2025-04-07, 18:36
Avstängd
Severlohs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Han erkänner ju själv att han hade kuken framme. Eller ja, han bara "råkade" dra fram kuken för henne, helt av misstag....

Det är väl inte fullkomligt orimligt att han skulle ha glömt att stänga gylfen..
Citera
2025-04-07, 18:37
Medlem
Mino44s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av macccan87
Som verkar lagom labilt. Gråta och skaka? Fullt rimlig reaktion om man är sjuk i sitt huvud.

Öh, du ska nog inte prata om sjukdomar i hjärnan med den nivån på läsförståelsen.
Citera
2025-04-07, 18:50
Medlem
exoticspices avatar
Han hade inga kallingar och ville inte att dragkedjan på shortsen skulle fastna i könshåren så han lät gylfen vara öppen men det gjorde att snoppen föll ut. Otur....

Var det inte kallt att jobba i shorts i Skellefteå i mars.
Citera
2025-04-07, 18:51
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Jävla sopa alltså. Kom från en annan stad alltså, Bagdad?

Reagerade på det också. Situationen avgör allt. Ponera svensk flicka 20 år gammal och skitig arab med dålig svenska, ensamma i en bullrig miljö där "ingen hör dig skrika". Nja, kan förstå chocken då.

Vilka hejar på mannen?

Alla som gråter om att kvinnan hittar på och säger att HON är sjuk i huvudet. Smuts folk. Muslimer och incels går hand i hand.
Citera
2025-04-07, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Alla som gråter om att kvinnan hittar på och säger att HON är sjuk i huvudet. Smuts folk. Muslimer och incels går hand i hand.

Ja, det är besynnerligt beteende att skaka och gråta om man ser ett kön. Hon hade fått diagnosen "hysteri" om det varit hundra år sedan. Alldeles oavsett om det av mannen var avsiktligt eller inte.

Man påpekar att korvkiosken är öppen om det verkar oavsiktligt eller säger usch vafan och går därifrån om det är avsiktligt. Att skaka och gråta är inte en rimlig reaktion om man är mer normalt funtad än den som visar kuken avsiktligt.
Citera
2025-04-07, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Han hade inga kallingar och ville inte att dragkedjan på shortsen skulle fastna i könshåren så han lät gylfen vara öppen men det gjorde att snoppen föll ut. Otur....

Var det inte kallt att jobba i shorts i Skellefteå i mars.
Nu var det ju i augusti, så shorts var nog rätt klädplagg. Men det måste ju ha varit en märklig modell på shortsen när öppningen var så stor att minst 3 cm av en hängande, slapp snopp syntes när han gick upprätt.
Jag antar att den stackars kvinnan inte var infödd svensk. Det är nog inte alla ogifta kvinnor med utländsk bakgrund som är helt förtroliga med att se manliga könsorgan, och absolut inte om de inte känner mannen ifråga. Det får man ha respekt för. Och även om jag är infödd svensk har jag absolut ingen som helst lust att få se snoppen på en okänd man när man ska jobba. Det manliga könsorganet är ju heller ingen skönhet direkt…
Citera
2025-04-07, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Severloh
Ingen bevisning för att det gick till som hon påstod alltså. Ok.

Det kan lika gärna vara så att hon inte klarade av att köra den här maskinen och försökte utpressa honom till att godkänna henne ändå.

Jo för en penis brukar ju bara hamna några cm utanför gylfen lite sådär vagt. 🙄 oavsett så är det ju självklart att man ska kunna anmäla ett brott oavsett bevisningsläget.
Citera
2025-04-07, 19:40
Medlem
HBOLLs avatar
Hoppas han är gift och outad den jävla snuskhummern.
Citera
2025-04-07, 19:50
Medlem
fnskls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av macccan87
Som verkar lagom labilt. Gråta och skaka? Fullt rimlig reaktion om man är sjuk i sitt huvud.

Det är inte vittnet som skakar och gråter din jävla åsna.
Citera
2025-04-07, 19:50
Medlem
needAlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweetinSthlm
Jo för en penis brukar ju bara hamna några cm utanför gylfen lite sådär vagt. 🙄 oavsett så är det ju självklart att man ska kunna anmäla ett brott oavsett bevisningsläget.
Det vetefan, jag hade nog spontant bara börjat garva om jag såg det och påpekat att det inte direkt var en flashback-dase som kom hängandes genom gylfen. Gråta och skaka känns aningen overkill av den åsynen.
Citera
2025-04-07, 19:51
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beiarn
Nu var det ju i augusti, så shorts var nog rätt klädplagg. Men det måste ju ha varit en märklig modell på shortsen när öppningen var så stor att minst 3 cm av en hängande, slapp snopp syntes när han gick upprätt.
Jag antar att den stackars kvinnan inte var infödd svensk. Det är nog inte alla ogifta kvinnor med utländsk bakgrund som är helt förtroliga med att se manliga könsorgan, och absolut inte om de inte känner mannen ifråga. Det får man ha respekt för. Och även om jag är infödd svensk har jag absolut ingen som helst lust att få se snoppen på en okänd man när man ska jobba. Det manliga könsorganet är ju heller ingen skönhet direkt…
Nja, det var i mars.
Citat:
Händelsen inträffade utomhus i Skellefteå för en månad sedan.

Inte nog med att snoppen hängde ut, han hade lagt sin hand om snoppen och vidrörde hennes hand med sin andra hand när de satt i ett fordon. Obehagligt för kvinnan.
Citera
2025-04-07, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av needAlife
Det vetefan, jag hade nog spontant bara börjat garva om jag såg det och påpekat att det inte direkt var en flashback-dase som kom hängandes genom gylfen. Gråta och skaka känns aningen overkill av den åsynen.

Det är ju helt omöjligt att bedöma utan att ha varit i situationen det handlar om. Tror inte att en random öppen gylf där snopen tittat är fram hade genererat den reaktionen. Men visst, man vet aldrig - det blir det upp till lagapparaten att avgöra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in