2025-03-07, 13:56
Medlem
DoxMingos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Här finns lite gratis att ladda ner direkt utan att behöva logga in eller registrera sig

https://www.cv-mallar.net/cv-mallar/
Tackar och bockar min vän.
Citera
2025-03-27, 09:09
Medlem
Sqrbankens avatar
En arbetsgivare som jag tänk söka mig till vill ha PB och CV i samma dokument. Inga konstigheter så sett. Det är just ordningen i det samlade dokumentet som jag undrar lite över.

Citat:
Ladda upp ett personligt brev och CV som en fil

Känns konstigt med det personliga brevet på första sidan och CV på andra om jag ska göra precis som det står, och det ska jag väl? Vet inte om jag lägger onödigt stor vikt i detta men jag vill på något vis samtidigt visa att jag läst och tagit till mig deras instruktioner.

Tankar?
Citera
2025-04-07, 20:29
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sqrbanken
En arbetsgivare som jag tänk söka mig till vill ha PB och CV i samma dokument. Inga konstigheter så sett. Det är just ordningen i det samlade dokumentet som jag undrar lite över.

Känns konstigt med det personliga brevet på första sidan och CV på andra om jag ska göra precis som det står, och det ska jag väl? Vet inte om jag lägger onödigt stor vikt i detta men jag vill på något vis samtidigt visa att jag läst och tagit till mig deras instruktioner.

Tankar?

Jag tror det har mindre betydelse i vilken ordning de kommer än att de kommer i ett och samma dokument. Här har du ett utmärkt tillfälle att välja vad du vill lyfta fram först - meriter eller personlighet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in