2025-04-07, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av troligengud
Det verkar ju som det är ett skämt, han har erkänt 30 av 31 köp ?
Är han. Med i mask singer kanske?
Irving skrattar åt skämtet?

Tony Irving säger att han tycker att skämtet om hans tidigare jury-kollega var roligt. – ”Let's dance” har alltid drivit med aktuella samhällssituationer och eftersom Dermot har ett förflutet i programmet så är det som vi alltid har gjort.1 day ago
Tony Irving var ju utfattig och nästan uteliggare några år in i Let's Dance. Skulle han ha skrattat om man gjorde en sketch där han klädd i trasor knackade på dörren till vänner för att han vill sova på deras soffor? Eller skulle Dermot, som satt i juryn, ha skrattat åt den aktuella samhällssituationen?
Citera
2025-04-07, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Tony Irving var ju utfattig och nästan uteliggare några år in i Let's Dance. Skulle han ha skrattat om man gjorde en sketch där han klädd i trasor knackade på dörren till vänner för att han vill sova på deras soffor? Eller skulle Dermot, som satt i juryn, ha skrattat åt den aktuella samhällssituationen?
Jag har ju inte sätt programmen, så jag uppfattade allt lite fel.
Underligt om dom skämtar om det i programet kan man tycka.
Iaf så tätt inpå
Trodde vi var pk här i landet hehe
Senast redigerad av troligengud 2025-04-07 kl. 21:46.
Citera
2025-04-07, 21:45
Medlem
Behöver ju inte va straffet han är rädd för. Kan ju va att han inte vill finnas i våra register som en dömd sexbrottsling. Det kan göra det svårt för han att resa var han vill i världen. USA kan han nog glömma om han blir en dömd sexbrottsling.
Citera
2025-04-07, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Behöver ju inte va straffet han är rädd för. Kan ju va att han inte vill finnas i våra register som en dömd sexbrottsling. Det kan göra det svårt för han att resa var han vill i världen. USA kan han nog glömma om han blir en dömd sexbrottsling.
Nä han blir ju fri från anklagelserna om han håller sig undan ett år har jag fattat det som.
Det är väl rätt smart kan man tycka
Citera
2025-04-07, 23:00
Medlem
Bystskuggas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av troligengud
Jag har ju inte sätt programmen, så jag uppfattade allt lite fel.
Underligt om dom skämtar om det i programet kan man tycka.
Iaf så tätt inpå
Trodde vi var pk här i landet hehe

När de inte får honom till en propagandarättegång, så använder de media för att göra narr och straffa honom på det viset istället.
Citera
2025-04-08, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Anser inte ni två att det är bra att han återvänder till Sverige och förklarar varför han först erkänner ett dryga 30-tal sexköp för att något senare fly hals över huvud till Irland och Storbritannien?
Enda gången han behöver fly är väl när expressens reporter försöker konfrontera honom. Polisen i London verkar fullständigt skita i honom, så varför ska han ställa upp på deras intervjuer då dom enbart vill tjäna pengar på honom?

Hade det varit ett allvarligt brott så hade dom tagit honom för länge sedan och inte låtit några reportrar göra jobbet.
Citera
2025-04-08, 00:28
Medlem
llundberg57s avatar
Citat:
Men snälla, det är väl ändå rätt viktigt och intressant att han har erkänt ett stort antal sexköp.
Det tycker inte jag.

Citat:
Att han sedan inte vill axla ansvar för dessa köp av sexuella tjänster är rätt tydligt.
Ja det är tydligt. Och varför skulle han straffas för det? Det är inte ett brott.
Citera
2025-04-08, 00:30
Medlem
llundberg57s avatar
Citat:
Anser inte ni två att det är bra att han återvänder till Sverige och förklarar varför han först erkänner ett dryga 30-tal sexköp för att något senare fly hals över huvud till Irland och Storbritannien?
Jag vet inte varför du fortsätter och tjata om hans erkännande. Vem bryr sig om det?
Vad som BORDE hända är att Sverige erkände att lagarna angående sexköp är totalt uber-idiotiska.
Citera
2025-04-08, 01:29
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av llundberg57
Ja det är tydligt. Och varför skulle han straffas för det? Det är inte ett brott.

Men om sexköp inte är ett brott enligt dig så varför har han då erkänt köp av sexuella tjänster och lite senare flytt Sverige i syfte att undgå straffpåföljd?
Citera
2025-04-08, 04:15
Medlem
llundberg57s avatar
Citat:
Men om sexköp inte är ett brott enligt dig så varför har han då erkänt köp av sexuella tjänster och lite senare flytt Sverige i syfte att undgå straffpåföljd?
Jag har bara sagt det femtioelva gånger; jag vet inte och jag bryr mig inte.
Varför är det så svårt för dig att fatta?
Citera
2025-04-08, 06:23
Medlem
FindAways avatar
Citat:
Finns det inget botemedel mot upprepningar? Du borde hamstra i så fall, har du inte fattat att du är ensam med ca 2 rödstrumpor om dina åsikter????
Citera
2025-04-08, 06:57
Medlem
Haha, släpp papegojan och fatta att hon har bränts sitt krut.

Det behövs alltid två för att dansa tango. Svårare än så är det inte...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in