2025-04-08, 23:25
Medlem
HycklarSveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Nr Arsenal kpte Rice s gjorde dom bort sig enligt flashback, men satan vad han dominerade mittfltet idag. Vart var Bellingham m.m idag? MLS fominerade bde Rodrygo och Reals defensiva spelare.

Jag tror fortfarande att det enbart r 60/40 till Arsenal nsta vecka, men satan vad blyga Real var framt idag.

Sant, Bellingham var totalt osynlig idag.

Med 3-0 skulle jag nd ge lite mer n 60/40 chans, men samtidigt, r det ngot lag som kan vnda ett snt resultat i CL s r det ju Real Madrid.
Citera
2025-04-08, 23:29
Medlem
Varje Arsenal spelare framfrallt Arteta var locked in. Vem vet Real Madrid kanske inte r lika "hungriga" ir, eller nja men kanske behver missa detta rets final fr att vinna igen. Eller gra en del ndringar vilket kan ta tid ocks. Allt avgrs i returmtet
Citera
2025-04-08, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HycklarSverige
Sant, Bellingham var totalt osynlig idag.

Med 3-0 skulle jag nd ge lite mer n 60/40 chans, men samtidigt, r det ngot lag som kan vnda ett snt resultat i CL s r det ju Real Madrid.

Arsenal har vl tappat mnga matcher och Real brukar vara bra p vnda och vinna speciellt p hemmaplan. Knns inte som det r avgjort redan tog nd tills andra halvlek fr att Arsenal skulle gra ml, tnk om Real gr ett snabbt nsta mtet. Dock mer chans att Arsenal gr vidare sklart frgan r om dem ska spela defensivt och frska hlla resultatet eller g offensivt frska gra ett till ml
Citera
2025-04-08, 23:41
Medlem
Har Kane lyckas vinna en trophy i Bayern nnu?

Svrt att sga vad som saknas i Real kunde inte se hela matchen dlig stream osv. Mkt inlgg osv p Mbappe som inte direkt r en target spelare tyckte jag som att han skulle kunna hitta p ngot magiskt.
Senast redigerad av Grubblar 2025-04-08 kl. 23:44.
Citera
2025-04-08, 23:48
Medlem
HycklarSveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grubblar
Arsenal har vl tappat mnga matcher och Real brukar vara bra p vnda och vinna speciellt p hemmaplan. Knns inte som det r avgjort redan tog nd tills andra halvlek fr att Arsenal skulle gra ml, tnk om Real gr ett snabbt nsta mtet. Dock mer chans att Arsenal gr vidare sklart frgan r om dem ska spela defensivt och frska hlla resultatet eller g offensivt frska gra ett till ml

Arsenal r ett av de absolut starkaste lagen defensivt. Med en 3-0 ledning s tror jag nd vi gr vidare, men ja det r inte ver n, det kan jag inte sga heller. Kra defensivt med snabba kontringar hade kanske funkat bra med Martinelli p plan.

Ligan r redan frlorad fr Arsenal och hela laget har fullt sikte p CL nu, medan Real mste mste fokusera p bda. Hade jag varit Arteta s hade jag roterat i nsta ligamatch mot Brentford fr att spara de viktigaste spelarna till Bernabeu.
Citera
2025-04-08, 23:56
Medlem
Citat:
Arsenal r ett av de absolut starkaste lagen defensivt. Med en 3-0 ledning s tror jag nd vi gr vidare, men ja det r inte ver n, det kan jag inte sga heller. Kra defensivt med snabba kontringar hade kanske funkat bra med Martinelli p plan.

Ligan r redan frlorad fr Arsenal och hela laget har fullt sikte p CL nu, medan Real mste mste fokusera p bda. Hade jag varit Arteta s hade jag roterat i nsta ligamatch mot Brentford fr att spara de viktigaste spelarna till Bernabeu.

Vilka kan Arsenal mta om dem gr vidare? ni lr hoppas att Inter vinner iaf..? Dligt rekord mot dem som Real har mot Arsenal
Citera
2025-04-09, 00:23
Medlem
jontepsgs avatar
Det r antingen Aston Villa eller PSG.
Citera
2025-04-09, 00:45
Medlem
Il.Malizias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
ntligen kommer Arsenal komma ner p jorden.

''h degaard kommer visa Real att lta honom g r det smsta beslutet ngonsin''

Fr vrigt.

mertesacker>> saliba

Tror inte de r p jorden nu.

Riktigt fin match av Inter. 09/10-vibbar!
Citera
2025-04-09, 01:05
Medlem
Waldorfnisses avatar
Den andra frisparken r bland det vrsta jag sett. Kan den sls bttre? Antagligen inte. Men gr ju aldrig att rkna ut Real men detta tror jag faktiskt inte att de vnder.
Citera
2025-04-09, 01:35
Medlem
RIKSKRIMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beaver14
Jo, men har han satt nn direkt frispark innan? Har ju knappt tagit nn i Arsenal i alla fall.

Inte fr Arsenal. Detta var Arsenals frsta direkta frisparksml sedan 2021.
Citera
2025-04-09, 01:37
Medlem
RIKSKRIMs avatar
Citat:

Arsenal tar sig till final dr de frlorar mot Inter med 0-1.
Citera
2025-04-09, 02:03
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Waldorfnisse
Den andra frisparken r bland det vrsta jag sett. Kan den sls bttre? Antagligen inte. Men gr ju aldrig att rkna ut Real men detta tror jag faktiskt inte att de vnder.

Japp, Payets frispark mot Crystal Palace r den perfekta frisparken. Ingen ngonsin kommer vara nra den perfektionaliteten
https://youtu.be/g_kebXl_ei8?si=jSm_zBarH18xbIRM
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in