Inte nog med att snoppen hängde ut, han hade lagt sin hand om snoppen och vidrörde hennes hand med sin andra hand när de satt i ett fordon. Obehagligt för kvinnan.
Trovärdigheten går upp för kvinnan när mannen inte helt enkelt blånekar och kallar det löjligt med fabulerade anklagelser utan börjar i panik komma på anledningar hur snoppen kan råka vara utanför byxorna när kvinna tittade på honom av en helt normal slump
Inte nog med att snoppen hängde ut, han hade lagt sin hand om snoppen och vidrörde hennes hand med sin andra hand när de satt i ett fordon. Obehagligt för kvinnan.
Den uppenbara ”ge mig lite roadhead så bjussar jag på körkortet”.
Nu är inte jag någon grottmänniska som står och kissar men jag vet ändå att man inte kan glömma snoppen utanför gylfen. Isåfall borde ju det hända mer tänker jag, men när hände det senast? Förutom alla dom gångerna som det rörde sig om sexuella ofredanden.
Artikeln i Norran var daterad i september 2024, och där stod att det hände för en månad sedan. Så det var nog inga termoshorts han hade…
Skakar och gråter herregud. När en äldre gubbe stod och tog sig på kuken i idrottshallens omklädesrum samtidigt som han tittade på mig så såg jag äcklad ut och sa vilken ful kuk han hade. Tänk om man hade börjat skrika, gråta och skada för att någon gjorde något olämpligt
En idiot till instruktör och människa att visa kuken, men att börja skaka och gråta okontrollerat visar enkom på vilka labila nötter som det svenska samhället nuförtiden skapar... Snöflingor! Varenda djävel har en diagnos, har Dyslexi och/eller har, som nämnts, en otroligt labil personlighet. Mesar hela högen!