade väl säkert ihjäl gubben med sin persona, med.

Det gjorde hon alldeles säkert, det är ingen som uppskattar att sitta och lyssna på en person som konstant babblar om sig själv och är totalt ointresserad av alla andra.
Citera
2025-04-09, 18:35
Avstängd
Kloroformtrasans avatar
Citat:
Det gjorde hon alldeles säkert, det är ingen som uppskattar att sitta och lyssna på en person som konstant babblar om sig själv och är totalt ointresserad av alla andra.

Det är så mörkt ville tro att det självcentrerade superosäkra var det som dopades av alkohol, man slappnar av lite och det blir ett skönare utbyte... svenskhet i ett nötskal.

Men här blir det liksom ännu värre saltat upp i sig själv...
Men det är så missbruk fungerar det gick inte bra de senaste 29 gångerna men en gång var det faktiskt ganska trevligt och nån lyssnade faktiskt på mig och var 'inte så nonchalant & egensinnig när jah berättade allt personen inte önskat få höra om mitt liv...' (det är alltid alla andras fel, högmodets talmud)
Citera
2025-04-09, 19:06
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Det är så mörkt ville tro att det självcentrerade superosäkra var det som dopades av alkohol, man slappnar av lite och det blir ett skönare utbyte... svenskhet i ett nötskal.

Men här blir det liksom ännu värre saltat upp i sig själv...
Men det är så missbruk fungerar det gick inte bra de senaste 29 gångerna men en gång var det faktiskt ganska trevligt och nån lyssnade faktiskt på mig och var 'inte så nonchalant & egensinnig när jah berättade allt personen inte önskat få höra om mitt liv...' (det är alltid alla andras fel, högmodets talmud)

Jackie lider ju inte enbart av missbruket, det är tydligt att det finns personlighetsstörningar i grunden utöver alkoholismen. Hon av någon borde egentligen hålla sig helt och hållet borta från alkoholen men antar att hon inte klarar av att leva utan sin snuttefilt.
Citera
2025-04-09, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qui-Gon-Gin
oj oj oj.
En dag med möten och Mamma Jacky leker leken ”gissa kändisen” med sina följer.

Vilken ära det är att få följa Mamma Jacky i hennes vardag med kändisar och lyx

Hon har klippt ihop något själv för klarblå himmel har det inte varit i Stockholm idag allt för att vi ska tro att hon har något på gång.. Igen 🥱
Citera
2025-04-09, 20:35
Medlem
Citat:
För att han själv är narcissist.
Citera
2025-04-09, 20:55
Avstängd
Kloroformtrasans avatar
Citat:
Jackie lider ju inte enbart av missbruket, det är tydligt att det finns personlighetsstörningar i grunden utöver alkoholismen. Hon av någon borde egentligen hålla sig helt och hållet borta från alkoholen men antar att hon inte klarar av att leva utan sin snuttefilt.

Ja... dialektisk beteendeterapi - det enda verksamma på lång sikt är hon för egensinnig för att tycka sig behöva pyssla med.

Allt blir lösa-på-studs-lösningar gällande hennes mående.
Och lättare sagt än gjort att kräla sig ur bensoträsket. Men alkoholen och viljan att smala till sig borde ju kunna flätas ihop.
Om hon blir instängd i Kaknästornets städskrubb i 100 dagar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in