2025-04-08, 17:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av PolisenOrebro
Hur kunde jag då ha citerat ditt inlägg? Självklart såg jag det.

Sådär, då blev du påkommen med en lögn igen.

Sure thing! Du är dessutom 2 meter lång och hänger med Buffett om dagarna ...

Edit: varför skulle någon tro på att du har de ekonomiska tillgångar du påstår när du blir påkommen med lögn efter lögn efter lögn?

HAHAHA!!!

Ditt första citat av min postning innehöll en raderad postning, du tryckte sedan på tillbaka (pilen uppe i vänstra hörnet ovanför Flashback-loggan) och fick upp min postning som den såg ut innan jag raderat den.

Sedan låtsades du som att du sett den hela tiden och att det var du som rättade mig.

Din egen postning bevisar detta: (FB) Bitcoin - trading och analys

Apropå mina ekonomiska tillgångar så struntar jag i vad du tror om dem. Alla som hållit på med Bitcoin i ca tio år har minst tio miljoner, som vi/de skaffat sig medan du ägnat dig åt bitcoinkritik.

Tar du bort mig och mina påståenden om mig själv från ekvationen återstår ändå samma ekvation = du har totalt kört i diket jämfört med alla Bitcoiners som köpt tidigt och inte sålt. Ändå har du mage att försöka läxa upp oss ..
Citera
2025-04-08, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrTyger
HAHAHA!!!

Ditt första citat av min postning innehöll en raderad postning, du tryckte sedan på tillbaka (pilen uppe i vänstra hörnet ovanför Flashback-loggan) och fick upp min postning som den såg ut innan jag raderat den.

Sedan låtsades du som att du sett den hela tiden och att det var du som rättade mig.

Din egen postning bevisar detta: (FB) Bitcoin - trading och analys

Apropå mina ekonomiska tillgångar så struntar jag i vad du tror om dem. Alla som hållit på med Bitcoin i ca tio år har minst tio miljoner, som vi/de skaffat sig medan du ägnat dig åt bitcoinkritik.

Tar du bort mig och mina påståenden om mig själv från ekvationen återstår ändå samma ekvation = du har totalt kört i diket jämfört med alla Bitcoiners som köpt tidigt och inte sålt. Ändå har du mage att försöka läxa upp oss ..

Bra försök, men du gjorde bort dig igen: om jag inte hade läst din post hade jag inte kunnat trycka bakåtknappen och få upp citatet igen. Då hade jag fått upp punkten.

Det är alltså tvärtom: efter att jag läste inlägget tryckte jag på citat-knappen och kvar fanns bara en punkt eftersom du uppdaterat inlägget. När jag upptäckte att du försökte dölja att du inte ens klarar av att läsa av ett datum i ett dokument så använde jag en cashad kopia lagrad lokalt för att få fram din ursprungliga fadäs … 😹

Edit: nu orkar jag inte debattera med dig eftersom det blir för mycket lögner och trams. Lycka till med dina ”miljoner”
Citera
2025-04-08, 18:04
Avslutad
Citat:
Bra försök, men du gjorde bort dig igen: om jag inte hade läst din post hade jag inte kunnat trycka bakåtknappen och få upp citatet igen. Då hade jag fått upp punkten.

Det är alltså tvärtom: efter att jag läste inlägget tryckte jag på citat-knappen och kvar fanns bara en punkt eftersom du uppdaterat inlägget. När jag upptäckte att du försökte dölja att du inte ens klarar av att läsa av ett datum i ett dokument så använde jag en cashad kopia lagrad lokalt för att få fram din ursprungliga fadäs … 😹

Här kör du i diket igen. Du har tidigare påstått att du rättat mig och att jag ljugit. Nu påstår du att jag raderat innan du kommenterat det hela. Du erkänner alltså att du inte rättat mig och att jag inte ljugit.

Dvs du erkänner att du är lögnaren.
Citera
2025-04-08, 18:19
Medlem
hazenectars avatar
Till Stopp.Belagg:

https://ibb.co/JFqrZqxP
Citera
2025-04-08, 19:00
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Hur kunde jag då ha citerat ditt inlägg? Självklart såg jag det.

Sådär, då blev du påkommen med en lögn igen.

Allvarligt, är det den här nivån du väljer att lägga dig på?

Han insåg sin felpost och raderade den, att du hann citera den sekunder innan och nu försöker göra en poäng av det visar hur patetisk du är. Höjd dig istället.
Citera
2025-04-08, 20:11
Medlem
hazenectars avatar
Stänger vi 1D under 78,5k så ökar risken att vi fortsätter längre ner.
Citera
2025-04-08, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hazenectar
Till Stopp.Belagg:

https://ibb.co/JFqrZqxP

Citera
2025-04-08, 21:08
Medlem
Citat:
Du menar som när jag citerade direkt ur MSTRs egenupprättade dokument, blir "rättad" av en deltagare i tråden. När jag bevisar att jag har rätt raderar personen sitt inlägg och ägnar resten åt dagen åt att håna mig.

För en normal, objektiv person är det - såklart - uppenbart vem som har gjort bort sig. Att dessutom kalla sig kunnig inom Bitcoin (och placeringar) och inte ens klara av att läsa ett officiellt, ekonomiskt dokument på engelska, författat av ett av de mest kända bolagen inom Bitcoin-sfären... Jag saknar faktiskt ord.

Frågan är vem av er som har flest bitcoin? Det spelar ingen roll hur bra du är på att läsa ekonomiska dokument på engelska, om du inte klarar att omsätta dessa läskunskaper till aktiv handling utan förblir bitcoinlös.

Det du citerade var, såvitt jag kunde se vid en hastig titt, bara MSTR:s obligatoriska uppräkning och analys av olika risker. Eller vad var din poäng? Framkom det till exempel i vilket läge MSTR kan bli tvunget att börja sälja bitcoin?

(Kan tillägga att jag personligen inte investerar i eller rekommenderar investeringar i MSTR, för den som har möjlighet att köpa riktiga bitcoin direkt.)
Senast redigerad av Stopp.Belagg 2025-04-08 kl. 21:33.
Citera
2025-04-08, 21:19
Medlem
EgoistNs avatar
Snart dags för en sista desperat chansning, aktiebelåning..
Något jag vet att man inte bör ägna sig åt.

Men vafan, no guts no glory..
Citera
2025-04-08, 21:33
Medlem
hazenectars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EgoistN

Du lånar ju redan till ditt uppehälle EgoistN, vad föranleder det här desperata tilltaget med aktiebelåning om man får fråga?
Citera
2025-04-08, 21:50
Medlem
EgoistNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hazenectar
Du lånar ju redan till ditt uppehälle EgoistN, vad föranleder det här desperata tilltaget med aktiebelåning om man får fråga?
Att köpa när det ser som allra jävligast ut skulle kunna bli ett vinnardrag på sikt.
Citera
2025-04-08, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EgoistN

Hur då en "sista desperat chansning"? På 12 månaders basis upp 11%, och bara ner cirka 18% YTD: är väl ganska normal krypto-volatilitet eller missar jag något väsentligt här?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in