2025-04-07, 16:45
Medlem
Kvinnan kom tillbaka för att fortsätta utbildningspasset. Då såg hon hur instruktören, tillika ägaren av utbildningsföretaget, tog fram sitt könsorgan. Sedan vidrörde han, med sin ena hand, kvinnans ena hand. I polisförhör förnekar mannen brott.

https://www.norran.se/nyheter/skelleftea/artikel/foretagsledare-anklagas-blottade-sig-for-kvinna-under-utbildning/r4z0xx0l

En man i 35-årsåldern döms för sexuellt ofredande efter att ha blottat sig för en kvinna som han var instruktör för. Händelsen inträffade i Skellefteå i augusti förra året. Enligt domen skulle en kvinna den aktuella dagen gå en utbildning för att lära sig köra ett fordon och den nu dömda mannen, som kommer från en annan stad, var instruktör.

Kvinnan har berättat att mannen när han kom ut från en kontorsdel hade gylfen öppen och att hon, när han befann sig några meter från henne, kunde se hans penis. Hon har sagt att hon vände sig bort och slutade köra maskinen, när han sedan kom fram till henne sprang hon därifrån och ringde sin manager.

Mannen döms av tingsrätten för sexuellt ofredande till dagsböter på totalt 12 000 kronor. Domen går fortfarande att överklaga.

https://www.pt.se/nyheter/skelleftea/artikel/instruktor-visade-snoppen-under-utbildning-doms/lyvzv26l
Citera
2025-04-07, 17:02
Medlem
Vilka var bevisen? Erkände mannen? Eller dömdes han mot sitt nekande?

Räcker det med att en kvinna påstår något, för att män ska dömas?

Kvinnor är labila och opålitliga, de ljuger ofta om män för att skada männen, pga hon känt sig "kränkt".
Citera
2025-04-07, 17:03
Medlem
henrikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flyzz
Kvinnan har berättat att mannen när han kom ut från en kontorsdel hade gylfen öppen och att hon, när han befann sig några meter från henne, kunde se hans penis.

Och bevisningen är?
Citera
2025-04-07, 17:08
Medlem
Mannen har enligt tingsrätten medgett att ”hans penis kommit att hamna utanför hans gylf vid det aktuella tillfället men menat att det varit en olyckshändelse”.

Han har, enligt domen, bland annat sagt att han den dagen inte hade några underkläder under sina shorts eftersom hans kalsonger var smutsiga. Mannen har berättat att han besökte en toalett och att han senare gick tillbaka.
”Han kände då att det kändes kallt i skrevet och att hans penis stack ut cirka tre centimeter utanför gylfen”, står det i domen, men mannen menar att han stängde gylfen och aldrig gick fram till henne.

https://www.pt.se/nyheter/skelleftea/artikel/instruktor-visade-snoppen-under-utbildning-doms/lyvzv26l
Citera
2025-04-07, 17:18
Avstängd
Severlohs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flyzz
Mannen har enligt tingsrätten medgett att ”hans penis kommit att hamna utanför hans gylf vid det aktuella tillfället men menat att det varit en olyckshändelse”.

Han har, enligt domen, bland annat sagt att han den dagen inte hade några underkläder under sina shorts eftersom hans kalsonger var smutsiga. Mannen har berättat att han besökte en toalett och att han senare gick tillbaka.
”Han kände då att det kändes kallt i skrevet och att hans penis stack ut cirka tre centimeter utanför gylfen”, står det i domen, men mannen menar att han stängde gylfen och aldrig gick fram till henne.

Ingen bevisning för att det gick till som hon påstod alltså. Ok.

Det kan lika gärna vara så att hon inte klarade av att köra den här maskinen och försökte utpressa honom till att godkänna henne ändå.
Citera
2025-04-07, 17:52
Avstängd
spookes avatar
Hahaha vilka snygga bortförklaringar

Citat:
– Jag gick på toaletten för att kissa. Jag gick tillbaka, då såg jag att hon såg bekymrad ut. Då kände jag att det blev kyligt om skrevet, jag såg att mitt könsorgan kommit fram från byxan. Jag stoppade snabbt in det och stängde gylfen. Då sa hon att hon ville gå ut och åka hem.

Citat:
– Jag hade förmodligen inte stängt gylfen, och den dagen hade jag inga kalsonger, svarade mannen och gav en förklaring till varför han just den dagen inte hade några kalsonger.

Vem är svinet?
Citera
2025-04-07, 17:59
Medlem
halaltarzans avatar
Finns ju visst ett vittne....

Citat:
Ett vittne har berättat för polisen:

– Hon berättade för mig att instruktören hade tagit på henne och att hans byxor var öppna. Jag plockade upp henne, hon grät och skakade. Hon berättade att han hade öppnat sina byxor och tagit fram sina privata delar. Hon var glad att jag hjälpte henne till polisstationen.
Citera
2025-04-07, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Finns ju visst ett vittne....
Som verkar lagom labilt. Gråta och skaka? Fullt rimlig reaktion om man är sjuk i sitt huvud.
Citera
2025-04-07, 18:27
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henriko
Och bevisningen är?
Citat:
Ursprungligen postat av Severloh
Ingen bevisning för att det gick till som hon påstod alltså. Ok.

Det kan lika gärna vara så att hon inte klarade av att köra den här maskinen och försökte utpressa honom till att godkänna henne ändå.
Han erkänner ju själv att han hade kuken framme. Eller ja, han bara "råkade" dra fram kuken för henne, helt av misstag....
Citera
2025-04-07, 18:27
Medlem
Rimners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av macccan87
Som verkar lagom labilt. Gråta och skaka? Fullt rimlig reaktion om man är sjuk i sitt huvud.

Håller med, han kan ju inte vara helt hundra.

Turkar på loftet minst sagt.
Citera
2025-04-07, 18:32
Medlem
verkar som det hände på en svart "körskola"
Citera
2025-04-07, 18:35
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spooke
Hahaha vilka snygga bortförklaringar

Vem är svinet?

Jävla sopa alltså. Kom från en annan stad alltså, Bagdad?

Citat:
Ursprungligen postat av macccan87

Reagerade på det också. Situationen avgör allt. Ponera svensk flicka 20 år gammal och skitig arab med dålig svenska, ensamma i en bullrig miljö där "ingen hör dig skrika". Nja, kan förstå chocken då.

Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Skräll att incels i tråden hejar på mannen.

Oskulder 😂

Vilka hejar på mannen?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här