Flashback bygger pepparkakshus!
2025-04-08, 21:10
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Du har rätt i en del, men den som rört ihop det är ju Jocke. Lyssna på det han säger i Rasks video, helt galet. Att Rask bara förmedlar utan att tänka är vi vana vid

Orkar fan inte lyssna mer på detta gäng puckon.

( jag kan förstå dem i viss mån, jag rör också ihop saker och har det lite rörigt i hjärnkontoret, men jag skulle ha jobbat jävligt mycket hårdare än Rask på att vara tydlig och korrekt om jag varit i hans sits )
Citera
2025-04-08, 21:13
Medlem
Anatoliys avatar
Nu är rättvisan i klaveri med Rask
Citera
2025-04-08, 21:14
Medlem
Azpers avatar
Sa han precis att han har pratat med ÅKLAGAREN gällande hans anmälan han åkt på för förtal ?
Citera
Medlem
Hillsongsekts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PigChampion
En förundersökning som "drivs som allmänt åtal" existerar ej som begrepp, men är en åklagare förundersökningsledare som i detta så är det en helt annan bedömning som ligger till grund för att inleda förundersökning än om förundersökningsledaren hade varit en polis

Ursäkta otydlighet. Det jag far efter är att det inte drivs civilrättsliga.

Strålande nyheter hoppas han får kännbar påföljd.
Citera
Hela Sekten håller på att tappa det helt. Bara det att ha Rask som språkrör säger allt
Citera
2025-04-08, 21:19
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Hela Sekten håller på att tappa det helt. Bara det att ha Rask som språkrör säger allt

Dom är slut som artister. Skeppet sjunker som en sten.
Citera
2025-04-08, 21:21
Medlem
Rask är så jävla blåst han svammlar massa om att "jag bara analyserar, försöker nysta ut trådar vad som är vad och vad som har sagts, jag sa bara sånt som stod i expressen och analyserar" efter han gjort 130 videos och sagt hur mycket skit som helst
Citera
2025-04-08, 21:25
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
Rask är så jävla blåst han svammlar massa om att "jag bara analyserar, försöker nysta ut trådar vad som är vad och vad som har sagts, jag sa bara sånt som stod i expressen och analyserar" efter han gjort 130 videos och sagt hur mycket skit som helst

Vilken fars det kommer bli om det väcks åtal.
Rask i ett rättssal, IGEN.
Herre min skapare!
Citera
2025-04-08, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Ja, det är verkligen häpnadsväckande att han i en video där han rapporterar om att han är misstänkt för just det brottet, fortsätter med sitt förtalande utan några hämningar. Jag hoppas socialtjänsten tar sig en närmare titt på familjen i samband med det här. En sån här person som inte kan ta ansvar för sitt beteende ska inte ha ansvar över barn. Han är en galenpanna.

Jo verkligen, han har gått ifrån klarhet till klarhet inom idioti det senaste år tiondet.
Men just nu kan jag tycka att han har nått nya nivåer även för att vara Rask?
Eller vet du om han någonsin har varit mera märklig och korkad än han är just för tillfället?
Jag tycker detta slår AMG tiden till och med.
Citera
2025-04-08, 21:29
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Vilken fars det kommer bli om det väcks åtal.
Rask i ett rättssal, IGEN.
Herre min skapare!
Han var ju sjuk och satt i leopardkojan förra gången så det blir premiär för honom på den tilltalades bänk i så fall.
Tror inte han tillåts sitta hemma en gång till.

Ridå.
Citera
2025-04-08, 21:30
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
Rask försöker ju med att det inte var han som gick ut med informationen först, utan att han bara "återberättade" vad andra sagt. Men det spelar ingen roll när det gäller förtal. Men Rask har så klart svårt att förstå det.
Undra om Jocke kommer erbjuda pengar för att rask och Anjo inte ska berätta hur stor skuld Jocke har i detta? Både Anjo och rask behöver ju pengar.
Citera
2025-04-08, 21:30
Medlem
Anatoliys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Ett privatägt företag som hämtar hem sjuka, svenska medborgare?

Sen har jag även ställt mig kritiskt till den historian. Hade gubben inga som helst försäkringar?
Sen undrar jag vilket företag som sysslar med detta, ger 150k i rabbat pg.a dom "Såg hur ledsna vi var"?
Rask: Yeah so we are like really sad
SOS: Yeah
Rask: So if you can help us out, grandpa can finally come to Sahlgrenska and perform the donation to save my daughter
SOS: Yeah we normally do not do this but we heard the story about your sick daughter and only your grandpa has the genetic composition that can save her, so we will deploy a rescue
Rask: Alright thanks, haha Therese dom gick på att ungjäv*klick*
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in